عمومی

قدردانی استاندار البرز از حضور مردم در انتخابات مجلس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مجتبی عبداللهی استاندار البرز با صدور پیامی از عموم مردم بابت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد. در متن این پیام آمده است:

بار دیگر مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی به تمام جهان نشان دادند که همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. حضور باشکوه مردم در مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت، علیرغم تمامی خدعه ها و نیرنگ‌های بدخواهان این مرز و بوم مقدس که هر چه در چنته داشتند را برای ایجاد گسست میان مردم و آرمان‌های متعالی انقلاب انجام دادند اما انتخابات مرحله دوم در البرز تجلی مردم سالاری دینی بود.

لازم می دانم از تمامی نخبگان و فعالان مذهبی، سیاسی، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، اقتصادی و اجتماعی که با دعوت همدلانه مردم به مشارکت در امر انتخابات و همچنین نامزدهای محترم که با ایجاد شور و رقابت انتخاباتی در فضایی سالم و قانونمند، نقش پررنگی در تحقق این جشن همبستگی و افتخار و کسب افزایش حد نصاب بیش از ۱۵۰ درصد مشارکت نسبت به دور دوم مجلس دوره قبلی برای استان البرز داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

اینجانب ضمن تبریک به منتخب مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از آحاد مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد به عنوان قهرمانان حقیقی این صحنه باشکوه، صمیمانه تجلیل کرده و صحت، سلامتی و توفیق روز افزون همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌کنم.

دکمه بازگشت به بالا