اقتصادی

سهام عدالتی‌ها برای دریافت سود چه کنند؟

با نزدیک شدن به زمان پرداخت سود سهام به ذی نفعان در توزیع حقوق صاحبان سهام ، طبق آخرین اطلاعات ، صاحبان خانه هایی که روش غیرمستقیم مدیریت سهام خود را انتخاب کرده اند باید برای به دست آوردن در سیستم SJAM سود سهام این فرایند از طریق مرحله 13 انجام می شود.

به گزارش ترند روز ، افرادی که مدیریت غیرمستقیم سهام خود را انتخاب می کنند مسئولیت شرکت سرمایه گذاری استانی که در زمان ثبت سهم عادلانه در آن اقامت داشتند ، محسوب می شوند. در نتیجه شرکت های همان استان سهم خود را مدیریت می کنند. در چند ماه گذشته این شرکت ها در بورس اوراق بهادار وارد شده و سهام آنها قابل معامله است.

بنابراین ، این افراد باید سریعاً در یک سیستم ساعتی مورد خطاب قرار گیرند. ثبت نام کنید و کد پس انداز را دریافت کنید.

متقاضیان می توانند سری Sajam را در صفحه وب خود جستجو کنند یا از طریق http://sejam.ir وارد صفحه اول شوند و به بخش ثبت نام در ‘ سیستم.

در مرحله دوم شماره تلفن همراه متقاضی وارد می شود. پس از این مراحل ، کد تأیید به شماره تلفن همراه ذکر شده در سایت ارسال می شود. پس از ارسال کد ، متقاضی باید با دسترسی به آن ، کد ملی و نوع کاراکتر را در سیستم وارد کند.

گام پنجم به انتخاب اولین یا نماینده قانونی اختصاص دارد. پس از این روند هزینه ثبت نام در سیستم به متقاضی ارائه می شود.

مرحله هفتم پرداخت پول از طریق درگاه بانک است. مشتری پس از طی هفت مرحله اول ، اطلاعات خود را در مرحله هشتم کامل می کند.

در حال حاضر ، شش فرم باید تکمیل شود. این شش مرحله شامل ثبت نام برای اطلاعات و ارتباطات شخصی ، دسترسی به کد بورس سهام ، ثبت نام برای اطلاعات شغلی و مالی و ثبت نام برای حساب در بانک.

پس از آن ، در مرحله نهم ، سیستم وارد درخواست اطلاعات ارسال شده توسط مشتری می شود. پاسخ به درخواست گام جدیدی در روند ثبت نام است. در صورت موفقیت در تحقیقات ، کد رهگیری از طریق پیامک ارسال می شود ، در غیر این صورت مشکل از طریق پیام کوتاه به مشتری اطلاع داده می شود. در واقع ، در گام دهم ، بررسی موثر امکان گام بعدی را فراهم می کند.

در مرحله یازدهم ، مشتری باید مرکز تأیید را انتخاب کند. در این مرحله مشتری دو گزینه دارد. تأیید شخصی یا تأیید توسط شخص. با انتخاب این گزینه ها وارد مرحله دوازدهم می شوید. در صورت مراجعه مستقیم ، وی می تواند با مکالمه با مراکز مربوطه این فرآیند را کامل کرده و 10 کد دریافت کند و در صورت الکترونیکی بودن ، از طریق وب سایت ها و تلفن همراه.

با انتخاب یکی از این گزینه ها عمل جراحی نهایی به پایان می رسد. در این فرآیند ، صورت و امضا نوشته می شود و کد بورس به مشتری ارائه می شود.

بازیگران مشترک عدالت می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1569 تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا