اقتصادی

سد کمندان امسال آبگیری می‌شود

ترند روز / لرستان نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سد کمندان امسال آب گرفتگی می شود.

حسین گودرزی در مصاحبه با ترند روز اظهار داشت: در دو شهر ما هشت شغل عمده سقوط کرده ایم که به طور کلی محبوب شده و نشانه بی کفایتی است.

وی افزود: “یکی از آنها فاز 4 سیمان دورود است ، جایی که 10 درصد افزایش داشت که با رعایت قوانین تا ژوئن تصویب شد و تا پایان دولت به 30٪ می رسد. پیشرفت که اکنون خوب است. حرکت. “

نمایندگان مردم دورود و ازنا در مجلس خاطرنشان كردند: طرح دیگر در بیمارستان جایگزینی دورود است كه در آنجا منتقل شده و كار آغاز شده است و مرحله اول آن در حال انجام است.

گودرزی افزود: پروژه دیگر کمربندی دورود است که 12 کیلومتر آن 45 درصد پس از 10 سال به اتمام رسیده است که طبق ماده 56 گرفته شد و مبلغ 30 میلیارد نیز برای آن هزینه و آغاز شد.

وی گفت: “فولاد ازنا” یکی دیگر از پروژه هایی است که در سفر رئیس دادگستری تازه منصوب شده طی دو تا سه ماه آینده تصویب شده است که از ابتدا 1500 تا 2000 شغل ایجاد می کند. این پروژه است.

نمایندگان مردم دورود و ازنا در مجلس ادامه دادند: سد کمندان در سال 1983 راه اندازی شد و امسال به آب آشامیدنی مجهز خواهد شد. جابجایی روستای کمندان نیز تصویب شد و مردم باید از آن حمایت کنند تا بتواند رایگان باشد.

گودرزی اظهار داشت: چهار تقسیم ازنا به اراک از دیگر طرح های قضاوت شده در ماده 56 است و اعتبار خوبی به وی تعلق می گیرد.

وی افزود: همه پروژه ها آغاز شده است اما باید تلاش شود تا نتیجه گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا