برترین های ترند روز

راهنمای خرید مبل ال ترکیه

مبل ال یک راه حل برای یک خانه کوچک است. مبلمان ال ترک یکی از پرطرفدارترین مدل های امروزی است، مبلمان ال ترک در بازار ایران پرطرفدارترین است، در این مقاله به جزئیات مبلمان ال ترک می پردازیم. همچنین برای اطلاع از قیمت مبل ترکی ادامه مطلب را مطالعه کنید.

تفاوت مبلمان ایرانی و ترکی چیست؟

مبل های ترکی از نظر سبک و دیزاین بسیار زیبا هستند ترکیه یکی از پیشرفته ترین کشورها در طراحی مبل می باشد از این رو مبل های ترکی یکی از بهترین مبلمان مدرن هستند. باید گفت که مبلمان را می توان از نظر شرایط آب و هوایی، دوام، رنگ و سایش تست کرد.

اندازه

در ترکیه از مواد رزینی در ترکیب با چوب راش برای تولید مبل استفاده می شود که اغلب در آب و هوای مرطوب از این ترکیب برای محافظت از چوب در برابر پوسیدگی استفاده می شود. یکی از دلایل کیفیت بالای مبلمان ال ترک استفاده از بهترین مواد رزینی است. آنها ضد حساسیت و سازگار با محیط زیست هستند. در واقع مبل های ایرانی نیز از چوب ساخته می شوند، اما فقط در کشورهای شمالی از ترکیب ساج یا رزین استفاده می کنند تا چوب را طولانی تر نگه دارند.

در مبلمان ترک در ایران فقط از راش گرجی استفاده می شود، چوب اصلی مورد استفاده در مبل سازی راش ایرانی است. چوب راش ایرانی شاخه ای شفاف است در حالی که چوب راش گرجستانی از نظر کیفیت یکنواخت بوده و شاخه ای ندارد بنابراین کیفیت چوب راش گرجستانی از نوع ایرانی بهتر است.

طراحی گرافیکی

در مورد طراحی مبلمان باید گفت که مبلمان ترک و ایرانی تقریباً در یک سطح هستند، چه در ترکیه و چه در ایران، مبلمان طراحان آمریکایی و ایتالیایی طرفداران زیادی دارد، می توان گفت که طراحان ترک محصولات زیباتر و پیچیده تری خلق می کنند. . تولیدکنندگان فعلی و ایرانی نیز. آنها مدل هایی با کیفیت مشابه تولید می کنند.

طرح

مبل فرانسوی یا طرح مبل کلاسیک روی چوب. کیفیت مبل ترکی بالاست; مبل ترکی معمولا دو نفره است اما مبل ایرانی معمولا تزئین شده است. – حذف.

رنگ

مهمترین تفاوت مبلمان ترک و ایرانی کیفیت رنگ است، در ایران از پلی یورتان برای رنگ آمیزی استفاده می شود و مبلمان ترک از پلی استر استفاده می کنند. استفاده از پلیمرها در رنگ آمیزی مبلمان الکترولوکس، رنگ های با کیفیت و ماندگاری طولانی را تضمین می کند. گاهی اوقات از ABS استفاده می شود که سطح کار را کاملا صاف، براق و شفاف می کند.

انتخاب مدل مبل ال ترک مناسب

برای انتخاب مدل مبل راحتی باید به چند نکته توجه کنید که در این فصل به آنها می پردازیم.

اندازه

انتخاب سایز مناسب باعث بهتر جلوه دادن مبلمان می شود و زیبایی بیشتری به دکوراسیون اتاق نشیمن می بخشد، پس سعی کنید مبل مناسبی برای اندازه اتاق نشیمن یا اتاق نشیمن انتخاب کنید. مبل های L شکل برای 7 یا 9 نفر طراحی شده اند، بنابراین انتخاب این دو ست به موقعیت مکانی بستگی دارد.

راهنمای خرید مبل ال ترکیه
راهنمای خرید مبل ال ترکیه

طرح مبل مناسب را انتخاب کنید

مبل های ال در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شوند، مبل های گوشه ای L، مبل تخت خواب شو L، مبل های ال چستر و … بسته به سلیقه و کاربری مبل می توانید مدل خود را انتخاب کنید. اگر قصد دارید فقط یک تکه مبلمان در خانه خود داشته باشید، انتخاب مبل ال ترک چستر یک انتخاب عالی است، به خصوص اگر دکور کلاسیک دارید. در صورت کمبود جا می توانید یک مبل تختخواب شو بخرید تا مکانی مناسب برای قرار دادن مبلمان و وسایل منزل در اختیار شما قرار دهد.

اگر می خواهید از مبل در گوشه خانه استفاده کنید، می توانید مبل گوشه ای را انتخاب کنید. اگر می خواهید از مبل برای جداسازی اتاق نشیمن و پذیرایی استفاده کنید، بهتر است از مبل سکشنال استفاده کنید.

یک رنگ را انتخاب کنید

مبلمان آلتورک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای رنگ بندی متنوعی می باشد، انتخاب رنگ بستگی به سلیقه شما و تم رنگ دارد، بهتر است به کیفیت رنگ، ثبات و همخوانی آن توجه کنید. اگر می خواهید تنوع ایجاد کنید، می توانید مبل هایی با کوسن یا فرش مبل انتخاب کنید و رنگ های مختلف را انتخاب کنید تا تناژهای زیبایی از رنگ های مختلف برای مبل خود ایجاد کنید.

روبروی مبل و میز قهوه خوری مبل ال

در کنار انتخاب طرح و مدل مبل ترک باید به انتخاب و خرید مبل و میز جلویی هم فکر کنید، اگر از مبل جعبه دار یا دسته دار استفاده می کنید نیازی به خرید میز ندارید اما اصولا ، بله هر مبلمان مناسبی مبل جلویی باکیفیت و زیبا دارد مبل ترک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خرید مبل ال ترک

اگر قصد خرید مبلمان اصیل ترکیه را دارید، خرید از یک برند معروف و یک فروشگاه معتبر را توصیه می کنم. از آنجایی که طراحی و کیفیت مبلمان ایرانی دست کمی از مبلمان ترک ندارد، می توانید مبلمان ساخت ایران را با طرح های ترکی خریداری کنید. سازگار با کیفیت های خوب. این مبل ها از بهترین متریال با زیباترین و ظریف ترین طرح ها و پارچه های مبل در رنگ ها و نقش های مختلف و متناسب با ذائقه ایرانی ساخته شده اند.

نحوه نگهداری از مبل ال ترک

1. سطح پارچه ای مبل باید با جاروبرقی تمیز شود.

2. برای تمیز کردن قطعات چوبی، یک پارچه میکروفایبر را به پاک کننده چوب آغشته کنید، قطعات چوبی را با آن پاک کنید و به سرعت قسمت را خشک کنید.

3. اگر آب روی مبل ریخت، بلافاصله آن را با یک پارچه خشک و تمیز پاک کنید. این کار را به آرامی انجام دهید تا به روکش مبل آسیبی وارد نشود.

4. برای خشک کردن مبلمان از سشوار یا اتو استفاده نکنید. گرمای بیش از حد می تواند به فوم (یا اسفنج) آسیب برساند.

5. مبلمان را نزدیک آب و رطوبت قرار ندهید.

6. برای حفظ کیفیت مبلمان، بهتر است آن را در مکانی دور از نور مستقیم خورشید و گرما قرار دهید.

7. برای جلوگیری از بریدگی و خراشیدگی، اجسام نوک تیز مانند چاقو را روی مبلمان قرار ندهید.

8. از تماس با مواد شیمیایی، الکل و مبلمان خودداری کنید. زیرا می تواند ثبات شما را از بین ببرد.

9. تمام قسمت های دستگاه را هر ماه به طور کامل تمیز کنید. 6. باعث افزایش ماندگاری محصول می شود.

10. برای تمیز کردن و خشک کردن مبل، با حوصله و آهسته کار کنید. از ابزار تمیز کننده خشن استفاده نکنید.

دکمه بازگشت به بالا