اقتصادی

دولت برای جبران مشکلات عزم خود را جزم کرده است

ترند روز/ خوزستان استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه دولت انقلاب مصمم است بسیاری از مشکلات و معضلات را جبران کند، گفت: تحریم ها نیز با تلاش مردم ایران شکست خورده است.

صادق خلیلیان در مراسم افتتاحیه پروژه عمرانی دهه فجر که امروز ۲۲ بهمن ماه در نیروگاه پیروزان اهواز و همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: دهه فجر یک جشن ملی برای همه اعضاست. ملت ایران و به خاطر انقلاب اسلامی ایران از یوغ سلطه و استعمار رهایی یافت.

به گزارش ترند روز، وی افزود: در دوران پیش از انقلاب، عزت اسلامی و هویت ملی ایرانیان خدشه دار شد، اما انقلاب اسلامی با حضور همه مردم موفق شد عزت ایران را بازگرداند.

استاندار خوزستان گفت: ملت ایران در دوران قبل از انقلاب ظلم، استعمار، غارت ثروت های کشور و… را به یاد دارند اما اکنون 43 سال از پیروزی می گذرد، انقلاب و شرایط به شدت تغییر کرده است. از آن به بعد. سپس. پس از پیروزی انقلاب در عرصه های مختلف کشاورزی، صنعت، پزشکی، مسائل علمی، فناوری نانو و هوافضا به موفقیت های بی نظیری دست یافته ایم.

خلیلیان ادامه داد: شاخص توسعه ایران در رده کشورهای توسعه یافته قرار دارد اما قبل از انقلاب این شاخص در پایین ترین رده قرار داشت و وضعیت بسیار بد بود. این نتیجه تلاش های بعد از انقلاب است.

وی گفت: «ما باید قدر پیشرفت کشور را بدانیم.» انقلاب همچنان ادامه دارد.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه دولت انقلاب مصمم است بسیاری از مشکلات و مسائل را جبران کند، ادامه داد: در دهه فجر همه باید دست به دست هم بدهند و به استقلال کشور احترام بگذارند و برای ملت سازی تلاش کنند. می توانیم در دهه آینده به مرحله نهایی توسعه برسیم و به رفاه، آسایش و توسعه فرهنگی در کشور دست یابیم.

خلیلیان گفت: در حد شر دشمن و بعد از ده سال حبس شاهد پیشرفت هستیم به عنوان مثال اکنون پروژه ای در خوزستان افتتاح شد. این پروژه ها در توسعه استان بسیار موثر است و امیدواریم این مسیر با قوت ادامه یابد تا در سال های آینده شاهد پیشرفت بیشتر در کشور و استان خوزستان باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا