علمی و پزشکی

دوربین آیفون۱۶ خبرساز شد/ عکس

هنوز آیفون ۱۵ رونمایی نشده، شایعات از حالا پیرامون مشخصات نسل بعد آن، یعنی آیفون ۱۶ پرو مکس قوت گرفته است. این سری که احتمالا سپتامبر ۲۰۲۴ وارد صحنه خواهد شد، اکنون براساس افشای Digital Chat Station دارای ویژگی نسبتا منحصر به‌فردی خواهد بود.

به‌نقل از این منبع، آیفون ۱۶ پرومکس به دوربین زوم پریسکوپی «سوپر تله‌فوتو» مجهز خواهد شد. این اصطلاح به دوربین‌هایی با فاصله کانونی بیش از ۳۰۰ میلی‌متر اشاره دارد که در مقایسه با زوم ۷۷ میلی‌متری آیفون ۱۴ پرو مکس، یک ارتقای قابل توجه است.

آیفون 16 پرو مکس

هم‌چنین طبق شایعات، آیفون ۱۵ پرو مکس اولین گوشی مجهز به لنز پریسکوپی (غیر سوپر تله‌فوتو) اپل خواهد بود که در ماه سپتامبر رونمایی می‌شود. بنابراین این شرکت iPhone ۱۶ Pro Max را علاوه بر لنز پریسکوپ به سیستم پیشرفته‌تری تجهیز خواهد کرد.

دوربین‌های سوپر تله‌فوتو امروزه اغلب در عکاسی ورزشی و حیات وحش استفاده می‌شوند و در صورت فاصله کافی از سوژه، در حالت پرتره نیز کاربرد دارند. به‌علاوه این منبع افشاگر ادعا کرده که سنسور اصلی آیفون ۱۶ پرومکس (۱/۱.۲۸ اینچ) در مقایسه با ۱۴ پرو مکس (۱/۱.۱۴ اینچ) حدود ۱۲ درصد بزرگ‌تر خواهد بود. با این حال، انتظار می‌رود آیفون ۱۵ پرومکس در این بخش بدون تغییر باقی بماند.

۲۲۷۲۲۷

نشر علمی پزشکی

به عنوان یک نویسنده علمی و پزشکی، می‌خواهم با ارائه مطالبی که بر اساس پژوهش‌های روز و رویکردهای معتبر تهیه شده‌اند، به شما در درک بهتر و مدیریت بهتر سلامتی کمک کنم.
دکمه بازگشت به بالا