علمی و پزشکی

درخواست وزارت بهداشت برای بازگشت محدودیت‌های کرونایی

Corona ، Coronavirus ، Coronavirus ، Covid 19 ، محدودیتهای کرونر ، علی اکبر حقدوست ، وزارت بهداشت

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش و پرورش گفت: شریان كرونر در حال افزایش است و درخواست وزارت بهداشت محدودیت های اجتماعی و سختگیرانه در پیروی از استانداردهای بهداشتی است.

علی اکبر حقدوست روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد پرونده های کورو ویروس و کووید در کشور رو به افزایش است اما با این وجود تعداد قابل توجهی افزایش نیافته است. و ما امیدواریم که میزان مرگ و میر افزایش نیابد. ” تعداد بیماران مبتلا به تاج تا حدودی ناشی از افزایش غربالگری و بخشی نیز به دلیل کاهش محدودیت ها بود.
وی گفت: “ما واقعاً باید یک تصمیم فوری و جدی برای لغو محدودیت ها اتخاذ کنیم.” مردم مجبور بودند از این راه تصمیم بگیرند ، طبق اکثر توصیه های بهداشتی ، حتی اگر نوع خاصی از آزادی نیز باید اعمال شود ، بنابراین مردم از راه دور پیروی می کنند.
وی ادامه داد: متأسفانه شیوع این بیماری در بیشتر افراد متداول شده است و اکثریت قریب به اتفاق جمعیت از قوانین بهداشت فردی و اجتماعی و فاصله خود پیروی نمی کنند. “، گفت:” رئیس کمیته اپیدمیولوژی تاجگذاری.
وی گفت: “وزارت بهداشت رسما محدودیت های محدودتری را درخواست کرده است ، به ویژه که شیوع آلودگی و آلودگی زیاد است ، نه آنطور که قبلاً بوده و ساخت و سازها صورت گرفته است بلکه به درخواست هیئت وزارت بهداشت محدودیت اعمال است. ” هوشمند بیشتر شهرهای آلوده را اداره خواهد کرد که امیدوارم آنها را ببینم.
ایرج حریریچی ، معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، دیروز (دوشنبه) اعلام کرد که میزان رعایت اصل فاصله بین سلامت اجتماعی و روانی در رابطه با کرونا حفظ شده است مردم و در واحدهای صنفی و اماکن عمومی حدود 80٪ به 10-25٪ و در تهران به 9٪ کاهش یافته است. چرا مردم باید در این شرایط قدم بردارند؟
وی گفت: “ما هنوز در صدر همه گیر کرونا هستیم.” در بسیاری از کشورها موارد ابتلا به بیماری های عفونی وجود دارد ، وقتی در نظر بگیریم که موج اول به پایان رسیده است ، موج دوم یا سوم دارای یک بیماری است و آمار تلفات از موج اول بیشتر است. برای دستیابی به واکسیناسیون مؤثر در برابر تاج ، که همیشه اینگونه نیست ، باید اصول کنترل از راه دور و بهداشت ، از جمله ماسک زدن در بسیاری از مناطق را در نظر بگیریم.
وزیر بهداشت ، سعید نامکی نیز گفت: “گسترش همه گیر بیماری کورنا در کشور چندان مرسوم نیست و اگر مردم اطاعت نکنند ، می توانند در 90 دقیقه کورنا شکوفا کنند. برای غلبه بر ما. “
براساس آمار سالانه وزارت بهداشت ، تعداد مرگ و میرهایی که در چند هفته گذشته به 50 روز کاهش یافته است ، به سه روز در روز افزایش یافته است که به طور پیوسته افزایش یافته است. در سه روز گذشته ، در کل 2500 تا 3000. به گفته وزارت بهداشت ، بخشی از افزایش تعداد بیماران به دلیل افزایش آزمایش افراد مشکوک و افراد اطراف آنها است. اکنون تعداد معاینات ویروس کرونا در کشور به 25000 نفر در روز می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا