علمی و پزشکی

خضریان: مسئولان هرچه زودتر تکلیف داوطلبین آزمون دستیاری را روشن کنند

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ، گفت که نامزدهای امتحانات کمک نباید مجبور به ترک سنگر کرونا شوند ، گفت که هنگام بررسی این مدت کوتاه تا پایان سال ، گفت.

علی خضریان در مصاحبه با ترند روز ، روز رسول پیامبر اکرم (ص) را به دستور رهبر معظم انقلاب در این روز در خصوص کادر پزشکی ستود و تأکید کرد: علاقه ویژه ای به حل مشکلات ، به ویژه مشکلات اقتصادی این گروه اختصاصی

وی رعایت خواسته های داوطلبان در امتحانات صندلی 48 به عنوان نمونه ای از این رفتار ذکر کرد و افزود: “بسیاری از تماس ها و پیام های پزشکان و پرستاران به کلینیک آمده و اردوگاه های بهداشتی به نمایندگان و کمیسرهای مختلف مجلس رسیده اند ، که نشان می دهد که این درخواست مشترک باید در اسرع وقت به پاسخ حقوقی برسد.

خضریان در توضیح پیگیری این موضوع در ماده 90 کمیسیون گفت: “در کمیسیون شرط قانونی پزشکان ایجاد شده است. طی توافق با کمیسیون بهداشت و وزارت بهداشت ، ما خواستار پاسخ منطقی هستیم. ”با توجه به فاصله کمی که تا پایان سال و تعطیلات نوروز باقی مانده است ، شایسته است مسئولان سریعاً نقش داوطلبان را روشن کنند.

نماینده تهران ، در مورد اخلاق افراد حاضر در آزمون گفت: مقامات وزارت بهداشت همچنان روز آینده افزایش خطر بیماری های قلبی را در نتیجه بیماری های قلبی برجسته می کنند ، بنابراین البته پزشکان و پرستاران در خط مقدم هستند از آن مبارزه در این روزهای دشوار نباید اجباری باشد. به مشاهده اجازه می دهد تا سنگر را آزمایش کند.

سرانجام ، وی در مورد شکایت نامزدها در دیوان عدالت و نظارت بر پرونده توسط دیده بان شفافیت و عدالت گفت: “شکی نیست که در اجرای این قانون برخی از حقوق بشر و پزشکان را مجبور می کند دارو و کار به دلیل این آزمایش. آنها درمان و حتی زندگی خصوصی خود را متوقف کرده اند ، به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند ، اما هیچ ارتباطی با قانون و طبیعت ندارد. همانطور که قبلا اعلام شد ، متأسفانه ، وزارت بهداشت با چالش های زیادی روبرو شده است در یک سال گذشته ، و بررسی این چالش ها و موضوعات در دستور کار قرار خواهد گرفت. دستور کار مجلس به عنوان یک سیستم قانونگذاری و نظارت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا