حضور حداکثری در انتخابات گام اساسی برای توسعه کشور است

افشاری در گفت‌وگو با آنا:

حضور حداکثری در انتخابات گام اساسی برای توسعه کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس ملارد و صفادشت، حضور حداکثری در انتخابات از سوی جامعه نخبگان و دانشگاهیان را یک گام اساسی در توسعه کشور عنوان کرد.

حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: همانطور که در زندگی دنبال توسعه فردی هستیم و در مراحل رشد و بلوغ به فکر توانمندسازی هستیم باید در زندگی اجتماعی هم دنبال رشد و بلوغ اجتماعی باشیم.

وی اضافه کرد: سه روز به آغاز رأی‌گیری و انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده و باید دنبال این موضوع باشیم که تأثیرگذاری خود را در زندگی اجتماعی داشته باشیم تا بتوانیم جست‌وجو کرده و بهترین انتخاب را داشته باشیم و اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بیان کرد: با انتخاب فرد اصلح همانطور که دنبال رشد و توسعه هستیم به توسعه و رشد برای کشورمان کمک کرده‌ایم.

افشاری مطرح کرد: بی‌تفاوتی به موضوع مهم انتخابات منجر به تأمین اهداف مغرضان و دشمنان ایران اسلامی می‌شود، بنابراین حضور حداکثری در انتخابات از سوی جامعه نخبگان و دانشگاهیان یک گام اساسی در ایجاد توسعه  کشور است.

وی عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم نخبگان و دانشجویان با حضور حداکثری در انتخابات و مشارکت پرشور در امور  دولت آینده در مسیر موفقیت و پیشبرد آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی گام بردارند تا پیشرفت‌های خوبی در دولت آینده داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا