برترین های ترند روزعمومی

حالت دهنده مو بعد از سشوار

داشتن موهایی زیبا، سالم و شاداب برای بسیاری از خانم ها و آقایان دارای اهمیت است. هیچ کسی نمی تواند میزان تاثیر موی سالم، لطیف و مرتب را در زیبایی تکذیب کند. بسیار پیش آمده که افراد مختلف به قصد داشتن موهایی پرپشت و تقویت موهای خود از ژل مو ویتابلا استفاده می‌کنند. بسیاری از انواع ماسک یا تونیک گیاهی مو نیز توسط افراد مختلف برای تقویت انواع موها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از هر محصول مراقبت از مو بدون درنظر گرفتن نوع و شرایط پوست و موی خود نه تنها نتیجه‌ای مثبت و مناسب ندارد بلکه می‌تواند اثر نامناسبی نیز با خود به همراه داشته باشد.

حالت دهنده مو بعد از سشوار

بسیار اتفاق افتاده است که بعضی از افراد زمانی که دچار مشکلات پوستی می‌شوند یا به دلایل مختلف موهای آنها ضعیف، نازک و شکننده می‌شود و یا دچار ریزش مو می‌شوند بلافاصله به توصیه افراد مختلف که الزاما متخصص هم نیستند، از انواع محصولات مراقبت از پوست خانگی و ماسک‌های دست‌ساز و یا انواع محصولات قابل تهیه از بازار استفاده می‌کنند. عدم توجه به دلیل ایجاد مشکل و نوع و شرایط پوست و مو باعث می‌شود که این درمان‌ها فایده ای نداشته باشند و حتی باعث بدتر شدن شرایط می‌شود. شاید بتوان گفت محصولات گیاهی و ساخته شده از انواع مواد طبیعی تاثیرات منفی کمتری دارند و درمقابل اگر از محصولات شیمیایی بدون بررسی کافی و درست استفاده کنید می‌تواند باعث ضعف شدید موها و ریزش آن‌ها شود. نکات مهم در حفظ و نگهداری از موها

کثیفی مو و پوست سر باعث می‌شود تا منافذ پوست بسته شود و جذب اکسیژن به خوبی انجام نشود و موهای چرب و کثیف مستعد ریزش هستند. – با چکاپ‌های دوره‌ای سطح ویتامین‌های بدن را بررسی کنید. – کمبود ویتامین می‌تواند یکی از دلایل عمده ریزش مو و ضعف ساقه و ریشه مو به حساب آید. اگر از رژیم غذایی خاصی پیروی می‌کنید و یا به جهت حساسیت یا دیگر دلایل خاص بعضی مواد غذایی را مصرف نمی‌کنید دقت داشته باشید که جایگزین‌های آن را وارد رژیم غذایی خود کنید و یا از مکمل‌های غذایی و دارویی با مشورت و تجویز پزشک استفاده کنید. – از محصولات مراقبت از موی مناسب استفاده کنید.

استفاده از محصولات مراقبت از موی مناسب شرایط پوست و موی شما و همچنین انتخاب انواع شامپوهای مناسب، بخشی از ویتامین‌ها و مواد مغذی لازم را به مو می‌رساند و از ایجاد حساسیت‌های احتمالی جلوگیری کرده، پاکیزگی و طراوت پوست و مو را به همراه دارد. – به موهای خود آسیب نزنید. بعضی روش‌ها در نگهداری و آرایش مو می‌تواند به آن‌ها آسیب برساند. کشیدن بیش از حد موها، استفاده از اتو و سشوار به کررات و بدون استفاده از لوسیون‌های محافظ، شانه کردن موی خیس، خشک کردن مداوم مو به وسیله باد گرم و شدید سشوار و موارد مشابه می‌توانند تاثیرات نامطلوبی در سلامت موهای شما داشته باشند.

بعضی وقت‌ها خشک شدن مو در معرض هوای آزاد و باد ملایم سشوار می‌تواند کمک کند تا آسیب کمتری به موها برسد، دقت داشته باشید قبل و بعد از استفاده از سشوار یا اتوی مو از محصولات محافظت از مو مناسب و تخصصی استفاده کنید تا آسیب کمتری به مو وارد شود. به دلایل مختلف و متعددی امکان ایجاد انواع مشکلات برای پوست و موی شما وجود دارد. مشکلاتی همچون ریزش، شکنندگی، ضعیف و نازک شدن تار مو، ریزش دسته‌ای و کچلی و… می‌توانند به دلایل مختلفی همچون کمبود ویتامین، تغییرات آب و هوایی، ژنتیک، اختلالت هورمونی، حاملگی و موارد مشابه ایجاد شوند. یکی از اولین کارهایی که باید در چنین شرایطی انجام شود مراجعه به پزشک متخصص و انجام آزمایشات لازم است.

این آزمایش‌ها و بررسی‌ها به شما کمک می‌کنند تا درصورت کمبود ویتامین یا وجود دلایل مختلف دیگر ابتدا دلیل مشکل بوجود آمده شناسایی شود و به وسیله داروها و روش‌های مختلف، کمبودها و مشکلات بدن رفع گردد. بنابراین مشاوره و راهنمایی یک متخصص به شما کمک می‌کند تا دلیل مشکلتان را به خوبی بشناسید و با رفع آن از ایجاد مشکلات دیگر و شدیدتر شدن شرایط بوجود آمده جلوگیری کنید. درنظر داشته باشید تغذیه شما، انواع مواد غذایی مثل میوه و … تاثیر بسزایی در سلامت پوست و موی شما دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا موهایی قوی داشته باشید و رشد و شادابی آن‌ها بهتر و بیشتر باشد. در این میان متخصصین و پزشکان بسیاری هستند که علاوه بر داروها و محصولات تقویتی برای جبران ویتامین‌های لازم برای بدن، انواع تونیک مو و محصولات مراقبت از مو مشابه را تجویز می‌کنند.

باید توجه داشته باشید که از لوسیون و تونیک مو سازگار و مناسب جنس موهای خود استفاده کنید. یک متخصص و مشاور خوب می‌تواند به شما در انتخاب تونیک موی مناسب نیز به خوبی کمک کند. ویتامین ها و مواد مغذی موجود در انواع تونیک مو باعث می‌شوند تا گردش خون و اکسیژن رسانی در پوست سر شما بهتر انجام شود و کمک می‌کنند ریشه موها تقویت شوند، همچنین در تقویت ساقه مو و شفافیت و طراوت آن‌ها نیز تاثیر بسزایی دارند. تونیک مو می‌تواند به رشد موی شما سرعت بخشد و در جبران نقص‌های ایجاد شده موثر واقع شود. تونیک مو با توجه به مواد سازنده و ساختار ویژه خود می‌تواند تاثیرات مفید و متفاوتی بر موی انسان داشته باشد. از جمله خواص ماسک صورت ویتابلا می‌توان به افزایش گردش خون در پوست سر، تقویت تارهای موی ضعیف شده، جلوگیری از ریزش مو، ایجاد امکان رشد مجدد موها و… اشاره کرد .

. تونیک مو می‌تواند در کنار دیگر درمان‌ها به شما کمک کند تا ویتامین‌های لازم را به موهای خود برسانید و شادابی و سلامت در مدت زمان کوتاه تری به موهای شما برگردانده شود. همانطور که می‌دانید انواع مختلف مواد غذایی و میوه ها تاثیر بسزایی در حفظ سلامت بدن شما مخصوصا پوست و مو دارند. حال اگر این مواد در محصولات آرایشی و بهداشتی به طرق مختلف استفاده شوند، می‌توانند علاوه بر حفظ سلامت بدن به شما کمک کنند تا پوست و مویی شاداب و سالم داشته باشید. انواع مواد طبیعی و گیاهی در شامپو، کرم مو ویتابلا ، انواع ماسک ها و تونیک مو می‌توانند به بازسازی و تقویت پوست و موی شما کمک کنند.

تونیک ساخته شده از مواد طبیعی به وسیله خواصی که در ساختار خود دارند می‌توانند با از بین بردن چربی اضافه سطح پوست سر که باعث بسته شدن منافذ شده است، کمک بسیاری در جذب اکسیژن کند. محصولی همچون بابونه در تونیک می‌تواند آثار آرامش بخشی را برای مو و پوست سر به ارمغان آورد و باعث خنکی و شادابی پوست سر شود. آلوورای موجود در ساختار برخی تونیک‌های مو می‌تواند باعث آب‌رسانی موهای شما شود و لطافت و انعطاف‌پذیری موهای شما را افزایش دهد. نحوه مصرف تونیک مو مقداری از تونیک مو را روی نواحی موردنظر اسپری کنید این نواحی بخش های آسیب دیده و ضعیف مو و ابرو هستند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا