اقتصادی

جزئیات پرداخت و استخدام کادر پزشکی / استخدام 3000 کارمند جدید در ماه های آینده

رئیس سازمان برنامه و بودجه از استخدام حدود 3 هزار کارمند جدید در وزارت بهداشت در ماه های آینده خبر داد.

به گزارش ترند روز ، محمدباقر نوبخت در مصاحبه ای در صفحه خود در اینستاگرام درباره وضعیت پرسنل پزشکی در مورد موضوعات مطرح شده در مورد پرداخت اضافی کارمندان وزارت بهداشت گفت: “اگر کار فوق موضوع فصل 8 آیین نامه مصوب هیئت امنا است ، در اوایل اسفند ماه با سایر موارد در این فصل ، 50٪ اضافه شده است ، و دستورالعمل پرداخت ذکر شده در بالا برای خدمات ارزشمند Corona نیز تهیه شده است.

وی در مورد آزمون استخدامی برای استخدام کارمندان جدید و تغییر وضعیت کارمندان شرکت و کارگران پیمانکاری ، اظهار داشت: اخیراً در دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد که 4000 نفر در سال گذشته در آزمون استخدامی پذیرفته شده ، قبل از پایان اردیبهشت استخدام می شوند. برای استفاده از باقیمانده آزمون استخدام. ” فراهم شود

نوبخت اضافه کرد: اخیراً قراردادی برای جذب 2280 نفر منعقد شده است و برای 3000 نفر دیگر پس از مطالعات لازم ، بودجه در ماههای آینده تأمین می شود و به مرور زمان استخدام می شوند.

به گفته وی ، این نیروهای پیمانکاری از بین افرادی که سهمیه آزمون قبلی را دریافت کرده اند ، انتخاب خواهند شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: اشتغال در نظام سلامت کشور با ساختار موجود در این بخش مطابقت ندارد و قطعاً برای گسترش اشتغال در بخش بهداشت کشور اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: با توجه به اینكه كارگران یك شركت شاغل با وزارت بهداشت رابطه اشتغال ندارند تغییر وضعیت آنها امكان پذیر نیست و اگر در آزمون رقابتی برای اشتغال پذیرفته شوند می توانند جذب شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: کارمندان پیمانکاری در سیستم مراقبت های بهداشتی کشور حداکثر 80 درصد مزایای مندرج در فصل 10 قانون مدیریت خدمات کشوری را دریافت می کنند و تحقیقات لازم برای پرسنل شرکت انجام می شود. آنها خانه ندارند ؛ باید اقدامات لازم انجام شود.

نوبخت با اشاره به اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای تساوی حقوق بازنشستگی در سال جاری ، گفت: “سال گذشته حدود 5 هزار میلیارد دلار برای تساوی اختصاص داده شد که امسال تقریباً دو برابر شده است.” علاوه بر این ، 1300 میلیارد نفر به عنوان بیمه اضافی برای سالمندان در نظر گرفته شدند.

نوبخت یادآور شد: مشکلات و کاستی های این بخش بررسی می شود و تصمیمات لازم در آینده نزدیک با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط در بخش بهداشت گرفته می شود.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا