علمی و پزشکی

جراحی بیماران ایرانی در بیمارستان مکه خارج از نوبت

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: مقرر شد حجاج ایرانی بستری در بیمارستان‌های مکه که به عمل جراحی نیاز دارند امروز خارج از نوبت خدمات لازم را دریافت کنند تا از ایام تشریق باز نمانند.

به گزارش ترند روز، کولیوند در دیدار با رئیس بیمارستان سعودی در مکه گفت: برنامه ریزی خوبی را مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای ایام تشریق انجام داده تا بیمارانی که نیازمند مراقب سلامت هستند در قالب کاروان‌های وقوف اضطراری با خودشان در ایام تشریق در عرفات، مشعر و منا ببرند تا اعمالشان را کامل انجام دهند.

وی افزود: هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد و کمک‌هایی هم که رئیس بیمارستان سعودی انجام داده و قول‌هایی که داده خیلی خوب بود و قرار شد بیماران ایرانی که در بیمارستان‌های صعودی هستند در نوبت عمل جراحی قرار نگیرند و خارج از نوبت و با فوریت تحت عمل جراحی قرار بگیرند و کارشان زودتر انجام شود.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: امروز تمام بیمارانی که نیاز به عمل جراحی دارند در بیمارستان‌های مکه تا آخر شب عمل جراحی آن‌ها انجام و به اعمالشان می‌رسند.

انتهای پیام

نشر علمی پزشکی

به عنوان یک نویسنده علمی و پزشکی، می‌خواهم با ارائه مطالبی که بر اساس پژوهش‌های روز و رویکردهای معتبر تهیه شده‌اند، به شما در درک بهتر و مدیریت بهتر سلامتی کمک کنم.
دکمه بازگشت به بالا