اقتصادی

تعیین اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از پروژه‌های انتقال آب بین حوزه‌ای

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست شورای اسلامی از تعیین اعضای هیأت تحقیق و تفحص درباره طرح انتقال آب در منطقه خبر داد.

ذبیح الله اعظمی در گفت وگو با ترند روز به تشریح جلسه کمیته کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست شورای اسلامی در روز یکشنبه 2 مرداد 1401 پرداخت و گفت: این جلسه اعضای کمیته تحقیق و تفحص پروژه انتقال آب بین منطقه ای

وی افزود: بر این اساس امیر قلی جعفری بروجنی نماینده بروجن به عنوان رئیس جمهور، جلیل مختار نماینده آبادان، منصورعلی زارعی نماینده ساری به عنوان نایب رئیس و خانم سمیه رفیعی نماینده تهران به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب شدند. دبیر هیأت مدیره تحقیق و تحلیل پروژه های انتقال آب منطقه.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز گزارش مرکز پژوهش های مجلس در خصوص مشکلات و مشکلات کشاورزان و چالش های مرتبط، ورود شرکت های مبتنی بر دانش کشاورزی و اقتصاد ارائه شد.

به گفته اعظمی، چالش های مربوط به آب، ارتباط کشاورزی و توسعه اراضی، باقی ماندن جمعیت در شهرستان و خلاقیت های جذاب در این زمینه، افزایش تولید و بهبود کار در تمامی بخش های کشاورزی از موضوعات مورد بحث است. گزارش مرکز پژوهش های مجلس.

وی گفت: در جلسه امروز مقرر شد کمیسیون کشاورزی و مرکز پژوهش های مجلس و معاونت اجرایی دولت برای رفع مشکلات مندرج در گزارش مرکز پژوهش های مجلس راهکار اجرایی پیدا کنند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی خاطرنشان کرد: در این جلسه امروز گزارش عملکرد معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. موضوع کنوانسیون مارپل و آلودگی دریاها و وضعیت تالاب ها، آلودگی محیط زیست توسط تأسیسات تصفیه آب داخلی و خارجی در کشورهای همسایه و همچنین احکام و قوانین میدانی باقی مانده است. از محیط زیست و دلایل کاهش مشارکت مردم در حفاظت از محیط زیست از جمله عناوینی است که از جلسه امروز کمیسیون به بیرون آمد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا