برترین های ترند روزعمومی

تخفیف های اتصالات

لوله‌ها از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزات برای انتقال سیالات مختلف از نقطه‌ای به نقطه دیگر هستند و می‌توانند کاربردهای متعددی در صنایع مختلف داشته باشند. لوله‌ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها می‌توانند از مواد مختلفی تولید شوند. لوله‌های سفید از جمله پرکاربردترین لوله‌های پلیمری هستند که می‌توانند جایگزین بسیار خوبی برای بسیاری از لوله‌های فلزی، گالوانیزه و … باشند. در ادامه بررسی می‌شود لوله سفید چیست، چه کاربردهایی دارد و بهترین برندهای تولیدکننده آن کدام برندها هستند.

لوله سفید چیست؟

لوله سفید یا لوله پلی‌پروپیلن از جمله لوله و اتصالات پلیمری ساختمان است که از جنس پلاستیک است و می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای انواع لوله‌های گالوانیزه، فولادی و مسی باشد. این لوله‌ها می‌توانند در دمای 20 درجه سانتی‌گراد فشار 20 بار و در دمای 85 درجه سانتی‌گراد فشاری معادل 10 بار را تحمل کنند.

مهم‌ترین مزایای لوله سفید چیست؟

لوله‌های سفید یا پلی‌پروپیلن می‌توانند همانند انواع لوله‌های دیگر از مزیت‌ها و معایب منحصربه‌فردی برخوردار باشند و در صنایع مختلفی به کار بروند. از جمله مهم‌ترین و بارزترین مزیت‌های این لوله‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این لوله‌ها از جنس پلاستیک بوده و در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارند.
  • دارای سطوح داخلی و خارجی بسیار صافی هستند و هیچ‌گونه اصطکاکی در مسیر سیالات ایجاد نمی‌کنند و ظاهر بسیار زیبایی دارند.
  • از ایجاد جلبک و مواد لجنی در داخل لوله‌ها جلوگیری می‌کنند
  • قیمت لوله آب سفید در مقایسه با لوله‌های پلیکا، گالوانیزه، فولادی و … بسیار کمتر است.
  • در برابر مواد شیمیایی مقاومت بسیار خوبی دارند
  • وزن سبکی دارند و حمل‌ونقل و نصب آنها بسیار ساده است.
  • کاملاً بهداشتی و غیر سمی هستند و هیچ بوی بد و نامطبوعی ندارند.
  • از طول عمر بسیار زیادی برخوردارند
  • از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند و …

البته باید توجه داشت که این لوله‌ها در کنار تمامی مزیت‌هایی که دارند می‌توانند یک ایراد قابل توجه نیز داشته باشند. این لوله‌ها در برابر نور خورشید به شدت آسیب‌پذیر هستند و حتی در صورتی که در معرض حرارت اجاق گاز و فر آشپزخانه نیز قرار بگیرند دچار خسارت می‌شوند.

لیست قیمت لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ

در لیست زیر قیمت لوله سفید و اتصالات پنج لایه نیوپایپ را مشاهده می کنید. این لیست جدیدترین قیمت ها را که در تاریخ 27 فروردین 1402 منتشر شده است، نشان می دهد که تا اطلاع ثانوی تغییری در آن ایجاد نخواهد شد. با توجه به اینکه فروشگاه بزرگ کیان پایپ یکی از بزرگ ترین نمایندگی های این محصول در تهران است، برای دریافت تخفیف روی قیمت اعلامی شرکت، با ما تماس بگیرید
دکمه بازگشت به بالا