اقتصادی

تحویل ۵۰ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور

ترند روز/آذربایجان شرقی دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی از تحویل ۵۰ هزار قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد و افزود: آماده سازی این حجم عظیم از زمین در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی بی سابقه است.

روح الله اکبری دوشنبه، دهم آنلاین ماه در آیین واگذاری ۱۰۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر، (ماده چهار حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) در آذربایجان شرقی که در سالن پتروشیمی برگزار شد، ضمن اشاره به هفته وحدت، و ولادت پیامر اسلام(ص)، افزود: ایشان، زندگی کردن با نشاط و آیین محمدی را در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی و دوستی به ما آموخت.

به گزارش ترند روز، وی هدف دولت مردمی سیزدهم را ساخت ایران قوی، جوان و سربلند عنوان کرد و ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی، وظیفه تامین و ساخت قرارگاه و سکونت مردم و حمل و نقل کشور را بر عهده دارد.

وی از عزم وزارت راه برای تامین مسکن و ایجاد فضایی با نشاط و جوان در سطح کشور خبر داد و گفت: اگر جمعیت کشوری رو به سالمندی پیش رود، در عرصه‌های اقتصاد، سیاست، امنیت، اجتماع و سلامت زمین‌گیر می‌شود و باید در راستای قانون جوانی جمعیت، وزارت راه به وظیفه تامین مسکن برای خانواده‌های صاحب سه فرزند و بیشتر عمل کند.

اکبری، همه دستگاه‌های دولتی را به کمپین نهضت کاهش قیمت تمام شده مسکن دعوت کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم تا با همکاری و هم‌افزایی بانک‌ها و شهرداری‌ها هزینه بیمه، مالیات، عوارض شهرداری و هزینه‌های ساخت را کاهش دهیم تا قشر ضعیف و کم‌برخوردار از نعمت مسکن و سرپناه بهره‌مند شوند.

وی گفت: به مناسبت ولادت پیامبر اسلام(ص) حدود ۲۰ هزار قطعه زمین تحویل خانواده‌های صاحب سه فرزند و بیشتر در کل کشور می‌شود.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

با درود! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که به دنبال تحقیقات دقیق و تحلیل‌های کامل در زمینه اقتصاد است. با دستیابی به اطلاعات به‌روز و منابع معتبر، تلاش می‌کنم تا به شما مطالب کیفیت بالا را ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا