اقتصادی

آغاز ساخت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکن نهضت ملی در خوزستان

ترند روز/خوزستان سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز آماده‌سازی و احداث بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوزستان خبر داد.

ارسلان مالکی امروز، ۷ اردیبهشت ماه در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی استان خوزستان در اهواز اظهار کرد: این قابلیت در خوزستان وجود دارد تا عملیات احداث و آماده سازی بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در بیش از ۲۰ شهر استان خوزستان آغاز شود.

به گزارش ترند روز، وی افزود: روند تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام بزرگی بوده که با همیت تمام همکاران ما در استان‌های کشور انجام شده است.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در شهرهای با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر استان خوزستان برای ساخت بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی زمین تامین شده است.

مالکی عنوان کرد: به زودی عملیات اجرایی بیش از ۳ هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای ایثارگران و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برای پرسنل نیروهای مسلح در اراضی شهری استان خوزستان و اراضی سازمان ملی زمین و مسکن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در ۲۳ شهر در خوزستان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تنها در شهر اهواز یک هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی آماده شروع عملیات اجرایی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا