برترین های ترند روزعمومی

چرا به آبپاش هانتر نیاز داریم؟

اگر می خواهید آبپاشی بخرید که در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم باشد، ما آبپاش هانتر را پیشنهاد می کنیم. هانتر یکی از برندهای معروف آمریکایی است که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند. آبپاش های این برند در هر منطقه یا سیستم آبیاری در برابر اقلیم های مختلف مقاوم بوده و با نصب و سرویس آسان خود، نگهداری سیستم آبیاری را تا حد زیادی تسهیل می کنند. مزیت دیگر خرید اسپرینکلر هانتر این است که می توانند فشار زیادی را در زمین تحمل کنند. بنابراین در برابر تنش آبی و هوای سرد زمستان بسیار مقاوم هستند. بازرگانی آب نیرو به عنوان تامین کننده و توزیع کننده انواع سیستم های آبپاش مخفی، انواع اسپرینکلر هانتر را با تضمین کیفیت و بهترین قیمت عرضه می کند.

سمپاش شکارچی چیست؟

آبپاش هانتر برای مزارع کشاورزی بسیار مهم است. برای اینکه بتوانیم نیازهای جمعیت کشورمان را برآورده کنیم و بتوانیم محصولات خود را به خارج از کشور بفروشیم، آبیاری مناسب مزارع کشاورزی و تامین منابع آب ضروری است. با این حال، نکته مهمی وجود دارد که باید به آن توجه کرد؛ بیشترین آب مصرفی در کشور ما برای کشاورزی است. اگر مزارع کشاورزی بیش از حد آبیاری شود با مشکل کم آبی مواجه می شویم. اما راه حل چیست؟ در این راستا سیستم های آبیاری جدیدی توسعه یافته اند که تمایل به بهبود استفاده از آب و آبیاری مزارع را به بهترین نحو دارند.

لازم به ذکر است استفاده از تجهیزات مناسب مانند هانتر اسپرینکلر باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود. آبپاش هانتر به عنوان ابزاری موثر در زمینه های مختلف از جمله موارد زیر استفاده می شود:

آبیاری مزارع و باغات

آبیاری سبز شهری و خانگی

آبیاری گلخانه

آبیاری پروژه های صنعتی و …

لازم به ذکر است که این دستگاه به راحتی در مکان های مختلف نصب می شود. زیرا بدنی نازک و ظریف دارد و اجزای آن شامل بدنه دستگاه، فیلتر، نازل و بالابر می باشد.ممکن است از خود بپرسید که بالابر چیست؟ رایزر بخشی از لوله تهویه در اسپرینکلر است. هنگامی که فشار آب از طریق لوله به اسپرینکلر هانتر می رسد شکارچی را بالا می برد. و اگر در زیرزمین نگهداری شود از زیرزمین بیرون خواهد آمد.

انواع آبپاش هانتر آبیاری

برای خرید آبپاش هانتر بسته به نیاز و شرایط استفاده خود می توانید یکی از مدل های آن را خریداری کنید. در فروشگاه اینترنتی آب نیرو مدل های اسپری مخفی Rotator، MP و Hunter PS ULTRA در اختیار مشتریان عزیزی قرار گرفته است که می توانند محصولی کاملا مقرون به صرفه خریداری کنند.

آبپاش های دوار دارای یک سری چرخش هستند که می توانند آب را در جهات مختلف پخش کنند. در ضمن این نوع آبپاش هانتر یکی از پرفروش ترین محصولات بازرگانی آب نیرو هانتر می باشد که هر خریداری را به خود جذب می کند. اسپرینکلرهای چرخشی برند هانتر دارای 12 نازل برای پخش آب در بدنه است که می توان از آنها برای پرتاب آب در شعاع های مختلف استفاده کرد.

چرا به این آبپاش نیاز داریم؟

دلایل مختلفی برای استفاده از آبپاش هانتر برای آبیاری مزارع و باغ ها وجود دارد که در بالا به برخی از آنها اشاره کردیم. بیشتر منابع آبی توسط کشاورزی مصرف می شود و به دلیل کمبود منابع آب، بخش کشاورزی نیازمند روش های آبیاری هوشمندتر است. از سوی دیگر، برخی روش‌های سنتی و نادرست آبیاری باعث افزایش مخاطرات زیست‌محیطی و هدر رفت آب می‌شود.

استفاده بهتر از آب همراه با سیستم های آبیاری مدرن از جمله فواره های هانتر کمک زیادی به رفع چالش های کمبود آب و حفاظت از محیط زیست می کند. آبیاری مبتنی بر علم فناوری به طور هوشمند آب را به مزارع می رساند، مصرف آب را کاهش می دهد و از هدر رفتن آب جلوگیری می کند.

استفاده از آبپاش هانتر و تکنیک های آبیاری قطره ای چمن به عنوان یک گزینه مناسب به کنترل دقیق تر و کاهش مصرف آب در مزرعه کمک می کند. این اقدامات عاقلانه همچنین از نابودی گیاهان جلوگیری می کند و تعادل اکولوژیکی جهان را حفظ می کند. در نهایت تلفیق استفاده از فناوری های پیشرفته در آبیاری و در نظر گرفتن محیط زیست، مردم و محصولات کشاورزی گام خوبی برای رفع چالش های مربوط به مدیریت منابع آب و کشاورزی خواهد بود.

اخرین حرف

مزایای بی شمار آبپاش هانتر این محصول را به یکی از محبوب ترین محصولات ما در فروشگاه آب نرو تبدیل کرده است. این دستگاه به دلیل آبیاری یکنواخت، تنظیم شعاع اسپری آب، طراحی زیبا و قابلیت پنهان شدن در شرایط مختلف قابل استفاده است. آبپاش هانتر علاوه بر تمامی مزیت هایی که بیان کردیم، دارای بدنه مقاوم و البته سبکی است که امکان استفاده از آن در محیط های مختلف را بسیار تسهیل می کند. اگر به دنبال دستگاهی کاملاً مطمئن برای صرفه جویی در آب مورد نیاز زمین کشاورزی یا گلخانه خود هستید، خرید اسپرینکلر هانتر را از بازرگانی آب نیرو فراموش نکنید.

دکمه بازگشت به بالا