علمی و پزشکی

تاثیر استفاده از خمیر دندان برای صفحه‌نمایش ترک‌خورده گوشی

طرح‌های مختلفی وجود دارد که ادعا می‌کنند به کاربران گوشی‌های هوشمند در هنگام آسیب رساندن به دستگاهشان کمک می‌کنند. به عنوان مثال، قرار دادن تلفن همراه در برنج پس از فرو بردن آن در آب. با این حال، شیائومی یکی از افسانه های قدیمی را از بین برد.

این غول فناوری چینی ویدیوی کوتاهی را در یوتیوب به اشتراک گذاشت تا تصورات غلط رایج در مورد استفاده از خمیر دندان برای تعمیر صفحه نمایش های ترک خورده یا ترک خورده را از بین ببرد. شایعات حاکی از آن است که استفاده از خمیر دندان شکاف های صفحه را پر می کند و قسمت متورم صفحه را صاف و تقریباً کامل می کند. اما در ویدیو به وضوح می بینید که هیچ تفاوت یا بهبودی در خط و خش های گوشی تست شده وجود ندارد.

تاثیر استفاده از خمیر دندان بر ترک خوردگی صفحه گوشی

درعوض، شیائومی اضافه می‌کند که این توصیه قدیمی در واقع بیشتر ضرر دارد تا فایده. این شرکت گفت که خمیر دندان گاهی اوقات روان کننده است. اما ذرات ریز داخل نمی توانند به طور موثر ترک صفحه را ترمیم کنند. علاوه بر این، خمیردندان دارای خواص قلیایی است که می تواند به مقاومت اسیدی پوشش اولئوفوبیک بالای صفحه نمایش گوشی هوشمند آسیب برساند.

این لایه عمدتا بر روی صفحه نمایش گوشی های هوشمند استفاده می شود تا از گرد و غبار و اثر انگشت ناشی از روغن های ترشح شده توسط بدن انسان جلوگیری کند. بنابراین، شیائومی توصیه می کند برای مقابله با چنین مشکلاتی، بهتر است با بخش خدمات رسمی صحبت کنید.

5858

دکمه بازگشت به بالا