اجتماعی

بوشهر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشگام است

ترند روز/بوشهر استاندار بوشهر با بیان اینکه با اجرای طرح‌های جدید مسکن، شهرک جدیدی در حاشیه شهر بوشهر ساخته می‌شود، گفت: سازمان انرژی اتمی ایران، چراغ اول را روشن کرده و ان‌شاالله این روند تداوم دارد.

احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر شامگاه دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۳۵۰۰ واحد مسکونی در بوشهر که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران انجام شد، اظهار کرد: استان بوشهر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشگام است و اقدامات ارزشمندی در شهرستان‌های مختلف استان انجام شده است.

وی افزود: شهر بوشهر با وجود محدودیت زمین، در سایه ظرفیت‌های جدید اضافه شده، در اجرای طرح‌های مسکن، رشد محسوسی داشته است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در بوشهر با وجود کمبود زمین، اقدامات خوبی صورت گرفت و علاوه بر منطقه نیایش، در جوار محله‌های تنگک، نسبت به توسعه شهر بوشهر اقدام شد تا پاسخگوی رشد تساعدی جمعیت شهر بوشهر باشد.

وی با اشاره به افزایش جمعیت از ساخت شهرک جدید در حاشیه مرکز شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به کمبود زمین مسکونی در مرکز استان، ساخت شهرک جدید در بوشهر در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: امروز عملیات اجرایی احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان سازمان انرژی اتمی آغاز شد که با حمایت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، شاهد تسریع در عملیات اجرایی طرح خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز با وجود همه تلاش‌های دشمنان و به‌ویژه آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی برای ارائه جلوه ناکارآمدی از انقلاب اسلامی ایران، پیشرفت‌های روزافزون و چشمگیری در کشور در حال انجام است.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر نقش جوانان در تغییرات اجتماعی و ساختار اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا