برترین های ترند روزعمومی

بهترین مرکز پخش عمده لوازم جانبی در تهران

میزان حساسیت اسپیکر دسیبل یک عاملی است که کیفیت ارتباط بین موزیک پلیر و اسپیکر را مشخص می کند. واضح است که هر چه سطح توقع شما از یک اسپیکر بیشتر شود به همان میزان قیمت اسپیکر مورد نظر شما نیز افزایش خواهد یافت. 9. 8- یکی از مهم ترین فاکتورهای بیان کننده سطح قدرت واقعی دستگاه توان حقیقی آن است.هر چه اندازه عدد وات خروجی بزرگ تر باشد توان صدای تولید شده بیشتر است. یکی از این روش ها اتصال بی سیم از طریق بلوتوث هست که امروزه تقریبا تمام دستگاه های مورد استفاده ما از این قابلیت برخوردار می باشند. هر وسیلهای که بلوتوث داشته باشد میتوانید به این اسپیکر متصل کنید و البته کابل USB هم دارد. طراحی ساده و شیک Z337 نیز آن را به گزینهی مناسبی برای هر محیط کاربری تبدیل میکند. رینگ لایتهای مخصوص گوشیهای موبایل با درگاه USB شارژ میشوند و سپس با سوارشدن روی گوشی، نور استودیویی را برای دوربین سلفی فراهم میکنند.

اسپیکرهای معمولی با جک هدفون یا فیش 3.5 میلیمتری به گوشی و تبلت متصل میشوند. طبیعتا برچسبهای پوششی بهاندازه کاورهای سیلیکونی سنتی از گوشی مراقبت نمیکنند؛ ولی مزیت برچسبهای پوششی این است که میتوانید آنها را از هر جنسی و با هر طرحی شخصیسازی کنید؛ حتی میتوانید متن مدنظرتان را روی آن حک کنید. لوازم جانبی تلفن همراه به یک ضرورت تبدیل شده است تا تلفن شما ایمن باشد و با بهتر از هر زمان دیگری کار کند. موارد جانبی: وجود صفحه نمایشگر، قابلیت گرفتن امواج رادیویی، ایجاد مکالمه با برخورداری از یک عدد میکروفون، ریموت کنترل و همچنین پاوربانک بودن اسپیکر جهت شارژ تلفن و دیگر گجت های هوشمند شما از جمله امکانات جانبی است که در یک اسپیکر می تواند وجود داشته باشد و شما را از ان بهره مند سازد. شیار کارت حافظه، کابل صدا و پورت usb که می توانید با آن وصل کنید و یک روش بی سیم که از طریق بلوتوث می توانید با آن دسترسی پیدا کنید. مزیت این اسپیکرها نسبت به اسپیکرهایی که با بلوتوث کار می کنند، صدای بالاتر و باکیفیت تر است. 6. 5- هر چه عدد امپدانس کوچک تر باشد توان اسپیکر بالاتر است و از نظر سطح کیفی مورد تایید است.

به هر حال، هدف اصلی کوک موبایل، تبدیل هر یک از رویاهای مشتریان ما به واقعیت است. اسپیکرهای پرتابل در اندازه های کوچک و انواع متنوع مجهز به باتری های قابل شارژ هستند که نیز از مزیت این دستگاه محسوب می شود چرا که به راحتی می توان آن را با خود هر جا که دوست داشته باشیم ببریم. در این مطلب 10 مدل از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل را با قیمت و امکانات متنوع معرفی کردیم. در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوید تا شما را با راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی یکی از انواع بلندگوهای قابل حمل آشنا نماییم. و یا این که از شنیدن صدای بی کیفیت تنها بعد از چند دقیقه گوش دادن به موسیقی خسته شوید؟ 12. 11- اسپیکر حتما باید به واسطه کارت صوت و یا سیستم کنترل صدای مرکزی حمایت شود. اگر اسپیکر دارای طراحی درستی باشد باعث تصاعد زاویه پخش یا محدوده پوشش دهی صدا به واسطه اسپیکر می شود.

این اسپیکرها تا چند ساعت نیاز به شارژ ندارند و معمولاً می توانند تا فاصله حدود 10 متر، به راحتی کار کنند. این موضوع بهمعنای پرداخت هزینهای بیشتر برای خرید آمپلیفایر و نیاز به فضای بیشتری برای قراردادن سیستم صوتی است؛ اما فراموش نکنید خروجی صدا بهلطف این اسپیکرها بسیار دقیق و شفاف خواهد بود.تمامی بلندگوهای کتابخانهای پسیو (Passive) نیستند و نمونههایی نیز به امپلیفایر داخلی مجهز هستند که برای کاربران نیمهحرفهای و عاشقان صدا طراحی شدهاند. 11. 10- یکی از ویژگی های اسپیکرهای رومیزی تعداد کانال های خروجی دستگاه می باشد.اسپیکرهای چند شبکه ای به دلیل تقسیم صدا در شبکه های گوناگون قدرت صوت میان اسپیکرها را بیشتر کرده و در کل بهره مندی از تعداد کانال بیشتر باعث افزایش حجم صدا به تنهایی نمی شود. قابل حمل های با بلوتوث: این دسته از اسپیکرها بدون سیم هستند و با بلوتوث کار می کنند و بیشتر مناسب افرادی است که می خواهند مدام جای اسپیکر خود را عوض کنند. کدک های بلوتوث با کیفیت بالا از نرخ پخش بیشتری پشتیبانی می کنند و کیفیت صدای بهتری را ارائه می دهند. 13. 12- حساسیت اسپیکر کیفیت رابطه بین اسپیکر و پخش کننده را تعیین می کند. در قیمت قبل در رابطه با انواع اسپیکر بلوتوثی توضیح داده ایم.

منبع:

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

دکمه بازگشت به بالا