برترین های ترند روزعمومی

بهترین ظروف برای سرو کیک

هیچ تشریفاتی بدون کیک و شیرینی رسمیت پیدا نمی‌کند. لحظات برش کیک و شیرینی هم به اندازه شیرینی کیک دلچسب و شادی بخش است. اما سرو کیک آیین و آداب خود را دارد و هر ظرفی برای پذیرایی از مهمانان با کیک مناسب نیست.

چه اهل پخت کیک در منزل باشید و چه کیک آماده را ترجیح می‌دهید بالاخره به مناسب در کنار کارد، پیش دستی و چیدمان ایده آل برای پذیرایی از مهمان‌ها نیاز دارید. شاید پیش پا افتاده به نظر برسد اما کیک خوری به طور مستقیم روی ماندگاری کیک و آراستگی میز سرو تاثیر دارد و با وجود آن سبک پذیرایی کامل‌تر است.

ممکن است هر نوع ظرفی در سرویس پذیرایی منزلتان وجود داشته باشد؛ اما کیک خوری از آن دسته ظروفی است که معمولا در چیدمان میز سرو نادیده گرفته می‌شود. در راهنمای خرید امروز نگاهی به انواع مدل‌های کیک خوری و فاکتورهایی داریم که این ظروف را از مدل‌های مشابه برای سرو کیک و شیرینی متمایز می‌کنند. همراه ما باشید.

معرفی و بررسی انواع ظروف کیک خوری پذیرایی

مدل پرطرفدار

مشخصات محصول

ساختار و طراحی کیک خوری چوبین درست مطابق با انواع کیک خوری‌های کلاسیک، با درب شیشه‌ای و سطح چوبی است. درب این کیک خوری از جنس پلاستیک سبک طراحی شده و لازم است تمام بخش‌های محصول را به صورت دستی شستشو دهید.

مشخصات محصول

جای ظرف کیک خوری در سرویس پذیرایی و سرو خیلی از خانه‌ها خالی است. این محصول با پایه و بدنه پلاستیکی در رنگ‌های مختلف تولید شده و با استفاده از آن سرو کیک راحت‌تر خواهد بود. این کیک خوری را می‌توانید با خیال راحت در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

کیک خوری پاشاباغچه مدل 95240

مشخصات محصول

کیک خوری پاشاباغچه از انواع ظروف پذیرایی و سرو است که می‌تواند زینت بخش بوفه و دکورهای تزئینی خانه باشد. این ظرف در ندارد و از جنس بلور تولید شده است. بهتر است کیک خوری‌های پایه دار را در مرکز میز پذیرایی قرار دهید.

کیک خوری کد ASM – DLT134-B1117

مشخصات محصول

طراحی کلاسیک، سادگی و زیبایی در این کیک خوری پایه کوتاه خلاصه شده‌اند. بدنه این محصول از جنس فلز تولید شده و درپوش آن بلوری است. برای شستشو این کیک خوری فقط از اسفنج و شستشو دهنده ملایم استفاده کنید.

مشخصات محصول

کیک خوری لومینارک به صورت تخت، بدون درب و پایه ساخت کشور فرانسه است. این کیک خوری را می‌توانید در مایکروویو قرار دهید و بنابراین علاوه بر سرو کیک برای طبخ و گرم کردن غذاها نیز مناسب است.

کیک خوری آسا پلاستیک مدل 420

مشخصات محصول

کیک خوری‌های پلاستیکی نسبت به سایر مدل‌ها سبک‌تر، مقاوم‌تر و متنوع‌تر هستند.  کیک خوری آسا پلاستیک از یک سینی پلاستیکی کاملا بهداشتی آنتی باکتریال و یک درپوش پلاستیکی دسته‌دار تشکیل شده است. اطراف این این محصول دسته‌های کوچک برای حمل و نقل ساده تعبیه شده و بدنه آن نسبت به حرارت مایکروویو و ماشین ظرفشویی مقاوم است.

کیک خوری گلدن هوم مدل P.G.T کد 2202

مشخصات محصول

ظرف کیک گلدن هوم با طراحی خلاقانه از یک سینی آنتی باکتریال و درپوش بلوری مرغوب تولید شده است. این کیک خوری از معدود محصولاتی است که می‌توانید درپوش و سطح چوبی داخلی آن را در ماشین ظرفشویی شستشو دهید.

آشنایی با طراحی انواع ظروف کیک خوری در چیدمان

خیلی از افراد به ظروف کیک خوری به عنوان ظروف لوکس و خاص برای سرو کیک در مراسم عروسی و تولد نگاه می‌کنند. اما کیک خوری‌ها می‌توانند از همان ظروف جلو دستی مثل میوه خوری یا اردوخوری‌ها باشند که برای قرار دادن شیرینی و کیک همیشه به آن‌ها نیاز داشتید!

طراحی کیک خوری‌ها متنوع است؛ اما ساختار همه آن‌ها مشابه و کلاسیک است. مهم‌ترین فاکتوری که کیک خوری‌ها را از سایر ظروف متمایز می‌کند رویه یا درب ظرف برای محافظت از بافت کیک و خشک نشدن آن است. از طرف دیگر برخی از کیک خوری‌ها پایه دار هستند و باعث می‌شوند شکل و شمایل کیک و شیرینی در میز سرو برجسته‌تر از سایر ظروف به نظر برسند.

انواع کیک خوری؛ ظروف پرکاربرد سرو و پذیرایی

ساختار ظروف سرو کیک و شیرینی شامل سطح صافی برای قرار گیری کیک و یک درپوش شیشه‌ای است. با این حال این ظروف چند کاره هستند و همزمان می‌توانید از سطوح صاف آن‌ها برای سرو هر نوع دسر و غذایی که نباید در معرض هوا قرار گیرد استفاده کنید.

یکی از کاربردهای ظروف کیک خوری سرو فینگرفودهای رنگارنگ است. با این که کیک خوری برای سرو دسر هم کاربرد دارد اما سایر ظروف نظیر اردوخوری‌ها برای سرو و چیدمان مناسب کیک و شیرینی مناسب نیستند.

ظروف کیک خوری به دو صورت پایه کوتاه و پایه بلند طراحی می‌شوند. مدل‌های پایه کوتاه بیش‌تر برای کافه و رستوران‌ها مناسب هستند و در عوض می‌توانید از مدل‌های پایه بلند در مهمانی‌های شخصی استفاده کنید.

کیک خوری یا اردو خوری ؟ کدام برای سرو کیک مناسب است؟

کیک خوری‌ها کاربرد متنوعی مثل سرو دسر دارند و بنابراین می‌توانند جایگزین اردوخوری‌ها باشند. اما آیا اردوخوری‌ها هم از نظر زیبایی و کاربرد می‌توانند برای سرو کیک و شیرینی به کار برده شوند؟

اردوخوری‌ها ظروف کوچکی برای سرو دسر و فینگر فود هستند. حجم پایین این ظروف قابل توجه است و بنابراین برای سرو غذای اصلی یا خوراکی اصلی مناسب نیستند.با این حال تنوع بی‌نظیری در اردوخوری‌ها وجود دارد و شاید بتوانید برخی از مدل‌ها را برای سرو شیرینی به کار ببرید.

برخی از ظروف اردو خوری با تخته چوبی مسطح طراحی می‌شوند که بیش‌تر در کافه‌ها استفاده می‌شوند. حتی مدل‌هایی که تقسیم بندی دارند و فضای آن‌ها به وسیله دیواره جدا شده برای سرو شیرینی می‌توانند مناسب باشند.

آشنایی با استانداردهای برش کیک حین پذیرایی

زمان پذیرایی حتی نوع اسلایس یا برش‌های کیک به ویژه در مجالس و موقعیت‌هایی که از رسمیت بالایی برخوردار هستند اهمیت می‌یابد.

از دید حرفه‌ای‌ها چند سبک یا استایل استاندارد در دنیا برای برش کیک وجود دارد که هر یک برای یک موقعیت خاص مناسب هستند:

برش کیک استاندارد برای کیک‌های دو طبقه

برس کیک‌هایی که بیش از یک طبقه دارند کمی چالش برانگیز است. بهترین راه برای شروع برش طبقه پایین و لبه کیک است. قبل از هر چیز چاقو مخصوص آشپزخانه یا برش نان و ظرف کیک خوری مناسب را آماده کنید.

برش استاندارد کیک‌های مربعی بزرگ

برش این نوع کیک‌ها به برش مجلسی معروف است و در مراسم تولد و ازدواج متداول است. برای برش این کیک‌ها به یک چاقو آشپزخانه نیاز دارید که عرض آن بیش از نصف عرض بدنه کیک باشد. اولین برش را طوری بزنید که چاقو حدود 4 سانتی متر از روی کیک را جدا کند.

فاکتورهایی که در خرید ظروف کیک خوری باید بدانید

کیک خوری‌ها همیشه درب دار طراحی نمی‌شوند. حتی یک صفحه مسطح چوبی یا شیشه‌ای هم می‌تواند ظرف مناسبی برای سرو باشد. در خرید کیک خوری‌ها به چند فاکتور زیر توجه کنید:

جنس پایه و درپوش کیک خوری

اگر به صورت دائمی از کیک خوری استفاده می‌کنید جنس پایه و درپوش آن برای شستشو در ماشین ظرفشویی اهمیت ویژه‌ای دارد. برخی از مدل‌هایی که کف شیشه‌ای دارند را می‌توانید در ماشین ظرفشویی شستشو دهید اما کیک خوری‌های چوبی باید با دست شسته شوند.

قابلیت استفاده کیک خوری در مایکروویو

تنها مدل‌هایی که با بدنه شیشه‌ای تولید می‌شوند قابلیت قرارگیری در مایکروویو دارند. برخی از کیک خوری‌ها طراحی کاملا ساده، تخت، بدون درب و پایه دارند که با قرارگیری در ماشین ظرفشویی و مایکرویو سازگار هستند.

قاشق و چنگال

ست قاشق چنگال کارد پلاستیکی سفری برای استفاده در کمپینگ، پیک نیک، کوهنوردی و… مناسب می باشد. یکی از ویژگی های جالب محصول فوق این است که به راحتی در هم فرو می رود و جای کمی را اشغال می کند. سبک بودن و جمع شدن راحت این ست کارد و قاشق و چنگال مسافرتی  باعث می شود که فضای خیلی کمی را در کوله پشتی شما اشغال کند.

بطری پلاستیکی

بطری پلاستیکی به صورت عمده و کلی از طریق مراکز معتبر موجب دسترسی راحت و آسان مشتریان و خریداران برای خرید می شود معمولاً برای بسته بندی محصولات غذایی و انواع نوشیدنیها از این بطریها استفاده می کنند و و معمولاً برای بسته بندی محصولاتی مانند روغن، نوشابه، دوغ و انواع نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

خصوصیات و ویژگیهای منحصر به فرد این محصول سبب شده تا افراد زیادی تمایل به استفاده از این محصولات داشته باشند یکی از مهمترین خصوصیات بطریهای پلاستیکی آن است که از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما می توانید با خیالی راحت و برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید بدون آن که کوچکترین تغییری در کیفیت و مرغوبیت اولیه محصول ایجاد شود.

متریال و مواد اولیه ای که برای تولید بطریهای پلاستیکی مورد استفاده قرار گرفته کاملا بهداشتی می باشد این محصولات در محیطی بهداشتی تهیه و تولید شده به همین خاطر است که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و شما می توانید با خیالی راحت از انواع نوشیدنیها و مایعات را با استفاده از این بطریهای پلاستیکی بسته بندی نمایید.

شفافیت بالای بطریهای پلاستیکی موجب شده تا افراد زیادی تمایل به خرید بطری پلاستیکی کنند. این بطری فانتزی علاوه بر آن که مورد استفاده در بازار داخلی بوده، حجم زیادی از آنها به دیگر کشورها صادر می شود و صادرات این محصول تاثیرات بسیار خوبی در رشد اقتصاد کشور دارد. صادرات این محصول ملزم به رعایت قوانین و مقررات خاصی بوده و صادرکنندگان تمامی قوانین و مقررات را در این زمان صادرات رعایت می‌ کنند و می‌ توانند به راحتی سبب تامین نیاز مشتریان و خریداران شوند آن چه که در نگاه اول موجب جذب نظر مشتری و خریدار در بازار داخلی و بازار بین المللی می‌ شود، کیفیت محصول است.

 

سخن آخر

انواع ظرف کیک خوری یکی از عناصر چیدمان میز پذیرایی در وعده‌های مختلف عصرانه و مراسم‌ها هستند. کیک خوری‌ها در دو مدل پایه دار و بدون پایه طراحی می‌شوند. طرح کلاسیک کیک خوری‌ها شامل صفحه مسطح چوبی و درپوش بلورین است. با این حال برخی از مدل‌ها بدون پایه و درب طراحی می‌شوند و چند کاره هستند.

اگر اهل پختن کیک در خانه هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از ظروف کیک خوری و شیرینی خوری استفاده کنید. خصوصا ظرف کیک خوری پایه دار با درب شیشه که محصولی بسیار کاربردی و شیک برای افراد خوش سلیقه  و خوش ذوق مثل شما می باشد. با سرو کردن انواع کیک و شیرینی درون آن میزبانی بسیار شیک و زیبا را تدارک می دهید. به راحتی می توانید تزیینات دلخواهتان را دور کیک بچینید و درب شیرینی آن را رویش قرار دهید.

نمای بیرونی آن بسیار زیبا است و زیبایی کارتان را چندین برابر می کند. درب آن باعث می شود که کیک و شیرینی شما در معرض فاسد شدن و مانده شدن قرار نگیرد و تازه بماند. داشتن همچین ظرفی به شما انگیزه خواهد داد. کیک های خوشمزه تان را درون ظرف کیک خوری پایه دار با درب شیشه ای طرح بچینید و لحظات به یادماندنی و زیبایی را شکار کنید.

تاریخچه مختصر کیک

از اواسط قرن هجدهم در اروپا از ترکیب آرد،شکر،تخم‌مرغ و کره خوردنی به نام به وجود آمد که تا امروز صدها دستور پخت مختلف آن نوشته شده است و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین دسرها و پای ثابت منوی تمامی کافه‌های دنیا و از همه مهم‌تر شیرینی روز تولد و عروسی افراد شده است. قدمت کلمه کیک در زبان انگلیسی از سال ۱۳۰۰ میلادی بوده است.

این روزها ویترین شیرینی فروشی‌ها پر از کیک‌های رنگارنگ با طعم‌های مختلف دل رهگذران را می‌برد. فرقی نمی‌کند تابستان باشد یا زمستان، خوردن یک تکه کیک تازه خوشمزه با چای یا قهوه می‌تواند بسیار دلچسب باشد. با این حال می‌توان با دستور پخت‌های آسان و در دسترس کیک‌های خانگی بسیار خوشمزه‌ای نیز پخت و نوش جان کرد.

کیک‌ها انواع اسفنجی و یا کره‌ای هستند که می‌توان با خامه‌های طعم دار و یا فوندانت روی آنها را پوشاند و طرح‌های مختلفی به وجود آورد. داخل کیک هم می‌توان از انواع آجیل و میوه خشک و تازه مانند موز و آناناس استفاده کردو لایه لایه با خامه پوشاند.

وبرای اینکه کیک تازه بماند بهتر است در ظرف در بسته‌ای قرار بگیرد که هر بار برای مصرف دوباره به راحتی قابل استفاده باشد. ظرف‌های کیک خوری انتخابی بسیار مناسب و زیبا برای سرو و نگه داری کیک می‌باشد. این ظرف‌ها معمولا دارای پایه و یک در شیشه ای با ارتفاع مناسب به منظور جلوگیری از له شدن کیک می‌باشند.

این ظرف ها جزو ظروف تزئینی در خانه است که بیشتر از هرچیزی مورد استفاده قرار میگیرند. معمولا بیشتر افراد که به دکوراسیون خانه ی خود اهمیت میدهند سرویس کامل آن که شامل ظرف شیرینی خوری و میوه خوری است میخرند اما افرادی که به سرویس کامل ظروف علاقه ندارند و این ظرف ها را بصورت جداگانه میخرند خرید یک ظرف کیک خوری لازم و ضروری است زیرا موقع مهمان داشتن یکی از وسایل هایی که بیشتر از هر چیزی مورد استفاده قرار میگیرند ظرف های کیکی خوری است. ظرف های کیک خوری در انواع مدل و طرح ها ساخته شده اند که خرید آن بستگی به سلیقه ی شما دارد  در خرید این نوع از ظرف ها سعی کنید سایر وسایل هایی پذیرایی را نیز مد نظر قرار دهید تا بتوانید با توجه به آنها مدل شیک و زیبا از ظرف کیک خوری را انتخاب و خرید کنید. هماهنگ بودن همه ی وسایل هایی پذیرایی به شما کمک میکند تا بتوانید میز پذیرایی خود را شیک و مدرن تزئین کنید  معمولا بیشتر افراد به ظروف پذیرایی خود اهمیت میدهند زیرا جزو وسایل هایی هستند که هم بیشتر از همه ی وسایل ها در دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار میگیرند و هم به شما برای تزئین یک میز پذیرایی شیک و مدرن کمک میکند.

خرید این نوع ظرف ها بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد اما برای اینکه بتوانید مدل شیک و زیبا ار این ظرف ها را انتخاب کنید باید ظرف های پذیرایی باهم ست و هماهنگ باشند ظرف های شیرینی خوری در انواع جنس ها نیز طراحی و ساخته میشوند.مدلهای مسی این ظرف ها طرفدار زیادی دارند و بیشتر از سایر ظرف ها مورد استفاده قرار میگیرند. ظروف مسی طوری طراحی شده اند که علاوه بر کاربردی که دارند میتوانید به عنوان یک وسایل دکوری نیز از آنها استفاده کنید. هم جنس مناسبی دارند و هم ظاهر زیبا و شیک دارند به همین دلیل این نوع ظرف ها طرفدار زیادی نیز دارند و دلیل استفاده ی بیشتر افراد از مدلهای شیشه ای ظرف های پذیرایی این است که این ظرف ها قیمت بالایی دارند مدلهای شیشه ای ظرف های پذیرایی نیز  طرفدار زیادی دارند.

کیک از خوردنی های محبوب دور همی ها و میهمانی هاست. اکثر خانم ها دوست دارند مدل های کیک متنوعی برای پخت یاد بگیرند و از آن برای سرو و پذیرایی مهمان استفاده کنند. علاوه بر این کیک عضو ثابت همه تولد هاست. برای بهتر دیده شدن کیک می‌شود از ظروف مناسب کیک خوری که ظاهری شیک داشته و کیک را زیباتر نشان می‌دهند استفاده کرد. ظرف های کیک خوری در انواع مدل و طرح ها ساخته شده اند که خرید آن بستگی به سلیقه ی شما دارد.

در خرید این نوع از ظرف ها سعی کنید سایر وسایل هایی پذیرایی را نیز مد نظر قرار دهید تا بتوانید با توجه به آنها مدل شیک و زیبا از ظرف کیک خوری را انتخاب و خرید کنید. هارمونی وسایل پذیرایی به شما کمک می‌کند تا بتوانید میز پذیرایی خود را شیک و زیبا آراسته کنید. معمولا بیشتر افراد به ظروف پذیرایی خود اهمیت می‌دهند زیرا جزو وسایل هایی هستند که هم بیشتر از همه ی وسایل ها در دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم به شما برای تزئین یک میز پذیرایی شیک و مدرن کمک میکند.اولین نکته در خصوص خرید کیک خوری توجه به پایه دار یا بدون پایه بودن آن است.

چنانچه دوست دارید که ظرف سرو کیک و شیرینی های شما در میان باقی ظروف پذیرایی تان بیشتر خودنمای کند، بهترین گزینه برای شما خرید مدل های پایه دار است.و در غیر این صورت شما می توانید از ظروفی بدون پایه برای این منظور استفاده نمایید.پس از تعیین نوع ظرفتان که پایه دار باشد یا نباشد نوبت توجه به اندازه و وزن آن می رسد.

برای این منظور بهتر است با در نظر گرفتن تعداد مهمانان خود و حجم شیرینی و یا کیکی که می خواهید در داخل ظرفتان قرار دهید، اقدام نمایید.

البته در این راستا از توجه به وزن ظرف انتخابی تان نیز غافل نشوید؛ سعی کنید به دنبال محصولات در بخش سرو و پذیرایی بروید که در عین زیبایی و استحکام خود از وزن سبکی نیز برخوردارند.فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید کیک خوری توجه به جنس محصول می باشد.

در این خصوص شما می توانید در بازار با مدل های مختلفی در جنس های: شیشه ای، کریستالی، چوبی، فلزی، چینی و غیره مواجه شوید.

با اینکه انتخاب در این زمینه بسته به سلیقه و نظر خودتان دارد اما بهتر است که به دنبال خرید کیک خوری باشید که از نظر جنسی با دیگر ظروف پذیرایی تان در تناسب باشد.

یعنی اگر پیش دستی ها و آجیل خوری شما مثلا از نوع چوبی است، کیک خوریتان را نیز از مدل های چوبی انتخاب نمایید.اینکه ظرف کیک خوری شما از چه تعداد طبقه ای بر روی خود برخوردار باشد، موضوعی است که خودتان باید در خصوص آن تصمیم گیری نمایید.

اگر قرار است از یک نوع کیک و شیرینی استفاده نمایید، خب مدل های تک طبقه برایتان بهتر است.

اما اگر می خواهید از چند نوع شیرینی و کیک برای پذیرایی از مهمان خود استفاده نمایید، دیگر مدل یک طبقه ای پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود و بهتر است که در آن موقع از کیک خوری های چند طبقه ای استفاده نمایید.

با این حال یادتان باشد که عمدتا ظرف های سرو شیرینی و کیکی که بیش از یک طبقه در ساختار خود دارند، فاقد درب می باشند.خب بر خلاف نکته قبل معمولا اغلب کیک خوری های یک طبقه ای از دربی عمدتا شیشه ای و کریستالی بر روی خود برخوردار هستند.

اما اینکه حتما همه آن ها دارای دستگیره باشند یا نباشد، موضوعی است که دیگر بسته به سلیقه و نظر خودتان خواهد داشت.

فراموش نکنید از آنجایی که سطح رویی شیرینی جات و کیک ها تا حدی مرطوب هستند و آلودگی را به خود جذب می کنند و یا ممکن است که خشک شوند، بد نیست اگر بیشتر تمایل به سمت و سوی خرید ظرف های درب دار در این خصوص نمایید.قیمت کیک خوری با توجه به تمام آنچه که ما در این مطلب برایتان شرح دادیم، تعیین می شود.

با این حال فراموش نکنید که توجه به رنگ و طرح این قبیل از ظروف سرو و پذیرایی بایستی برایتان در اولویت قرار داشته باشد.

همچنین فراموش نکنید که ظرف های کیک خوری و شیرینی خوری و آجیل خوری و … از جمله ظرف هایی هستند که باید تا چند سال برایتان کارایی داشته باشند، پس کمی در انتخاب و خرید آن ها دقت نمایید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید ظروف کیک خوری مناسب توجه شما را به ۱۸مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

کیک خوری آسا پلاستیک مدل ۴۲۰

مشخصات

کیک خوری کد ۱۰۱

مشخصات

درب کیک خوری مدل imperial

مشخصات

کیک خوری گلدن هوم کد ۵۵۵۸۴

مشخصات

کیک خوری چوبسی مدل سیگما

مشخصات

شکلات خوری کد۴۲۰ طرح کاپ کیک مجموعه ۵ عددی

مشخصات

کیک خوری مدل ۶۶۶

مشخصات

کیک خوری کد ۱۱۱

مشخصات

کیک خوری فانتزی کد ۱۰۴

مشخصات

کیک خوری کد ۱۰۰۶

مشخصات

کیک خوری کد ۹۵۰۶

مشخصات

ظرف کیک خوری مدل BSH-22

مشخصات

کیک خوری مدل جغد

مشخصات

کیک خوری کد ASM – DLT134-B1117

مشخصات

درب کیک خوری مدل ۴۰۳۰

مشخصات

کیک خوری گروت مدل GR-110

مشخصات

کیک خوری کد ۱۰۲

مشخصات

کیک خوری کد ۴۰۳

مشخصات

ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن سرویس قابلمه و ظروف شیک رویال پلاستیک کاری را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

 

دکمه بازگشت به بالا