برترین های ترند روزعمومی

بهترین دوچرخه ویوا سایز 26

دوچرخه ویوا ساخت کجاست

 

کدام عوامل بر قیمت دوچرخه ویوا تاثیر دارند

همانند سایر تولیدات از برندهای مختلف شاهد آن هستیم که برخی عوامل مهم به صورت مستقیم بر روی قیمت دوچرخه ویوا که با مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند موثر است. این  عوامل را به دو دسته کلی تقسیم می‌نمایند شامل تنه و قطعات بکار رفته در تولید. از دید دقیق‌تر قطعات مورد استفاده وزن بیشتری در تعیین قیمت داشته و سهم تنه کمتر خواهد بود. برای توضیح در رابطه با نحوه تاثیرگذاری هر کدام از این موارد بر روی قیمت هر مدل دوچرخه تولیدی ویوا در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم:

  1. تنه: در مورد عامل تنه از یک بعد به سبب آلیاژ که ساخته شده از آلومینیوم یا کربن باشد و از بعد دیگر به سبب تکنولوژی مورد استفاده در تولید تنه مثل تکنولوژی هایدروفرم تاثیرات محسوسی بر قیمت خواهند داشت.
  2. قطعات: انواع مختلفی از قطعات شامل سیتم دنده، ترمز، دوشاخ، تایر و … هر کدام از جنبه‌هایی نظیر رده ساخت، تعداد دنده‌ها، نوع ترمز، برند تولیدکننده و … که با ترکیب خاصی بر روی محصول استفاده می‌شوند از جمله عواملی هستند که قیمت تمام شده یک مدل دوچرخه ویوا را تعیین می‌نمایند.

محصولات تولیدی ویوا در سبک‌های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌گردند که هر کدام بنابر هدف و نیاز ورزشکار طراحی و با قطعات مناسب تجهیز گشته‌اند. این برند چهار سبک از دوچرخه بزرگسال را تولید می‌نماید: کوهستان، کورسی، شهری و برقی. طبیعتا هر کدام از سبک‌های اشاره شده بنابر اصولی که در طراحی داشته و قطعاتی که برای آن‌ها استفاده شده قیمت متفاوتی خواهند داشت. بصورت کلی اختلاف قیمت مشخصی بین انواع یاد شده وجود دارد به این صورت که با در نظر گرفتن ثبات شرایط قیمت دوچرخه ویوا برقی گرانتر از کورسی بوده و سبک کوهستان و شهری در رده‌های بعدی قیمت قرار دارند.

خرید دوچرخه ویوا

اگر بعد از خواندن این مطالب تصمیم به خرید یکی از ده‌ها مدل دوچرخه ویوا گرفته‌‌اید، حتما اول سعی کنید تا با یک درک صحیح از نوع مسیرهایی که قصد دارید درآنها به پدال‌زدن بپردازید سبک سواری خود را مشخص نمایید. سپس در سبک انتخابی شما قطعا تعدادی مدل مختلف وجود دارد که هر کدام از لحاظ قطعات ویژگی خاصی دارند. در این مرحله نوبت به انتخاب مدل مشخصی می‌رسد، آیا 21 سرعته مناسب است یا 24 سرعته؟ ترمز لقمه‌ا یا دیسک؟ دوشاخ ساده یا کمک‌فنر دار قفل شو؟ همه این موراد از اصولی است که هنگام خرید به ددقت باید بررسی شود تا بتوان با دید باز و به صورت صحیح اقدام به خرید دوچرخه ویوا نمود. پس اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، کارشناسان ما در آریا چرخ تمام تلاش خود را در جهت ارائه اطلاعات دقیق به شما بکار خواهند بست تا تجربه شیرینی از خرید داشته باشید.

خرید دوچرخه کوهستان ویوا

یکی از سبک‌های تخصصی که این برند معتبر در آن مشغول فعالیت است و مدل‌های متنوعی هم تولید می‌نماید، ساخت دوچرخه‌های کوهستان بسیار با‌کیفیت می‌باشد که بیشترین تنوع در میان تمام محصولات نیز به این گروه تعلق می‌گیرد. ده‌ها مدل کوهستان در کارخانجات این برند تولید و بازار تزریق می‌شوند تا تمام کسانی که عطش یک سواری هیجان‌انگیز در کوهستان با یک محصول فوق‌العاده و حرفه‌ای را دارند سیراب گردند. دوچرخه کوهستان ویوا در سه سایز 26، 27.5 و 29 عرضه می‌شوند.

بیشتر مدلهای کوهستان از فریمی آلومینیومی ساخته شده و به دوشاخ کمک فنردار مجهز هستند که در بسیاری از موارد قابلیت قفل‌شو نیز دارد، ویژگی‌هایی که ورزشکار را قادر می‌سازند از سفری نرم و سریع در کوهستان لذت ببرد. همان‌طور که اشاره شد این برند سعی دارد تا بهترین متریال و قطعات ممکن را در  تولیدات خود بکار ببرد، از این رو علاقه خاصی برای محصولات شیمانو قائل بوده که سبب شده تمام دوچرخه‌های کوهستان ویوا غیر از مواردی محدود به سیستم‌های شیمانو با سری‌های مختلف مجهز گردند.

 

دوچرخه‌های کودک ویوا ارزشمندترین هدیۀ ممکن برای کودک بشمار می‌آیند، چرا؟ پاسخ به این سوال را می‌توان به چند بخش تقسیم کرد، اول کیفیت انواع دوچرخه کودک تولیدی این برند که با توجه به حساسیت این گروه سنی بسیار حیاتی می‌باشد زیرا کیفیت پایین قطعاتی همچون مواد اولیه که در تماس با پوست هستند یا کمک چرخ‌ها، سلامت و امنیت کودک را بشدت تهدید می‌کند. دوم رِنج وسیعی از مدل‌های زیبا که درمورد قیمت، سایز، مدل و طرح صدق می‌کند و با افزایش دایرۀ انتخاب شرایط  برگزیدن مناسب‌ترین مدل برای کودکان را فراهم می‌کند. مدل‌های کودک و نوجوان در سایزهای 12، 16، 20 و 24 طراحی و تولید می‌شوند که اساساً کودک را از 2 سالگی تا نوجوانی همراهی نموده و تا سطوح حرفه‌ای کمک می‌کنند.

انواع بهترین مدل دوچرخه ویوا

این موضوع که کدام مدل بهترین است؟ بدون شک سئوالی بدون جواب است و باید به نحو دیگری مطرح نمود. کدام مدل با توجه به نیاز و نوع مسیر انتخابی، و سطح حرفه‌ای بودن ورزشکار می‌تواند بهترین مدل دوچرخه ویوا باشد؟ چرا که انتخاب یک مدل دوچرخه بعنوان بهترین از میان این رِنج گسترده از محصولات، تقریبا غیرممکن است. چرا که شامل ده‌ها مدل و سایز شده و اینکه در انواع کوهستان، شهری، کورسی، برقی، تاشو و کودک، تولید و به بازار عرضه ‌می‌شوند. تمامی مدل‌ها از تکنولوژی‌ها، قطعات و سیستم‌های بروز و پیشرفته با بالاترین سطح استاندارد ساخته می‌شوند. حال ممکن است به سبب نوع مسیر مورد استفاده و هدف تولیدکننده از قطعات متفاوت بر روی مدلهای مختلف استفاده شود و این به تغاوت قیمت خواهد انجامید. به همین علت در رقابت میان برندهای صنعت دوچرخه‌سازی شانه به شانه برندهای دیگر درحال مبارزه برای جایگاه‌های بهتر است. در هر صورت شما برای انتخاب و تصمیم‌گیری در جهت خرید بهترین مدل نیاز خواهید داشت تا 3 سئوال اساسی را به دقت جواب دهید: 1. هدف شما از پدال‌زدن در چه مسیرهایی است (شهری، کوهستان، دومنظوره)؟ سطح حرفه‌ای بودن شما چه میزان است (آماتور، نیمه حرفه‌ای، حرفه‌ای در حد مسابقات)؟ و در نهایت بودجه شما چه میزان است؟ آنگاه خواهید توانست تا با تحقیق و دریافت مشاوره دست به انتخاب بزنید.

بیایید تا در ابتدا تولیدات این برند را به دو دسته بزرگسال و کودک تقسیم کنیم. حالا در مورد دوچرخه بزرگسال تولیدی ویوا به دو حالت می‌توانیم تقسیم‌بندی نماییم : بر اساس سبک که شامل کوهستان، کورسی، شهری هستند و بر مبنای سایز که تنوع بسیار زیاد با محصولات مختلف و در رنج قیمتی متفاوتی هستند شامل سایزهای 26، 27.5 و 29 می‌گردند. البته نباید دوچرخه‌های بانوان ویوا را قلم انداخت.

در مورد دوچرخه‌های کودک ویوا قابل ذکر است که شامل مدل‌های دخترانه و پسرانه بوده و در سایزهای 12، 16، 20 و 24 با تنوعی بسیار زیاد عرضه می‌گردد. شما می‌توانید در وبسایت ما محصولات تولیدی این برند را بهترین قیمت خریداری نمایید.
به گزارش بازار، از دیرباز تا کنون دوچرخه ۲۶ بسیار محبوب و مورد توجه دوچرخه دوستان بوده است. این سایز یک سایز پایه برای افراد بزرگسال است. اصولا دوچرخه ۲۶ برای استفاده شهری و کوهستان هر دو مناسب است. کارخانجات مختلف تحت عنوان برندهای گوناگون با مدل و طراحی بسیار متنوع اقدام به تولید این محصول نموده و به بازار عرضه می‌کنند. همین موضوع در هنگام خرید دوچرخه کار را کمی دشوار می نماید. به سبب این مورد ما سعی کردیم با تحقیق مفصل اطلاعات جامع و مختصری در مورد ۱۰ مدل پرفروش را به همراه لیست قیمت برای شما فرآهم کنیم تا با بررسی و مقایسه آن ها بتوانید به راحتی دست به انتخاب زده و دوچرخه مناسب خود را بیابید. پس در ادامه حتما با ما همراه باشید.

آشنایی با برندهای مطرح

قبل از هر چیز یک آشنایی مختصر با برندهای معتبری که قرار است محصولات آن ها را برای شما معرفی کنیم ارایه می کنیم. شناخت برندهیا مطرح و خط فکری که پشت تولیدات آن ها نهفته است کمی تحیلیل را شاده تر می سازد. قطعا از میان انبوه مارک های بازار ، برندهای مطرح محصولات بهتری از لحاظ کیفی و رقابت قیمتی تولید و عرضه می کنند.

  • جاینت: جاینت به عنوان بزرگترین تولید کننده دوچرخه و لوازم جانبی طیف گسترده‌ای از محصولات با سایز تایرهای متفاوت را مطابق با نیاز ورزشکار ارائه می‌دهد. طراحی‌های منحصر به‌فرد استفاده شده در ساخت فریم مدل‌های مختلف دوچرخه جاینت سایز ۲۶، شما را علاقه‌مند به پدال‌زدن می‌کند. قیمت تولیدات جاینت به نسبت سایر برندهای سازنده کمی بالاتر است اما در مقام مقایسه کیفیت دوچرخه‌ ۲۶ جاینت با سایر برندها باید اذعان داشت که بسیار بهتر و دلپذیرتر است.
  • ویوابرند ویوا یک برند مشهور و معتبر چینی است اما کیفیت محصولات ویوا در مقایسه با سایر برندهای چینی بسیار بالاتر بوده و از محبوبیت بیشتری نیز برخوردار است. برند ویوا برای تولیدات خود از بهترین لوازم و قطعات موجود استفاده می‌کند. نکته بسیار مهم که شما را به خرید ۲۶ ترغیب می‌کند، قیمت ارزان و دارا بودن کیفیت بسیار بالا است. مدل‌های متنوعی از ویوا در سایز ۲۶ تولید و به بازار عرضه شده‌اند که هر کدام با توجه به قطعات بکار رفته در گستره قیمتی متفاوتی قرار دارند.
  • اورلرد: کارخانجات تولید دوچرخه اورلرد بیش از ۲۵ سال است که فعالیت خود را در صنعت تولید دوچرخه آغاز کرده و از آن روز به بعد OVERLORD دوچرخه‌های باکیفیت و خوش قیمتی را به بازار عرضه داشته است. این برند تایوانی از برندهای برتری به حساب می‌آید که در نتیجه تحقیقات و تجربه چند ساله خود و با برگزیدن قطعات پیشرفته، در کنار بکارگیری فلزات مرغوب، دوچرخه‌هایی مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند. ساخت یک فریم شکیل و مستحکم با سایزهای مختلف از آلومینیوم ۶۰۶۱ از تخصصات برند اورلرد است که به آن شهرت یافته و حالا دوچرخه‌های فوق سبک خود را به شرکت‌ها و بازارهای جهانی عرضه می‌کند.
  • المپیااین برند در ایران طرفداران پرشماری دارد و بعنوان یک گزینه محبوب هنگام خرید دوچرخه کوهستان، دومنظوره و بچگانه بحساب می‌آید. این برند از یک طرف به دلیل تناسب قیمت مناسب محصولاتش با کیفیت مطلوبشان مورد ستایش طرفداران ایرانی است و از طرفی دیگر از قدیمی‌ترین برندهای وارد شده به ایران است و علاقه وافر مردم این سرزمین از این نکته نیز نشأت می گیرد. تولیدات برند المپیا سالهاست که جای خود را در بازار این محکم کرده و حالا پای ثابت این بازار است.
  • فلشفلش یکی دیگر از برندهای چینی تولیدکننده در سایزهای مختلف است. قیمت دوچرخه فلش به نسب برندهایی مانند ویوا و جاینت در سطح پایین‌تری است اما این برند با ارائه دوچرخه ارزان قیمت اما با کیفیت معقول، مشتریان مخصوص خود را دارد. از ویژگی‌های محصولات فلش می‌توان به استفاده از سیستم دنده شیمانو در تمامی مدل‌ها اشاره کرد. اگر به دنبال محصولات اقتصادی هستید و قیمت پایین و کیفیت به نسبت بالا مدنظر شماست ، خرید دوچرخه ۲۶ فلش ، خرید مناسبی برای شما است.

لیست قیمت پرفروش‌ترین دوچرخه های ۲۶

از میان تعداد زیاد مدل‌های موجود در بازار ما در ادامه لیست مربوط به پرفروش‌ترین محصولات را ارائه می‌کنیم. این لیست قیمت مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۲ بوده و از سایت آریا چرخ به عنوان بزرگترین فروشگاه اریا دوچرخه در ایران استخراج شده است. قیمت های این سایت در قیاس با رقبا ارزانتر بوده و با استقبال مصرف کنندگان روبرو شده است.

قیمت-تومان مدل
۱۳,۴۴۰,۰۰۰ دوچرخه ویوا سایز ۲۶ مدل بلیز
۱۱,۶۹۰,۰۰۰ دوچرخه ۲۶ اورلرد مدل Mercury SE ۱.۰-D
۱۱,۲۰۰,۰۰۰ دوچرخه المپیا سایز ۲۶ مدل پژو ۳۰۷
۶,۹۵۰,۰۰۰ دوچرخه ۲۶ کوهستان مارلین مدل پلاس ۵۰۰
۷,۲۲۰,۰۰۰ دوچرخه ۲۶ اوربیتز مدل وکتور
۸,۰۲۰,۰۰۰ دوچرخه المپیا سایز ۲۶ مدل بوکسر ترمز دیسکی
۹,۶۵۰,۰۰۰
۱۲,۳۵۰,۰۰۰ دوچرخه کوهستان ویوا سایز ۲۶ مدل سیدنی
۱۱,۶۷۰,۰۰۰

معرفی ۱۰ مدل از پرفروش‌ترین دوچرخه های ۲۶ بازار

دقت کنید که مدل هایی که در ادامه معرفی می شوند به سبب انتخاب خریداران بوده و سعی شده تا محصولاتی که از لحاظ کیفی و قیمتی ممتاز باشند را معرفی کنیم. اطلاعات دقیق این محصولات همراه با جزئیات فنی تا حد امکان بیان گشته است.

دوچرخه ویوا سایز ۲۶ مدل بلیز

دوچرخه ۲۶ اورلرد مدل Mercury SE ۱.۰-D

در حال حاضر یکی از مدل‌های معروف این برند دوچرخه ۲۶ مدل مرکوری است که با مشخصات فنی متفاوتی تولید و عرضه می‌شود. هر کدام از مدل‌های متفاوت از لحاظ قطعات کمی تغییر یافته اما تنه آن‌ها یکسان هستند. تنه زیبا و خوش ساخت این محصول از آلومینیوم ۶۰۶۱ ساخته شده تا علاوه بر سبکی، ترکیب بهینه وزن استحکام بالا نیز به آن بخشیده شود. در رابطه با تنه این دوچرخه ۲۶ باید به این نکته اشاره کرد که کابل کشی از داخل تنه است تا به زیبایی ظاهر آن کمک شایانی کند. بخش دیگری از هر دوچرخه مربوط به قطعات مختلف به کار گرفته شده در ساخت است. ناگفه نماند که قطعات به کار رفته در این محصول از برندهای مطرح مانند شیمانو و کندا استفاده شده تا کیفیت آن‌را ارتقا ببخشد.

دوچرخه المپیا سایز ۲۶ مدل پژو ۳۰۷

دوچرخه ۲۶ کوهستان مارلین مدل پلاس ۵۰۰

ویژگی‌های مهم این محصول پرفروش عبارت است از: فریم آلیاژی سیم از داخل، دوشاخ جلو کمک فنر دار قفل شو، طوقه دو لایه آلومینیوم، سیستم دنده ۲۱ سرعته کلاچدار، سیستم ترمز دیسک مکانیک، رکاب آلومینیوم.

دوچرخه ۲۶ اوربیتز مدل وکتور

فریم دوچرخه ۲۶ orbitz وکتور، از جنس آلیاژی مستحکم و بادوام در برابر ضربات وخوردگی به همراه قطعات بسیار باکیفیت ساخته شده است که در عین حال از قیمتی مناسب برخوردار می‌باشد. این محصول با ارگونومی خاص نه تنها برای آقایان بلکه برای خانم ها نیز مناسب است و در مسیرهای کوهستان و همچنین شهری سواری نرم و روانی را به همراه دارد. جالب است که بدانید اکثر مردم، دوچرخه را فقط یک وسیله با دو چرخ و یک صندلی و یک فرمان می‌دانند و از کاربرد و ویژگی های منحصربفرد آن بی اطلاع هستند. دوچرخه ۲۶ اوربیتز در کنار یک فریم استاندارد و زیبا با به همراه داشتن قطعاتی چون سیستم دنده کلاچدار ۲۴ سرعته، قدرت و سرعت حیرت انگیزی برای شما به ارمغان می‌آورد. دوچرخه دو منظوره اوربیتز مدل وکتور با وجود طبق قامه سه تایی، شانژمان طرح آلتوس، خودروی هشت سرعته و دسته دنده کلاچدار ، سواری بسیار لذت بخش توأم با قدرتی مضاعف برای دوچرخه‌سوار به همراه دارد.

دوچرخه المپیا سایز ۲۶ مدل بوکسر ترمز دیسکی

چنانچه به دنبال یافتن یک دوچرخه ۲۶ خوب و خوش کیفیت هستید و از یک برند نام آشنا، دوچرخه ۲۶ المپیا مدل Boxer محصولی بسیار خوب و خوش قیمت است که برای استفاده در مسیرهای مسطح شهری و یا مسیرهای سخت و خشن کوهستانی می‌تواند کیفیت خوبی را به شما ارائه دهد. محصولات برند المپیا به سبب تناسب قیمتی و کیفیتی همواره از جمله محصولات پرتقاضا و مطرح در بازار هستند. محصولات المپیا هر ساله به‌روز رسانی شده و شاهد حضور مدل‌های جدید با قطعات متفاوت و البته قیمت رقابتی هستیم. هر دوچرخه در هنگام تولید فلسفه خواص خود را دارد و شما باید برای خرید دقت کافی را داشته باشید تا دوچرخه مطابق با نیاز خود را بخرید. مدل های دومنظوره در مسیرهای کوهستانی و شهری بالاترین راندمان را به شما ارائه می‌دهند.

مشخصات کلیدی این محصول شامل موارد زیر هستند: تنه آهنی مستحکم و زیبا، طوقه آلومینیومی دوجداره، ترمز دیسکی، سیستم دنده ۲۱ سرعته شیمانو، دوشاخ جلو کمک‌فنر دار

دوچرخه کوهستان ویوا سایز ۲۶ مدل سیدنی

دوچرخه ویوا سیدنی از محبوب‌ترین دوچرخه‌های ویوا سایز ۲۶ سبک کوهستان است. فریم ساخته شده از آلومینیوم در کنار استفاده از سیستم دنده شیمانو بر روی این دوچرخه کیفیت سواری این مدل را به شدت افزایش داده . اگر به دنبال خرید دوچرخه ویوا باکیفیت بالا هستید، این مدل گزینه ایده‌آل بهترین خرید برای شما خواهد بود. در ساخت فریم این  از آلومینیوم بسیار سبک و مقاوم استفاده شده. استفاده از این آلومینیوم در کنار طراحی بسیار دقیق فریم کیفیت سواری این دوچرخه ویوا را به صورت چشم‌گیری افزایش داده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به دوشاخ کمک‌فنردار اشاره کرد. دوشاخ استفاده شده برروی این محصول از برند معتبر Zoom است که از جنس آلومنیومی بوده و کیفیت و راندمان بسیار بالایی دارد تا شما بتوانید راحتی کافی را دوچرخه‌سواری تجربه نمایید.

مشخصات کلیدی این محصول: فریم آلومینیومی بسیار مقاوم، دوشاخ کمک دار Zoom، سیستم سرعت ۳x۷ شیمانو کلاچ‌دار، طوقه آلومینیوم دوجداره، ترمز های ویبریک Tektro

اورلرد از جمله برندهای مطرحی است که سالیان متمادی محصولات خوش قیمت به بازار عرضه نموده. از جمله لاین‌های تولیدی این برند مربوط به دوچرخه ۲۶ می‌باشد که تنوع بالایی دارد. در حال حاضر یکی از مدل‌های معروف این برند دوچرخه ۲۶ مدل مرکوری است که با مشخصات فنی متفاوتی تولید و عرضه می‌شود. هر کدام از مدل‌های متفاوت از لحاظ قطعات کمی تغییر یافته اما تنه آن‌ها یکسان هستند. تقریبا در تمام محصولات بزرگسال اولرد از آلیاژ آلومینیوم ۶۰۶۱ استفاده شده تا از ترکیب بهینه بهره بده شود. در رابطه با تنه این دوچرخه ۲۶ باید به این نکته اشاره کرد که کابل کشی از داخل تنه است تا به زیبایی ظاهر آن کمک شایانی کند. بخش دیگری از هر دوچرخه مربوط به قطعات مختلف به کار گرفته شده در ساخت است. ناگفه نماند که قطعات به کار رفته در این محصول از برندهای مطرح مانند شیمانو و کندا استفاده شده تا کیفیت آن‌را ارتقا ببخشد.

 

دکمه بازگشت به بالا