برترین های ترند روزعمومی

برنامه انتقال فایل برای اندروید [جایگزین شیریت]

در زاپیا می‌توانید به راحتی فایل‌های خودتان را بین دستگاه‌های مختلف به اشتراک بگذارید. به طور همزمان به 4 دستگاه متصل شوید.دانلود زاپیا حتی امکان پخش مستقیم ویدئو و صدا را بدون نیاز به اینترنت را به شما می‌دهد!

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن Xender

برنامه Xender کاملا رایگان است و برای تمام سیستم‌عامل‌ها عرضه شده است. رابط کاربری این برنامه ساده و روان است و شما در کار کردن با آن به مشکلی بر نخواهید خورد. تنها کافیست آن را دانلود و نصب کنید و نقل‌ و انتقالات خودتان را انجام دهید! مثلا از دانلود SHAREit استفاده کنید.

یک برنامه همه فن حریف برای انتقال فایل بین دستگاه‌های مختلف! با این برنامه می‌توانید فایل‌های خودتان را در هرجایی که بخواهید داشته باشید! تنها کافیست فایل‌ها را آپلود کنید تا Sweech یک آدرس اینترنتی به شما دهد. حالا در دستگاه دوم آدرس را در مرورگر وارد کنید تا فایل‌ها را ببنید و دانلود کنید.

البته امکان اتصال مستقیم بین دو گوشی کماکان اینجا نیز وجود دارد و با اسکن QR کد می‌توانید دستگاه‌های مختلف را بدون نیاز به اینترنت به هم متصل کنید. برنامه Sweech یک جایگزین شریت با امکانات فوق‌العاده است. این برنامه فقط برای اندروید وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

برنامه Feem V4

برنامه Feem V4 یک اپ ساده و کاربردی برای انتقال و اشتراک فایل است. این برنامه با برنامه‌های دیگر انتقال فایل کمی متفاوت است. Feem V4 در حقیقت در محدوده خودش یک فضای اشتراکی می‌سازد تا هر که این برنامه را دارد به این شبکه متصل شود و بتواند فایل‌های خودش را به اشتراک بگذارد.

گوگل درایو شاید برنامه‌ای تخصصی برای انتقال فایل نباشد اما به بهترین شکل این کار را برای شما انجام می‌دهد. گوگل درایو در حقیقت یک فضای ابری است که در آن می‌توانید هر فایلی را آپلود کنید و به کسانی که دوست دارید دسترسی دهید تا آن را دانلود کنند.

۱– Xender

بیشتر بخوانید:

اپ Xender

بیشتر بخوانید:

اگر شما برنامه قابل نصب PC را دوست ندارید، می توانید از طریق نسخه وب آن به فایل ها دسترسی پیدا کنید. فایل ها را می توان از طریق  Wi-Fi، Wi-Fi Direct و Hotspot منتقل کرد. نکته جالب توجه این است که اپ SilFer به طور همزمان از چندین انتقال بین چندین دستگاه پشتیبانی می کند.

۴– Feem

اپ Feem جز اپ های مینیمال و بسیار سریع است. برای به اشتراک گذاری فایل ها باید به شبکه Wi-Fi یکسان متصل شوید. در غیر اینصورت شما می توانید برای ارسال و دریافت فایل یک Hotspot ایجاد کنید.

اپ Feem

۵– Dukto

بیشتر بخوانید:

اپ Dukto

شما باید از آدرس IP ارائه شده توسط برنامه برای اتصال دستگاه خود استفاده کنید. هنگامی که آنها متصل شدند، می توانید پیام ارسال کنید، کلیپ بورد به اشتراک بگذارید یا هر نوع فایلی را انتقال دهید.

هرچند که رابط کاربری خوبی دارد ولی شامل تبلیغات نیز می باشد. شما همچنین با استفاده از این اپ می توانید پوشه ها را به طور کامل به اشتراک بگذارید.

۷– Sweech

بیشتر بخوانید:

اپ Sweech

۹– Mi Drop

Mi Drop همچنین قابلیت های به اشتراک گذاری خوبی ارائه می دهد. با وجود اینکه کراس پلت فرم نمی باشد، ولی به شما اجازه می دهد فایل های خود را از طریق FTP به کامپیوتر خود انتقال دهید.

اپ Mi Drop

۱۰– Files Go by Google

اگر شما با کمبود قابلیت های کراس پلتفرم مشکلی ندارید، Files Go by Google نیز انتخاب خوبی است. این اپ عمدتا برای پاکسازی فضای ذخیره سازی دستگاه شما طراحی شده است، اما همچنین به شما امکان می دهد که فایل ها را به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

اپ Files Go by Google

این اپ تنها در اندروید در دسترس می باشد و اشتراک گذاری از طریق وب یا حتی FTP ندارد.

نتیجه گیری

اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارند که قادرند وظیفه ارسال فایل میان آی او اس، اندروید و ویندوز را از طریق وای فای (و بدون مصرف اینترنت) برایتان انجام دهند. در این مقاله جعبه ابزار با پنج مورد از آن‌ها آشنا می‌شویم.

Xender

زندر دارای نرم‌افزار اختصاصی هم هست. هر چند شاید به دلیل وجود نیازی به نصب آن نداشته باشید.

زاپیا امکانات جالبی در اختیارتان می‌گذارد، از جمله اینکه می‌توانید از طریق موقعیت GPS به افرادی که نزدیکتان هستند فایل بفرستید، گوشی را برای برقراری اتصال بلرزانید و به امکان اشتراک‌گذاری گروهی فایل دسترسی داشته باشید.

همچنین زاپیا امکان تهیه پشتیبان از گوشی را هم به شما می‌دهد تا کار انتقال به گوشی جدید را به سرعت انجام دهید. به جز این یکی دیگر از امکانات زاپیا تماشای تصاویر دوربین از راه دور است که می‌شود از این قابلیت به عنوان مانیتور نوزاد استفاده کرد.

این اپلیکیشن برای و هم در دسترس است، هر چند همیشه می‌توانید از آن نیز استفاده کنید.

Feem V4

FEEM V4 محیطی می‌سازد که در آن بتوانید با افراد صاحب دیوایس هوشمند اطرافتان چت و گفتگو کنید، درست مثل یک اپلیکیشن پیام‌رسان. در واقع شما فایل‌ها را در محیطی چت مانند به اشتراک خواهید گذاشت.

وقتی اپلیکیشن اندروید را اجرا می‌کنید، اپلیکیشن iOS بلافاصله آن را تشخیص می‌دهد. بنابراین نیازی نیست که بخواهید QR Code ای را اسکن کرده یا کار دیگری انجام دهید. فقط کافیست فایل مد نظرتان را انتخاب کنید و برای فرد مقابل بفرستید.

FEEM V4 اپلیکیشن‌های و هم دارد.

انتقال فایل از آیفون و آیپد به رایانه

این اپلیکیشن نه فقط ابزار خوبی برای ارسال سریع فایل است بلکه می‌توانید روی آن به عنوان یک پی دی اف خوان و استخراج‌کننده فایل‌ زیپ خوب هم حساب باز کنید. همچنین Documents دارای مدیاپلیر درون‌برنامه‌ای هم هست.

برای راحتی کار در دانلود از اندروید تایم استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا