ورزشی

الفتی: همه وجودم را می گذارم در المپیک بدرخشم

ملی‌پوش ژیمناستیک گفت: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست و ممکن است هر لحظه یک لغزش سبب شود که از رتبه اول به آخر برسی اما من همه وجودم را می‌گذارم تا در المپیک خوش بدرخشم.

مهدی الفتی ژیمناست المپیکی ایران در گفت و گو با ترند روز اظهار کرد: خداراشکر توانستم سهمیه المپیک بگیرم. چند ماه تمرین، اردوی ملی و مسابقات مختلف را پشت سر گذاشتم. در چهار مسابقه جهانی شرکت کردم که در سه مسابقه نتایج خوبی گرفتم و در رنکینگ جهانی در رده خوبی ایستادم.

ملی‌پوش ژیمناستیک گفت: بعد از کسب مدال نقره تاریخی که در بازی های آسیایی گرفتم، این سهمیه هم یکی از تاریخی‌ترین اتفاقات ژیمناستیک خواهد بود. واقعا تلاش زیادی برای کسب این سهمیه شد. من ۱۶ سال است که در این رشته فعالیت می‌کنم و مزد زحماتم را با کسب مدال بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک گرفتم.

او افزود: خیلی خوشحالم که این سهمیه کسب شد. سعیدرضا کیخا تا یک قدمی کسب سهمیه رفت اما نتوانست و من توانستم برای اولین بار این سهمیه را بگیرم و ژیمناستیک ایران را به همه دنیا بشناسانم. همه می‌گفتند ژیمناستیک ایران زنگ تفریح است و مدال و موفقیتی ندارد اما اکنون هم مدال و هم سهمیه المپیک داریم.

وی در خصوص طولانی شدن زمان اعلام کسب سهمیه‌اش گفت: مشکلی در مسابقات آخر و در یک نمره پیش آمده بود و من بلاتکلیف بودم. خیلی ناراحت بودم و فکر می‌کردم سهمیه‌ام از دست می‌رود. بعد از اینکه فدراسیون جهانی کسب سهمیه مرا اعلام کرد خیلی خوشحال شدم و حس خیلی خوبی داشتم.

الفتی در خصوص کسب مدال در المپیک پاریس گفت: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست و ممکن است هر لحظه یک لغزش سبب شود که از رتبه اول به آخر برسی اما من همه وجودم را می‌گذارم تا در المپیک خوش بدرخشم.

ملی‌پوش ژیمناستیک در پایان گفت: مادرم یکی از افرادی است که همیشه حواسش به من بوده و پشت من است. قبل از اینکه سهمیه المپیک من را اعلام کنند خیلی ناراحت بودم اما اکنون خیلی خوشحالم که توانستم دل مادرم را شاد کنم.

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا