ورزشی

بازگشت پیمان فخری به تیم ملی شمشیربازی ایران برای المپیک

پیمان فخری از بازگشت خود به تیم ملی شمشیربازی ایران برای هدایت سابریست‌ها در المپیک پاریس خبر داد.    

به گزارش ترند روز، پیمان فخری در مورد بازگشت به تیم ملی شمشیربازی سابر ایران بیان کرد: فدراسیون شمشیربازی ایران با من تماس گرفت و درخواست همکاری داشت  و من هم پاسخ مثبت دادم. مقدمات کار در حال انجام است تا به ایران بیایم و  در کنار تیم ملی شمشیربازی سابر قرار بگیرم و کار را آغاز کنم. 

فخری در پاسخ به این پرسش که چه زمانی به ایران سفر می‌کند؟ گفت: احتمالا یک ماه دیگر به ایران می‌آیم و کارم را آغاز خواهم کرد.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه تیم ملی سابر ایران در حال حاضر در فرانسه به سر می‌برد و تغییری در برنامه آنها ایجاد می‌شود یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی این اردو از قبل انجام شده، طبق برنامه پیش می‌رویم اما قطعا قبل از مسابقات قهرمانی آسیا اردوی فشرده‌ای را در ایران خواهیم داشت تا برای این مسابقات آماده شویم. و پس از آن هم اردوها به طور مستمر تا المپیک پاریس ادامه دارد. 

فخری در مورد وضعیت کریستین بائو که پیش از این فدراسیون اعلام کرده بود مربی تیم ملی ایران شده است نیز تصریح کرد: کریستین بائو از دوستان صمیمی من است و ارتباط نزدیکی با او دارم. خودم او را به فدراسیون ایران معرفی کردم اما با توجه به قراردادی که با کشورهای دیگر دارد، قطعا نمی‌تواند در بخش انفرادی در کنار بازیکنان ما باشد. برای بخش تیمی هم به فدراسیون اعلام کرده‌ام که اگر بخواهند می‌توانند با بائو نیز همکاری داشته باشند و او هم در کنار تیم باشد. 

انتهای پیام 

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا