اقتصادی

اعتراض مسافران تهران-زاهدان به رعایت نشدن پروتکل‌ها و پاسخ قشم‌ایر

در حالی که مسافران هواپیمایی قشم ایر امروز در پرواز تهران – زاهدان به برخی بی نظمی ها اعتراض کردند ، این شرکت هواپیمایی توضیحاتی ارائه داد و از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش ترند روز ، پرواز 1248 هواپیمایی قشم امروز ، 13 شهریور ، تهران را به مقصد زاهدان ترک کرد ، اما مسافران به برخی از بی نظمی های بهداشتی در حین پرواز اعتراض کردند.

یکی از مسافران به ترند روز گفت: پس از سوار شدن به پرواز ، پرواز به مدت 47 دقیقه به تأخیر افتاد و مسافران درهای خود را بستند و هر چقدر جامعه دور بود ، کاملاً مجهز بودند. از طرف دیگر ، مهم نیست که چند نفر صاحبخانه اعتراض کردند که شما جواب صحیح را نشنیده اید و فقط گفتید که منتظر اسناد پرواز هستیم.

مسافر همچنین گفت: “سوال ما این است ، اگر پرواز دیر است ، چرا مردم را در هواپیما می گذارند؟” چرا شرکت های حمل و نقل کد بهداشتی را رعایت نمی کنند و حتی ماسک هایی که آنها به مسافران ارائه می دهند به صورت جداگانه و در بسته های غیر استاندارد مورد نیاز است؟

صابر نوروزی – مصاحبه روابط عمومی قشم ایر با ترند روز ، در پاسخ به این سوالات و سوالات مبهم مسافران ، گفت: پس از سوار شدن مسافران به هواپیما ، با توجه به اینکه نقص نیم ساعت طول کشید ، متوجه نقص فنی کوچک شدیم. از نظر فنی ، پیاده شدن و سوار شدن مجدد به کشتی مدت زیادی طول نکشید و اگر این کار را می کردیم ، پرواز چندین ساعت طول می کشید. اما حدود 40 دقیقه برای این پرواز تأخیر داشتیم.

وی در مورد عدم انطباق با پروتکل هایی مانند طرد اجتماعی گفت: در این رابطه طبق آخرین دستورالعمل هایی که دریافت کردیم 60٪ از دستورالعمل های مسافران لغو شد و به ما گفتند که دیگر این کار را نکنید. دو خط آخر هواپیما. ” ما امروز نیز آن را در پرواز قشم ایر بررسی کردیم.

نوروز همچنین در پاسخ به س anotherال دیگری مبنی بر اینکه چرا دستمال در بسته باز به مسافران داده شده است؟ وی گفت: در هواپیمایی قشم کیت تمیز کردن ، ماسک ، دستکش و ضدعفونی کننده دست در مسافر به مسافران داده می شود و طبق توافق ما بسته به مسافران تعلق می گیرد اما در صورت وجود تخلف پرواز. و ماسک ها با دست توزیع می شوند و هیچ دسته ای بین مسافران وجود ندارد. مسافران باید به ما اطلاع دهند و اگر تصویری از آنها دارند لطفا آنها را برای ما بفرستند تا بتوانیم با تهیه غذا سرو کار داشته باشیم. چون آنها همه پول را از ما می گیرند.

مدیر روابط عمومی هوای قشم ، در مورد پیروی از این موارد و مذاکره با متخلفان ، تأیید کرد: قوانین و روشهای نظافت کرونا باید در همه پروازها کنترل شود و در صورت بهره برداری مسافران یا خلبانان از مسافران عذرخواهی می کنیم که این پروتکل ها را رعایت نکرده اند و قطعاً این موضوع را تا رسیدن به جواب پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا