برترین های ترند روزعمومی

اصول و روش‌های ست کردن دستبند با ساعت

شاید شما هم دوست داشته باشید که دستبند طلای خود را در کنار ساعت ست کنید و در یک دست ساعت و دستبندتان را قرار دهید؛ اما نمی‌دانید که چه اصول و نکاتی دارد و باید چطور یک را با ساعت خود ست کنید تا هماهنگ و زیبا باشد! موضوع مقاله امروز ما، دقیقاً پرداختن به همین موضوع است که به شما یاد دهیم چطور دستبند طلای خود را با ساعت ست کنید و از زیبایی و جلوه آن لذت ببرید… پس با همراه باشید!

آنچه که قرار است در این مقاله مطالعه کنید:

  1. استفاده از دستبند در کنار ساعت
  2. نکات مهم در خصوص ست کردن ساعت و دستبند
  • سعی کنید که مدل دستبندتان با مدل ساعت هماهنگ و یکسان باشد.
  • به هماهنگی رنگ دستبند با رنگ بند ساعت خود توجه کنید!
  • دستبند را پیش از ساعت در دست قرار دهید.
  • به اندازه ساعت و دستبند خود توجه کنید.
  • آیا مهم است که قبل از ست کردن دستبند طلا با ساعت به نکات آن توجه کنیم

دستبند طلا زیبا و خاص را از کجا بخریم؟

استفاده از دستبند در کنار ساعت

در ترندهای این روزهای مد و فشن، بسیار مرسوم است که یک دستنبد یا حتی چند دستبند را در کنار ساعت ست کنیم و به اصطلاح ساعت در دست تنها نباشد…! به طور کلی، مهم است که اگر شما هم دوست دارید را با ساعت ست کنید، یک سری نکات و ضوابطی را پیش از آن در نظر بگیرید تا آن جلوه و درخششی که از این ست انتظار دارید، برآورد شود.

بعضی‌ها معتقدند که در کنار ساعت تنها یک دستبند قرار دهند، بعضی‌ها هم دوست دارند دور ساعت را شلوغ کنند و از چندین مدل دستبند در کنار آن استفاده کنند. و باید گفت که ست کردن دستبند با ساعت، ویژه خانم‌ها نیست و آقایان هم در کنار ساعتشان می‌توانند از انواع مدل دستبندهای طلا، استفاده کنند و جلوه‌ای زیبا و خاص را رقم زنند.

نکات مهم در خصوص ست کردن ساعت و دستبند

  • سعی کنید که مدل دستبندتان با مدل ساعت هماهنگ و یکسان باشد. یعنی اگر ساعتی دارید که اسپورت است، ترجیحاً دستبند شما هم بهتر است اسپورت و مناسب با استایلتان باشد یا اگر ساعتی در دست دارید که فلزی است و می‌توان آن را در دسته ساعت‌های کلاسیک جای داد، بهتر است دستبند کنار آن هم در دسته دستبندهای کلاسیک قرار بگیرد تا همخوانی زیبایی ایجاد شود.
  • به هماهنگی رنگ دستبند با رنگ بند ساعت خود توجه کنید! بهتر است که رنگ دستبند شما با رنگ ساعت شما در یک طیف مشخص باشد و خیلی متضاد از هم نباشند تا جلوه‌ای زیبا و مناسب داشته باشند.
  • دستبند را پیش از ساعت در دست قرار دهید. یعنی ابتدا دستبند را دست کنید و سپس ساعت. برای جلوه بهتر، زیباتر است که ساعت بعد از دستبند قرار گیرد.
  • به اندازه ساعت و دستبند خود توجه کنید. بهتر است که دستبند و ساعت هر دو از نظر اندازه و قطر، یکسان باشند و یکی از آن‌ها خیلی بزرگ و دیگری خیلی کوچک نباشد.

پاسخ به سوالات متداول

  • آیا مهم است که قبل از ست کردن دستبند طلا با ساعت به نکات آن توجه کنیم؟ بله، برای جلوه‌ای درخشان و زیبا، بسیار اهمیت دارد که به نکات مطرح شده در این مقاله توجه کنید.
  • دستبند طلا زیبا و خاص را از کجا بخریم؟ یک گالری طراحی و ساخت طلای دست ساز است که به تولید انواع اکسسوری، مثل دستبند طلا مشغول است. این گالری، چندین مدل دستبند طلا زیبا و منحصر به فرد دارد که حتماً مناسب با علایق شما خواهد بود.

امروز، به نکات مهم و اصل‌هایی که برای ست کردن ساعت با انواع دستبند طلا مطرح شده‌اند، پرداختیم و این نکات را برای شما شرح دادیم. امیدواریم که توانسته باشیم منبعی ارزشمند برای شما فراهم کرده باشید.

عکس‌ها و محصولات ارائه شده در این مقاله از گالری طلای سنجاق است که با استفاده از طرح طراحان اختصاصی خودش و با دست هنرمندان استادکار ایرانی طلای ناب ۱۸ عیار را برای شما می‌سازد و هدف اول و آخرش، درخشش همیشگی شاز گذشته تا به حال وسیله‌ای کاربردی جهت نشان دادن زمان به افراد بوده‌اند. ولی در دنیای امروزی ساعت دیگر فقط یک نشانگر زمان نیست و به عنوان یک اکسسوری در تمام دنیا شناخته شده است. آگاهی از روش‌های ست کردن ساعت و دستبند می‌تواند جلوه هر دو این اکسسوری‌ها را افزایش دهد.

به عبارت دیگر امروزه ساعت یکی از زیور آلات مهم می‌باشد که در دنیای مد و فشن هم کاربری فراوان دارد و یکی از مهم‌ترین لوازم در این حوزه به حساب می‌آید. اما اگر چه این وسیله به عنوان یک زیور آلات کاربردی همیشه زیبایی خود را داشته اما در کنار بعضی از اکسسوری‌‌های دیگر مثل دستبند‌ها جلوه بیش‌تری پیدا خواهد کرد و استایل و ظاهری متفاوت را برای شما ایجاد می‌کند.

در این مطلب قصد داریم در رابطه با روش‌های ست کردن ساعت و دستبند صحبت کنیم. در حقیقت چگونگی استفاده کردن از ساعت و دستبند در کنار یکدیگر که بسیاری از آقایان‌ و خانم‌ها علاقه مند به این سبک هستند.

دسته‌ بندی و انواع مختلف دستبندها

پیش از اینکه در ارتباط با اصول ست کردن ساعت و دستبند صحبت کنیم بهتر است انواع مختلف دستبند را به صورت خلاصه معرفی کنیم.

به طور کلی دستبند‌ها را می‌توان به دو دسته رسمی و غیر رسمی تقسیم کرد. دستبند‌های رسمی که به طور معمول کاملا از فلز طلا تشکیل شده‌اند و بعضی دارای نگین یا سنگ‌‌های گران‌ قیمت هستند و برای استفاده در انواع مراسم‌‌ها و مناسبت‌‌های مختلف کاربرد دارند.

دستبند‌های غیر‌رسمی و اسپرت که به طور معمول دارای بند‌های چرمی، مرواریدی و کنفی هستند و مناسب برای لباس‌‌های اسپرت، محیط‌‌های کار، دانشگاه و دورهمی‌‌های دوستانه می‌باشند.

اصول ست کردن ساعت و دستبند در کنار یکدیگر

همانطور که اشاره کردیم استفاده کردن از دستبند در کنار ساعت یکی از مواردی می‌باشد که در مد و فشن کاربرد بسیاری دارد. ست کردن ساعت و دستبند شاید برای تعداد زیادی از افراد امری دشوار به نظر برسد، اما جهت پیدا کردن دستبند متناسب با ساعت‌تان و بالعکس باید بعضی از اصول و موارد را در نظر بگیرید که ترکیبی زیبا را ایجاد کنید.

در واقع طبق نوع، مدل و حتی زمان و مکانی که قرار است در آن حضور داشته باشید می‌توانید انتخابی متناسب و درست داشته باشید.

البته اگر چه این موارد مهم می‌باشد اما مهم‌تر از آن این است ساعت و دستبند احساس راحتی را برای شما به ارمغان آورند و به دست شما آسیبی نرسانند. در ادامه به بررسی موارد مهم و روش‌های ست کردن ساعت و دستبند خواهیم پرداخت.

توجه به موقعیت زمانی و مکانی

موقعیت و مکانی که قرار است در آن حضور داشته باشید به جهت انتخاب یک  و دستبند بسیار دارای اهمیت است. در حقیقت برای ترکیب و ست کردن این زیور آلات در ابتدا باید مکانی که قصد حضور در آن را دارید را در نظر بگیرید.

برای مثال اگر می‌خواهید در یک مهمانی رسمی حضور پیدا کنید باید از یک ساعت رسمی و یا کلاسیک مثل ساعت‌‌هایی با بند فلزی به همراه دستبندی متناسب با آن استفاده کنید.

ولی اگر قصد رفتن به دانشگاه و یا یک دورهمی دوستانه را دارید استفاده کردن از یک ساعت اسپرت با بند چرمی و یا انواع ساعت‌‌های هوشمند و به همراه آن دستبندی متناسب، زیبایی و جلوه بیش‌تری خواهد داشت.

توجه به جنس زیور آلات جهت ست کردن ساعت و دستبند

نکته مهمی که در زمان ست کردن ساعت و دستبند باید به آن توجه کرد، جنس آن‌‌ها است. ساعت‌‌های کلاسیک با بند‌های فلزی به همراه انواع دستبند‌های طلا، نقره، استیل و تیتانیوم جذابیت و زیبایی بسیاری خواهد داشت.

همچنین اگر ساعت شما دارای بند چرمی می‌باشد، مناسب‌ترین گزینه برای شما استفاده کردن از دستبند‌های چرمی خواهد بود.

استفاده کردن از دستبند های ظریف همراه با ساعت

اگر چه تعداد زیادی از افراد مخصوصا در حوزه مد و فشن، علاقه‌ دارند که از دستبند‌های ضخیم و درشت به همراه ساعت خود استفاده کنند اما این کار باعث شلوغ شدن دست و پنهان شدن ساعت خواهد شد.

در واقع استفاده کردن از دستبند‌های ظریف و باریک همراه با ساعت جلوه و زیبایی بیش‌تری به هر دو آن‌ها و همچنین دست شما خواهد بخشید.

استفاده کردن از تعداد مناسب دستبند در کنار ساعت

اگر که پیرو مد و فشن هستید می‌توانید از چند دستبند و یک ساعت در کنار یکدیگر استفاده کنید. البته پیشنهاد ما نهایت سه دستبند می‌باشد چرا که بیش‌تر از آن باعث گیج شدن بیننده خواهد شد.

اما اگر به دنبال زیبایی بیش‌تری هستید بهتر است که فقط از یک دستبند در کنار ساعت‌تان بهره بگیرید تا هر یک از آن‌ها زیبایی خود را به تنهایی نمایش بدهند و استایلی منظم را برای شما ایجاد کنند.

ست کردن ساعت و دستبند با توجه به استایل شخص

استایل اشخاص نقش مهمی در انتخاب یک ساعت و دستبند دارد. به عبارت دیگر ست کردن ساعت و دستبند برای استایل‌های رسمی و غیر رسمی با هم تفاوت خواهد داشت.

اگر شما از کسانی هستید که به طور معمول از لباس‌‌های غیر رسمی و اسپرت استفاده می‌کنید باید ساعت و دستبند خود را هم از نوع اسپرت انتخاب کنید. ولی اگر استایل شما رسمی می‌باشد مناسب‌ترین گزینه برای شما دستبند و ساعت کلاسیک و فلزی می‌باشد.

روش‌های ست کردن ساعت و دستبند؛ توجه به رنگ ساعت و دستبند

یکی دیگر از مواردی که لازم است در زمان ست کردن ساعت و دستبند به آن توجه داشته باشید توجه کردن به رنگ‌‌ها است. اگر از ساعتی با بند فلزی استفاده می‌کنید، انواع دستبند‌ها با رنگ‌های زرد، رزگلد و سفید با ساعت شما متناسب خواهد بود.

ولی اگر بند ساعت شما رنگی می‌باشد بهتر است که از دستبند‌هایی متناسب با همان رنگ استفاده کنید. برای مثال اگر ساعت شما سرمه‌ای رنگ است، انتخاب یک دستبند آبی و یا سرمه‌ای و یا دستبند‌هایی با نگین فیروزه برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. جهت ارتباط با فروشگاه دستبند طلاباش با شماره 02171400431 تماس بگیرید.

 

دکمه بازگشت به بالا