علمی و پزشکی

استفاده بیش از حد از Vitex می تواند به ریه ها آسیب برساند



ترند روز / مازندران یک متخصص بیماریهای عفونی در دانشگاه علوم پزشکی بابل می گوید: استفاده بیش از حد از ویتکس می تواند آسیب شدید ریه را ایجاد کند. وی گفت: “ویتکس را در آب گرم بشکنید.”

معصومه قهرمانان امشب به خبرنگاران گفت: “تاکنون از دو ماده ضد عفونی کننده ، الکل و کلر (ویتکس) استفاده شده است.”

وی گفت: “افرادی که در منزل از بیماری عروق بیماری کرونا قلب مراقبت می کنند بهتر است با یک تا نود و سه قطره آب و ویتکس درمان شوند.”

یک متخصص بیماریهای عفونی دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد: افرادی که به دنبال ضدعفونی خانه تحت شرایط عادی هستند باید این کار را یک تا 49 بار انجام دهند.

قهرمانان ادامه می دهند: آب گرم Vitex را تحمل نکنید و حتما هنگام استفاده از آب ویتکس محیط را تهویه کنید ، زیرا کلر به خودی خود باعث آسیب ریوی می شود.

وی اظهار داشت: میزان الکل باید 70 درصد باشد ؛ اگر به 96 درصد الکل دسترسی دارید ، الکل را به نسبت 3 به 1 با آب سرد جوش مخلوط کنید تا 70 درصد آن شود.

یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: محلول موجود در آب و ویتکس بیش از 240 ساعت نباید ذخیره شود و باید از مصرف آن جلوگیری کرد.

قهرمان به صاحبان خانه توصیه می کند: استفاده بیش از حد از Vitex باعث آسیب شدید ریه می شود.

انتهای پیام


تمام مقالات سایت طبق سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت این مقاله بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه بر خط ترند روز هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا