برترین های ترند روزعمومی

آموزش ساخت لوگو در فتوشاپ

طراحی لوگو با فتوشاپ را آموزش ببینید و یاد بگیرید که چگونه از نوع، اشکال و نمادها برای ایجاد یک لوگوی ساده استفاده کنید. سپس، عناصری را از آن لوگو بگیرید، مقداری رنگ و جزئیات اضافه کنید تا یک نسخه دیگری داشته باشید که برای یک نماد یا تصویر نمایه رسانه‌های اجتماعی مناسب است. با شما می توانید انواع لوگو ها و تصاویر دیگر را ایجاد کنید.

آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ به صورت ساده

چگونه یک لوگو در فتوشاپ طراحی کنیم

به نظر می رسد این روزها همه به یک لوگو نیاز دارند. خوشبختانه، ایجاد یک لوگوی ساده می‌تواند بسیار آسان باشد و برنامه‌های متنوعی وجود دارد که می‌تواند به شما در انجام آن کمک کند، شامل فتوشاپ!

شروع ساخت لوگو در فتوشاپ با نوشته

بیشتر لوگوها به عنوان تایپوگرافی اولیه شروع می شوند و بسیاری از لوگوها فقط از نوع (به نام لوگوتایپ) ساخته شده اند. اگر به‌دنبال الهام‌گیری اولیه از لوگو هستید، توصیه می‌کنیم از فونت‌های خاصی که نشان‌دهنده برندی است که در ذهن دارید استفاده کنید.

به عنوان مثال، ما یک شرکت چای خیالی ایجاد کردیم، بنابراین یک فونت به دلخواه انتخاب می کنیم. فونت های سبک اسکریپت برای این کار عالی هستند.

اضافه کردن آیکون ها در ساخت لوگو

هنگامی که کمی بیشتر از نوشته ساده می خواهید، افزودن شکل ها و نمادهای اضافی می تواند جذابیت بصری بیشتری ایجاد کند. (فقط مطمئن شوید که هر چیزی که اضافه می کنید به برندی که می خواهید نمایندگی کنید مربوط باشد!)

برای شرکت چای خیالی ما، یک نماد برگ مناسب به نظر می رسید.

ما انتخاب کردیم که نماد را به صورت یک فایل SVG دانلود کنیم که مبتنی بر برداری است. این بدان معناست که می‌توانیم آن را به اندازه‌ای که می‌خواهیم کوچک کنیم، بدون از دست دادن وضوح.

این به ما فضای بیشتری برای آزمایش می دهد زیرا سعی می کنیم آن را با نوشته ادغام کنیم.

ترکیب آیکون ها و نوشته

هنگامی که یک نماد را آماده کردید، وقت آن است که با مهارت های طراحی خود کار کنید! هدف باید ترکیب یکپارچه همه عناصر لوگو با هم باشد تا حسی که برای برند می خواهید حفظ شود و در عین حال قابل خواندن باشد.

ما تصمیم گرفتیم که برگ را به عنوان پسوند “h” در انتهای نام شرکت قرار دهیم.

اما، معمولاً هرگز به سادگی چسباندن آیکون در جایی در امتداد نوشته نیست. شما می‌خواهید که منحنی‌ها و شکل آن مشابه نوع آن باشد تا مانند یک پسوند طبیعی به نظر برسد.

علاوه بر این، گاهی اوقات اضافه کردن متن اضافی در زیر لوگوی اصلی مفید است. این کار می تواند به ارائه اطلاعات بیشتر در مورد شرکت یا برند شما کمک کند.

این کار به شما بستگی دارد که می خواهید لوگوی شما چه مقدار اطلاعات را منتقل کند. فقط به خاطر داشته باشید که وقتی مردم لوگوی شما را از فواصل مختلف می‌خوانند یا می‌بینند، دوست دارید هر عنصر قابل خواندن باشد.

ایجاد انواع لوگو در فتوشاپ

داشتن چندین تغییر روی یک لوگو معمول است. این کار نمایش آن را در تنظیمات مختلف آسان تر می کند. به عنوان مثال، هدر در وب سایت شما و تصویر نمایه در حساب های رسانه های اجتماعی شما ممکن است به اندازه های بسیار متفاوتی نیاز داشته باشد.

برای برنامه‌های کوچک‌تر، داشتن یک لوگو یا نماد بسیار کوچک‌تر و ساده‌تر که همچنان نشان‌دهنده نام تجاری باشد، خوب است و همچنان با لوگوی اصلی مرتبط است.

با هر گونه تغییری، شروع با کپی کردن نسخه اصلی کمک می کند. این به شما همان عناصر را می دهد تا بدون از بین بردن کار اصلی خود، با آنها کار کنید.

از آنجایی که «h» و برگ نمادین‌ترین بخش‌های لوگویی هستند که ایجاد کرده‌ایم، تصمیم گرفتیم آن نماد را به یک نماد کوچک تبدیل کنیم. ایجاد یک تغییر مانند این به سادگی برداشتن یک تکه از یک لوگوی بزرگتر و قرار دادن آن به تنهایی یا روی یک شکل تک رنگ است.

ما تصمیم گرفتیم آن را در بالای یک دایره سیاه قرار دهیم و هم رنگ نوع و هم رنگ نماد را به سفید تغییر می دهیم.

نتیجه یک نماد چشمگیر بود که همچنان با لوگوی تمام متن اصلی ما مطابقت دارد. اما، شما می توانید این روند را حتی فراتر ببرید.

داشتن برخی از تغییرات لوگو که فقط سیاه و سفید هستند، همیشه تمرین خوبی است. با این حال، هنگامی که آن نماد ها را ایجاد کردید، می توانید با رنگ، گرادیان ها و بافت ها آزمایش کنید تا طرحی دقیق تر ایجاد کنید. اینها برای وب‌سایت‌ها، نمادهای برنامه، تصاویر نمایه هر پلتفرمی که می‌خواهید از ابزارهای زیادی برای ارتباط بیشتر در مورد برند خود استفاده کنید، عالی هستند.

حتی می توانید چندین انتخاب بیضوی را با شیب های مختلف ترکیب کنید تا یک جلوه انعکاس شیشه ای چشم نواز ایجاد کنید!

هدف از طراحی لوگو

هدف در اینجا باید استفاده از ابزارهای ساده برای آزمایش، و ایجاد انواع لوگوها در فتوشاپ بود که همگی مرتبط با یکدیگر و مرتبط با برندی باشد که قرار است نمایندگی کنند.

برای مشاهده آموزش های دیگر فتوشاپ بر روی لینک مربوط کلیک کنید:

نحوه ایجاد یک لوگوی خوب در فتوشاپ: 10 نکته اساسی

یک لوگوی زیبا تصویر برند شما را نشان می دهد، بنابراین می خواهید لوگوی شما برجسته باشد. گفتن آسان تر از انجام دادن است، اما چگونه این کار را انجام دهیم؟

در ادامه این نوشته، ما قصد داریم 10 نکته و واقعیت مفید را با شما در میان بگذارم که می تواند در فرآیند طراحی لوگو به شما کمک کند.

طراحی لوگو در فتوشاپ: مواردی که باید در نظر بگیرید

در مورد طراحی لوگو چیزهای زیادی باید در نظر گرفته شود. برای طراحی لوگو از کدام نرم‌افزار استفاده کنید، فونت ها، رنگ ها، مخاطبان هدف و غیره.

فتوشاپ به عنوان اولین کاربردش یک ابزار دستکاری تصویر است، اما ابزارهای اضافی زیادی دارد که می‌توانید برای مناطق مختلف از آن استفاده کنید، اما این بدان معنا نیست که فقط به این دلیل که می‌توانید از آن استفاده کنید.

  1. وکتور در مقابل رستر

همیشه ایده خوبی است که یک لوگو وکتور به جای شطرنجی ایجاد کنید زیرا از لوگو در اندازه های مختلف استفاده خواهید کرد. به عنوان مثال، لوگوی شما می تواند در یک کارت ویزیت، وب سایت کوچکتر باشد، اما اگر برای تبلیغات در فضای باز نیاز به چاپ یک لوگوی بزرگ دارید، پس مراقب وضوح آن باشید.

نقطه ضعف استفاده از فتوشاپ برای لوگوها این است که می توانید تصاویر و افکت های شطرنجی را در کار لوگوی خود قرار دهید. به یاد داشته باشید که لوگوی تمام شده شما باید مقیاس پذیر باشد و از استفاده از تصاویر شطرنجی خودداری کنید، مگر اینکه بدانید می توانید با ایجاد یک نسخه برداری در مرحله بعد، به همان ظاهر دست پیدا کنید.

  1. لوگوهای کوچک

لوگوها حتی زمانی که کوچک هستند هنوز باید به خوبی کار کنند. مطمئن شوید که مفهوم (لوگویی) که ایجاد می‌کنید همچنان در اندازه کوچک قابل مشاهده و درک است. به عنوان مثال، اگر لوگوی شما زمانی که در مقیاس کوچک استفاده می شود پیچیده باشد، ممکن است فونت خوانا نباشد یا طرح واضح نباشد.

بسیاری از وب‌سایت‌ها لوگوی حامیان مالی یا حتی آرم‌های خود را در فوتر خود قرار می‌دهند و احتمالاً این ممکن است کوچک‌ترین/پایین‌ترین کیفیتی باشد که یک لوگو باید داشته باشد. برای این منظور، مطمئن شوید که لوگوی شما همچنان با وضوح 160 در 60 پیکسل در 72dpi (یا نسبت‌های مشابه بسته به شکل) واضح باشد.

  1. سیاه و سفید

اکثر مردم زمان زیادی را صرف تصمیم گیری در مورد رنگ هایی می کنند که در لوگوی خود استفاده کنند. ابتدا از خود یک سوال بپرسید، آیا لوگوی شما سیاه و سفید خوب به نظر می رسد؟ سعی کنید عناصر لوگوی خود را فقط به سیاه و سفید یا سیاه و ته رنگ سیاه تبدیل کنید و بررسی کنید که مفهوم شما هنوز واضح است و ایده شما را به وضوح منتقل می کند.

معمولاً لوگوها باید دارای یک نسخه سیاه و سفید باشند، و همچنین باید در نظر بگیرید که لوگوی نهایی زمانی که هر دو نسخه رنگی و سیاه و سفید فتوکپی می شوند چگونه به نظر می رسد.

  1. انتخاب فونت

نه، هیچ قانون یا محدودیت سختی وجود ندارد. فتوشاپ به شما این امکان را می دهد که فونت های زیادی را که دوست دارید ترکیب کنید، اما این بدان معنا نیست که لزوما باید این کار را انجام دهید!

مگر اینکه شما یک تایپوگراف باتجربه هستید، سعی کنید فقط به 2 فونت بچسبید. یکی برای لوگو و دیگری یا وزن متفاوت از همان فونت برای استرپ لاین. از استفاده از فونت های فانتزی با حروف بزرگ خودداری کنید زیرا خواندن این فونت ها اغلب دشوار است.

  1. رنگ

رنگ ها عالی هستند اما ترکیب اشتباه یا رنگ زیاد روی لوگو چیزی نیست که به دنبال آن هستید. به یاد داشته باشید که طراحی لوگوی شما باید به اندازه کافی قوی باشد تا برجسته شود و رنگ ها به نشان دادن شخصیت آن کمک می کنند.

سعی کنید از حداکثر 3 رنگ استفاده کنید، اما واقعاً به برند شما بستگی دارد. برای مثال، گوگل 4 رنگ روی لوگو دارد و آیکون گوگل درایو حتی بیشتر دارد. بنابراین، اگر واقعاً می خواهید رنگ های بیشتری اضافه کنید، می توانید سایه های رنگ های انتخاب شده را بررسی کنید.

  1. مخاطبان هدف

مخاطب کیست؟ فقط به این دلیل که فونت یا سبک خاصی را دوست دارید دلیل کافی برای استفاده از آن نیست. البته، مهم است که طرح را دوست داشته باشید، اما به خاطر داشته باشید که طراحی لوگوی شما باید چیزی باشد که مخاطبان (مشتریان) شما دوست دارند.

سعی کنید اگر می توانید به این فکر کنید که اگر شخص دیگری این لوگو را به شما ارائه دهد، اولین افکار شما چه خواهد بود. اگر انجام این کار برایتان سخت است، سعی کنید در صورت امکان چند ساعت یا چند روز بعد به طرح های اولیه خود بازگردید. این به شما کمک می‌کند تا نظر «نگاه اول» را شکل دهید و برای شما راحت‌تر می‌شود اما استایل را ارزیابی کنید و ببینید چه چیزی باید تغییر کند.

  1. کاربرد

لوگوی شما کجا دیده می شود؟ ویترین مغازه، وب سایت، بیلبورد؟ در مورد کاربرد مورد نظر لوگوی نهایی خود فکر کنید و ببینید آیا کار می کند یا خیر. به عنوان مثال، اگر لوگوی یک برند مد طراحی می کنید که روی پارچه چاپ می شود، سعی کنید از خطوط نازک یا فونت استفاده نکنید.

لوگو را زمانی که هنوز یک مفهوم در برنامه های مختلف است امتحان کنید تا ببینید در تنظیمات مختلف چگونه به نظر می رسد.

  1. نمادهای سهام

از استفاده از نمادهای استوک در کار طراحی لوگو خودداری کنید. شما می خواهید نام تجاری شما منحصر به فرد باشد. درست است، این یک گزینه آسان برای دانلود و استفاده از کارهای انجام شده است، اما به خاطر داشته باشید که همین نمادهای سهام در دسترس هزاران طراح است. طولی نمی کشد که شما یا مشتری تان شاهد استفاده از آن در جای دیگری باشید.

  1. منحصر به فرد بودن

اطمینان حاصل کنید که لوگوی شما از بقیه متمایز است. مردم همیشه از این روند پیروی می کنند و بسیاری از طراحان نیز همین کار را می کنند. از شبیه سازی لوگو از نظر طرح یا رنگ با رقبا خودداری کنید، لوگویی که می سازید باید در مورد کسب و کار یا سازمان فردی فریاد بزند، اما همیشه می توانید یک رنگ خاص برای متفاوت کردن آن اضافه کنید.

اگر بتوانید طرحی نمادین و منحصربفرد بیابید و استایل را بر اساس ایده فردی به جای گرایش سبک خاص قرار دهید، متوجه خواهید شد که طراحی طولانی مدتی دارید که از مد نمی افتد.

بیشتر بخوانید: اگر برای ادیت و ویرایش عکس در سیستم عامل اندروید و IOS به دنبال هستید حتما مقاله مربوطه را بخوانید.

نتیجه طراحی لوگو در فتوشاپ

مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که لوگوی شما باید منحصر به فرد، کاربردی و برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد. قبل از شروع طراحی لوگو در فتوشاپ تحقیقات زیادی انجام دهید و خلاق باشید! علاوه بر فتوشاپ شما می توانید سایت ما را دنبال نمایید.

علاوه بر نسخه اصلی می توانید از نسخه های شبیه به این نرم افزار که به صورت می باشد نیز استفاده کنید.

در این وبلاگ، نحوه ایجاد یک لوگوی با کیفیت در فتوشاپ با استفاده از ترکیبی از میانبر های فتوشاپ را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. برای شروع به شش قانون کلیدی که باید در طراحی لوگوی تان رعایت کنید تا مطمئن شوید که در مسیر درست طراحی لوگو فتوشاپ هستید، اشاره می کنیم. در پایان، یک جایگزین آنلاین برای سازنده آرم فتوشاپ برای کسانی که می خواهند ابزاری ساده تر و رایگان برای طراحی لوگو داشته باشند را معرفی خواهیم کرد.

شاید بپرسید پیدا کردن طرح های لوگوی بالا برای تان دشوار است؟ بله، ما هیچ وقت نمی گوییم درست کردن این لوگو ها با فتوشاپ آسان است. لوگوی برند یا شرکت شما حکم صورت انسان را دارد و فقط باید شرکت شما را از بقیه متمایز کند؛ بنابراین نیازی به داشتن لوگوی قوی و با کیفیت نیست. در آموزش های زیر از آخرین نسخه فتوشاپ به عنوان ابزار استفاده می کنیم و یک لوگوی مناسب در PS طراحی خواهیم کرد.

قسمت 1: ایده ها و اصول کلیدی طراحی لوگو

هنگام طراحی یا اصلاح یک لوگوی برنامه، نحوه بازاریابی و چشم اندازتان را در نظر بگیرید؛ زیرا این اجزا برای موفقیت کسب و کار شما ضروری هستند. باور بکنید یا نه، لوگوی شما به عنوان یک پیام رسان، به طور غیرقابل تصوری بر کسب و کارتان تأثیر می گذارد. قبل از رفتن به قسمت بعدی ، شش قانون اصلی برای طراحی لوگو را با هم مرور خواهیم کرد:

توی ، فتوشاپ رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! با فتوشاپ کاری نیست نتونی انجام بدی. همه رو انگشت به دهان می کنی یا اصلا باهاش میتونی راحت پول در بیاری!

توی ، ایلاستریتور رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! بدون هیچ کلاسی، لوگو، پوستر و طرح های خفن دیگه رو بزن، ملتو انگشت به دهان کن و اصلا حسابی پول در بیار

1-داشتن ثبات: مطمئن شوید که مخاطبان از روی لوگو فقط یاد برند شما می افتد. وقتی مردم یک لوگوی جدید می بینند، به خدمات، کیفیت و دیدگاه شما فکر می کنند. هیچ وقت طراحی لوگو را تغییر ندهید . این کار ممکن است به نوعی شما را از نظر مشتریان تان غیر قابل اعتماد کند.

2- به خاطر سپاری آسان: لوگو را جذاب کنید. معمولا همه ما یک حافظه کوتاه مدت داریم. گنجاندن اطلاعات بیش از حد در طراحی لوگو گزینه عاقلانه ای نخواهد بود.

3- قابل تشخیص بودن: لوگو را منحصر به فرد کنید. این که طراحی لوگو منحصر به فرد باشد، ضروری است. کاری نکنید که مخاطبان تان برای به خاطر آوردن طراحی لوگوی شما به زحمت بیفتند.

4- واقع بینانه بودن: مطمئن شوید که گرافیک لوگو با خدمات شما مرتبط است. از گرافیک های مشابه نماد های همان دسته استفاده کنید. از گرافیک های انتزاعی در لوگو استفاده نکنید، وگرنه هیچ کس نمی فهمد که نماد تان در مورد چیست.

5- تجربه بصری دل پذیر: اطمینان حاصل کنید که مشتریان هنگام مشاهده لوگوی شما تجربه بصری بهتری دارند. دلپذیر کردن لوگو در رقابت با رقبا، جهشی بزرگ به سوی تسلط بر سهم بازار است. هیچ کس از راحتی بدش نمی آید؛ پس با تصویری زیبا مشتریان تان را بیشتر جذب کنید.

6- حس به دست آوردن: رعایت این اصل باعث می شود تا کاربران حس تازه ای داشته باشند و چیز دیگری نخواهند. به تخیل آن ها آزادی عمل بدهید. بودن یک داستان معنادار در پشت یک لوگو و برند تأثیر قابل توجهی بر جلب مشتریان دارد. القای ارزش و دیدگاه تان به مشتریان از طریق طراحی لوگو یک حرکت هوشمندانه است. ایده های لوگوی تان را با شش قانون قبلی مقایسه کنید، اگر همه این ویژگی ها را داشت، جرات داشته باشید و ایده لوگوی تان را عملی کنید. در غیر این صورت، آن را دوباره طراحی کنید.

گلچین شده:

قسمت 2: چه طور در فتوشاپ لوگو ایجاد کنیم؟

این قسمت آموزش طراحی لوگو بر اساس Photoshop CC می باشد. اگر نسخه های دیگری از فتوشاپ را نصب کرده اید، نگران نباشید! میانبر های PS یکی هستند و این مراحل تقریبا یکسان خواهند بود. بیایید به عنوان آموزش یک لوگوی قهوه با هم بسازیم.

مرحله 1: نمونه یک لایه پس زمینه

مرحله 2: اضافه کردن شعار تبلیغاتی قهوه

مرحله 3: گرافیک قهوه را به شکل لوگو اضافه کنید

مرحله 4: متن و شکل لوگو را مجددا سازماندهی کنید

اندازه متن لوگو را با اعمال اندازه فونت بزرگ تر تغییر دهید. از میانبر Vبرای انتخاب سریع هر شیء روی بوم تان استفاده کنید. موقعیت آن ها را روی بوم حرکت دهید تا ظاهر زیباتری داشته باشید.

مرحله 5: از لوگوی طراحی شده خروجی بگیرید

با توجه به این مراحل، می دانیم که می شود از فتوشاپ برای طراحی یک لوگو استفاده کرد اما لوگو آن طور که باید نخواهد شد. از طرفی هم دقت داشته باشید که فتوشاپ هنوز به طور کامل از خروجی لوگوی SVG پشتیبانی می کند.

بسیار کاربردی:

قسمت 3: آیا فتوشاپ برای طراحی لوگو ایده آل است؟ آیا جایگزین بهتری وجود دارد؟

استفاده از فتوشاپ برای ساخت یک لوگو ممکن است شما را مجددا به طراحی لوگو بکشاند، مخصوصا زمانی که PS نتواند ابعاد فیزیکی و شرایط تصویر از نظر مقدار نقطه در هر اینچ را برآورده کند.

آیا جایگزین بهتری وجود دارد؟ بله DesignEvo را امتحان کنید. این لوگوساز آنلاین را می توانید به صورت رایگان از صفحه اصلی اش؛ یعنی https://www.designevo.com/اجرا کنید.

DesignEvo به خاطر سادگی و الگو های لوگوی غنی اش طرفداران زیادی دارد. فرض کنید بخواهید طراحی یک لوگوی قهوه را به صورت رایگان انجام دهید DesignEvo .می تواند ده ها الگوی خوب طراحی شده برای قهوه را مثل شکل زیر به شما نشان دهد.

با وجود ساده ‌تر بودن، DesignEvo توانایی کامل خروجی‌گیری طراحی لوگوی برداری را دارد. تمام لوگو های طراحی شده در DesignEvo را می توان به عنوان یک فایل SVG بدون افت کیفیت دانلود کرد. بهترین حسنش این است که برای طراحی لوگو از نظر قیمتی از فتوشاپ بهتر است . در DesignEvo، لوگوی زیرِ 500*500 پیکسل رایگان است. به علاوه طرح های لوگو به مدت محدود تخفیف دارند؛ یعنی با 39.99 دلار امکان دانلود مادام العمرSVG ، JPG و PNG و پشتیبانی از وضوح حداکثر 5000 *5000 پیکسل فراهم است.

در هر حوزه ای از فعالیت برای شناخته شدن نیاز به لوگو حس می گردد. لوگو در حقیقت هویت یک مجموعه می باشد و باعث در خاطر ماندن یک برند می گردد . نمایش تنها یک لوگو به جای یک تابلو بزرگ علاوه بر اینکه باعث جذب مخاطبین بیشتری می گردد با توجه به اینکه در فرم لوگو طراحی می گردد از حالت همیشگیی شکل های هندسی منظم خارج می گردد .

مراحل ساخت لایت باکس لوگو

در مرحله اول طرح لوگو توسط طراحان ایده پردازی می شود و با استفاده از دستگاه های دیجیتال بر روی متریال بک لایت چاپ می شود. سپس فریم قاب با استفاده از متریال آلمینیوم یا چنلیوم ساخته می شود  و به علت اینکه در این مدل از تابلو های لایت باکس هیچ نظم خاصی در قاب وجود ندارد متریال توسط دستگاه های خم با توجه به لوگو شکل دهی می گردد. دو لایه ورق پلکسی گلاس برای پشت و روی کار توسط دستگاه های لیزر برش زده می شود که ورق زیری برای نورپردازی و ورق رویی برای نگه داری بک لایت استفاده می شود. در زیر کار برای نور پردازی از  مهتابی ها و SMD استفاده می شود که البته SMD ها به علت مصرف برق کمتر و عمر طولانی تر اولویت محسوب می شوند.

 

نصب لایت باکس لوگو

نمایش لوگو در لایت باکس به صورت آویز، استند یا دیواری قابل نصب می باشد.

نصب به صورت آویز: جهت  نصب آویز نیاز به دو نگه دارنده سقفی و دو نگه دارنده لایت باکس و مفتول یا لوله ارتباطی می باشد.

نصب به صورت دیواری: نصب این لایت باکس به دیوار بسیار ساده بوده و هم میتوان به صورت یک تابلو با استفاده از دو عدد پیچ یا میخ آن را روی دیوار آویز نمود. همچنین میتوان ابتدا لبه های جلویی لایت باکس را باز کرده درون پروفیل ها شیاری قرار دارد که از هر نقطه از این شیار میتوانید برای پیچ کردن تابلو به دیوار استفاده کرد.

مزایای لوگو باکس

ازجمله مزیت های این نوع از لایت باکس میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جذابیت خاص و امکان ارائه با شکل منحصر به فرد
  • کاهش هزینه تولید
  • امکان نصب در فضای بیرون و داخل
  • نیاز به فضای کم برای نصب
  • مصرف برق پایین

تفاوت لوگو و پیکتوگرام از این رو لوگو و پیکتوگرام تفاوت بسیار مهمی با یکدیگر دارند. تفاوت دیگری که میان این دو المان گرافیکی وجود دارد این است که لوگو برای یک برند یا حتی یک شخص طراحی می‌شود؛ اما پیکتوگرام مفهومی مستقل مانند راهنمایی و یا هشدار را به مخاطب می‌رساند و به هیچ برند یا شخصی متعلق نیست.

در کنار این مطلب دانلود کنید:

ویدیویهای آموزش آرم در فتوشاپ

حتما دانلود کنید:

کلام آخر

فتوشاپ می تواند به شما در طراحی موفقیت آمیز یک لوگو کمک کند، اما ممکن است کار با آن به اندازه برخی از سازندگان لوگو رایگان آنلاین آسان نباشد. اما به هر حال این نرم افزار هنوز هم یک پردازشگر عکس غیرقابل مقایسه است که کم نظیر است.

جهت مشاوره طراحی لوگو کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا