برترین های ترند روزعمومی

آموزش سئو حضوری در تهران هراه با جدیدترین تکنیک ها

درباره کلاس آموزش سئو

امروزه بهینه‌سازی سایت‌ها ارتباط مستقیمی با افزایش درآمد کسب و کارهای اینترنتی دارند؛ بدیهی است که تمام وب سایت‌ها نیازمند به یک متخصص سئو حرفه‌ای می‌باشند که به بهترین نحو ممکن صفحات سایت را سئو کند. در همین راستا تمامی افراد به راحتی می‌توانند با شرکت در دوره آموزش حضوری سئو، جدیدترین تکنیک‌ها و ترفندهای بهینه سازی سایت را یاد بگیرند و مسیر آموزش سئو را به بهترین نحو ممکن طی نمایند.

دوره آموزش سئو حضوری دی ام روم با تدریس عماد چابک یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های یادگیری سئو می‌باشد که به صورت کاملا حضوری در تهران برگزار خواهد شد. دانشجویان دوره‌ی آموزش سئو حضوری در تهران تمام مهارت‌های لازم  برای انجام خدمات سئو سایت را به طور تخصصی یاد خواهند گرفت و به سرعت در مسیر تبدیل شدن به یک مخصص سئو حرفه‌ای قرار خواهند گرفت.

کلاس دوره آموزش سئو حضوری در چه روزهایی برگزار می‌شود؟

کلاس های آموزش SEO حضوری در روزهای پایانی هفته یعنی پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود. دلیل برگزاری این کلاس‌ها در پایان هفته به این دلیل است که برخی از دانشجویان دوره ممکن است شاغل باشند و یا به هردلیلی نتوانند در طول هفته در کلاس‌های آموزشی حضور پیدا کنند.

از سوی دیگر برخی از دانشجویان از شهرهایی به جز تهران در کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند. برای راحتی رفت و آمد این دانشجویان، تصمیم گرفتیم که این کلاس‌ها در روزهای پایانی هفته برگزار شود و در طول هفته دانشجویان با مرور و پیاده‌سازی مطالب و آموزش‌های ارائه شده، مشکلات و چالش‌های خود را پیدا و برای رفع آنها اقدام نمایید. البته می‌توانند مشکلات خود را از طریق پشتیبانی با استاد در میان بگذارند و یا در جلسه بعدی با دیگر دانشجویان مطرح نمایند.

شرکت در آموزش حضوری سئو

شما می‌توانید برای شرکت در آموزش سئو حضوری فرم اطلاعات خود را تکمیل و برای ما ارسال نمایید و یا اگر به هر دلیلی برای شرکت در آموزش، مانعی بر سر راه خود می‌بینید، می‌توانید فرم مشاوره را تکمیل نمایید تا مشاوران خبره دی ام روم با شما تماس و راهنمایی لازم را انجام دهند.

توجه کنید که نباید بدون تکمیل یکی از دو فرم از اینجا خارج شوید، چرا که آینده شما بیش از این مسائل اهمیت دارد که بی‌اهمیت از کنار آن عبور کنید.

آیا می‌توانم هزینه شرکت در آموزش حضوری سئو را به صورت اقساط پرداخت کنم؟

آکادمی دی ام روم با مراتبی که در پیش گرفته است، توانسته است که شرایط فعالیت و آموزش دانشجویان زیادی را مهیا سازد. در این راستا شما می‌توانید با صحبت و هماهنگی با پشتیبانی، هزینه شرکت در کلاس حضوری SEO را در دو قسط پرداخت نمایید.

دوره حضوری سئو چیست؟

آکادمی دی ام روم در راستای تربیت نیروی متخصص که بتوانند مقدمات رشد کسب و کارها را فراهم آوردند، در کنار دوره جامع سئو آنلاین اقدام به راه اندازی دوره‌‌های آموزش سئو حضوری نمود.

دوره جامع سئو دی ام روم در مدت زمان 100 ساعت ضبط شده و در اختیار دانشجویان متقاضی قرار داده است. از سوی دیگر آکادمی دی ام روم برای برخی از دانشجویان و یا صاحبان کسب و کار نمی‌توانند ارتباط خوبی با آموزش آنلاین برقرار کنند، اقدام به راه‌اندازی آموزش سئو به صورت حضوری در تهران کرده است.

 

دکمه بازگشت به بالا