علمی و پزشکی

آمار شهدای کرونا سه رقمی است/ بیمارستان‌های شبیه پلاسکو کم نداریم

معاون وزیر بهداشت در خصوص آمار شهدای پزشکی اظهار داشت: کمیته ای را برای این موضوع تشکیل داده ایم و آمارها سه عدد است.

به گزارش ترند روز ، دکتر. ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، دارو و آموزش بهداشت ، به برنامه امضا گفت: “خوشبختانه با مراقبت عمومی خوب و اجرای دو طرح بزرگ ، ترافیک طرح نظارت و” شهید درافیترا سلیمانی “، اکنون مرده و بیش از 80 در بیمارستان ها ، نسبت به پایان ماه نوامبر 90 درصد کاهش یافته است ، اما مانند همه کشورها ، تا زمانی که کسی به این بیماری مبتلا باشد ، اوضاع همچنان متشنج است. فراموش نکنید که ویروس به یک فرد آلوده به ویروس سرایت کرده است.

وی افزود: اکنون 500-400 نفر در روز و چند روز 600 نفر داریم. در این نوع اپیدمی دو برنامه داریم. یک سطح ایجاد محدودیت های دقیق است. ممنوعیت سفر ممنوعیت خروج افراد از خانه ، تعطیلات و غیره است. این اغلب بر ارتفاع اپیدمی تأثیر می گذارد. هنگامی که ما کنترل می شویم و شعله های مختلفی از این آتش در مکان های مختلف داریم ، برنامه هایی مانند طرح شهید سلیمانی اجرا می شود که به هر دری نگاه می کند و به اطراف آنها نگاه می کند ، افراد آزمایش می شوند ، هرکدام مثبت ، منزوی و منزوی هستند.

به گفته وی ، ساده ترین و گران ترین راه برای مقابله با کرونا این است که 95٪ از مردم هنگام خروج از خانه تا زمان بازگشت به خانه خود ماسک بزنند که این امر می تواند تأثیرات مخربی در بستن و غربالگری کامل داشته باشد. ماسک زدن حتی از واکسن نیز مثرتر است. منابع غربی این را تأیید می کنند. سازمان بهداشت جهانی این را تشخیص داده است. اگر همه افراد واکسینه شوند ، میزان خطر 95-90٪ است. این درصد بالایی است ، اما همان ماسک تأثیر زیادی دارد و حتی بیشتر.

معاون وزیر بهداشت در مورد میزان پایبندی به پروتکل انسانی در ماه های اخیر گفت: “در 2-3 ماه گذشته میزان تردد در افراد را اندازه گیری کرده ایم که در مقایسه با ژانویه گذشته حدود 5٪ کاهش یافته است. یا دوره دسامبر. “سفر به دلیل محدودیت کاهش یافت ، اما سفر به پناهگاه ها و کوه های اطراف 3.5 برابر تهران افزایش یافت! به عنوان مثال ، مهمانی بزرگ شد ، اجتماعات خانوادگی افزایش یافت. همه اینها شگفت انگیز است.

در مورد واکسن کرونا ، حریرچی گفت که غرب ، که بر جهان تسلط دارد ، به وضوح کاهش رفتار و کاهش اجتماعی و سیاسی در مسائل واکسیناسیون را نشان داده است. آنها بسته شده اند ، برای واکسن زدن … به عنوان مثال ، وزیر بهداشت انگلیس با ادب گفت که ما این واکسن را به دنیا می دهیم ، ما کشوری هستیم که دانشمندان زیادی داریم ، اما کشور ما برای مردم انگلیس در اولویت است . وزیر بهداشت آلمان نیز پیشنهاد کرده و مورد تأیید اتحادیه اروپا قرار گرفته است. اکنون اتحادیه اروپا محدودیت های شدیدی در واکسن های اتحادیه اروپا دارد ، به این معنی که آنها ابتدا خود را تزریق می کنند. یعنی آنها در خود جنگ دارند. به عنوان مثال مجارستان مجبور به خرید چینی ویژه بود. رئیس سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت که با این وضعیت ، همه ما تحت تأثیر شکست اخلاقی قرار گرفته ایم و اقتصاد جهان در حال رشد است ، به دلیل کمبود توزیع واکسن! به عنوان مثال ، برخی از کشورها مانند کانادا 10 برابر بیشتر از مردم واکسن خریداری کردند ، ایالات متحده 3.5 بار ، دانمارک 4.5 بار و انگلیس 7 بار واکسن خریداری کردند. آنها وقتی پول داشتند آن را خریداری کردند ، زیرا نمی دانستند واکسن چه کسی م workثر است و آن را نگه داشتند زیرا نمی دانستند واکسن چه مدت دوام می آورد و آن را نگه داشتند و سپس اگر استفاده نشود ، در یک قیمت بالاتر! این همان جنگ اقتصادی استعماری و بهره برداری مدرن و کثیف است!

وی در مورد واکسن کورون ایرانی گفت: “ترکیبی که توسط مرکز ملی کرونا تأیید شده است وابستگی به واکسن محلی است ، اما در دوره زمانی که واکسن های ایرانی استفاده نمی شود ، استفاده از واکسن های خارجی بی خطر است و مورد تأیید سازمان غذا و دارو است. “این بدان معناست که تا آن زمان منتظر نخواهیم ماند. برخی از کسانی که در خط مقدم مبارزه با بیماری های عروقی پیش قدم هستند ، ما همچنین واکسن هایی را برای بیماران مشکوک تهیه می کنیم. منظور این است که به سیستم واکسن های آمریکایی و ماهیت کشورهایی که این واکسن ها را می زنند ، توجه کنیم. پس از شروع واکسیناسیون و رسیدن به 50-40٪ از جمعیت ، رعایت این روشها و دستورالعمل ها تا اطلاع ثانوی لازم است. بعد از اینکه به امنیت مشترک رسیدیم ، که می گوید 70-85٪ افراد باید واکسینه شوند ، بنابراین امنیت مشترک بدست می آوریم. اما سوال اصلی این است که آیا واکسن ما بیش از یک سال یا حداکثر دو سال یا 10 سال یا 15 سال محافظت می کند؟ در میان واکسن های ویروسی که تاکنون دیده ایم ، ایمنی در برابر این نوع ویروس معمولاً بیش از یک یا دو سال نیست. مشکل دیگر تغییر ویروس است. اگر برخی از واکسن های مقاوم به واکسن در آفریقای جنوبی مثر نباشند ، ویروس می تواند تغییر کند.

در اینجا نیز ما یک مزیت داریم زیرا ما خط تولید داریم و دانش داریم که می توانیم برای 80٪ باقیمانده گونه ها و همچنین برای گونه های اصلاح شده واکسن تولید کنیم. علاوه بر این ، ما انواع روش های واکسیناسیون را انجام می دهیم. تقریباً هر روشی در جهان در دسته های مختلف این روش قرار می گیرد … یا روش چینی یا روش ویروس ضعیف ، یا انتقال ویروس های دیگر ، یا مبنای سلولی ، که برای Pfizer و مدرن ، در کشور ما تولید می کنیم . اولین واکسن برای مدیران و بنیاد برکت ، زیرا توسط ویروس کشته شد ، باعث ایجاد آنتی ژن های زیادی در بدن شد و در صورت تغییر ، در محافظت در برابر ویروس انگلیس نیز مثر بود.

حریرچی در مورد همکاری وزارت بهداشت و بسیج در برنامه شهید سلیمانی گفت: ما از بسیج و سپاه به خاطر همکاری جدی شان تشکر می کنیم ، به این معنی که من خیلی شرمنده هستم که فرمانده کل این نیروها در ما نشسته است. دفاتر ، دفاتر وزرا و دفاتر معاونین وزیران. “به دستور حضرت آقا ، این امیران گفتند ما در دست شما هستیم ، بگویید در این جنگ چه باید بکنیم ، شما به ما می گویید این کار را بکنیم. حتی یکی از فرماندهان پلیس با الگویی که باید از آن برای ممنوعیت عبور و مرور و محدودیت استفاده کنیم مخالفت کرد ، اما او گفت ما این کار را کردیم زیرا فرمانده بودیم. هدف ما کاهش تعداد خانواده ها است که در رستوران ها و کافی شاپ ها انجام می شود.

معاون وزیر بهداشت در مورد آمار شهدای پزشکی نیز اظهار داشت: برای این موضوع کمیته ای از کمیته شهدا و بنیاد تشکیل شده است تا افرادی که تحت درمان هستند را بررسی کند. ما. آمار ما سه رقم است ، اما من نمی خواهم تعداد دقیق آن را بیان کنم.

به گفته وی ، در ابتدای پارک تاج ما 1.7 تخت برای هر نفر داشتیم. من 13000 تخت در بیمارستانهای سراسر کشور داشتم. در تاریخ کل کشور ، ما 136 هزار تخت داریم و 25000 تخت در دوره “طرح تغییر” ایجاد شده و 45000 تخت کاملاً نوسازی شده است. این عملکرد سیستم است.

هنگامی که مقام معظم رهبری اجازه دادند 100 میلیون دلار از دو صندوق جمع آوری کمک مالی واکسن برداشت کنیم ، تنها دو واکسن که با آنها کار می کنیم ، راه اندازی شد. این ادامه همان فناوری است. تعداد پرستاران و توانایی دسترسی به پزشکان افزایش یافته و دسترسی به درمان را افزایش می دهد. بسیاری از پزشکان پس از مشاهده این شرایط بیماری بیماری کرونا قلب ، مزایای یک برنامه مراقبت های بهداشتی را تشخیص داده اند.

حریرچی ، در آستانه مرگ میناوند ، پس از آزادی در یک برنامه اینترنتی گفت: “این یک برنامه اینترنتی است و هیچ ارتباطی با رادیو و تلویزیون ندارد. البته مدیر رادیو و تلویزیون به نقش رادیو و تلویزیون اشاره کرد “یک بار در ستاد سپاه ملی و در جلسات ما با او.” اکنون او جسور است ، و وقتی به مردم توصیه می کند بیرون نروند ، مردم تفریح ​​و سرگرمی می خواهند. سریال ها و فیلم ها را نمی توان با نقاب خلق کرد ، اما آنچه ما خواهان آن هستیم ، مسئله کرونا است ، خصوصاً این نوع که در کشور ما و سایر کشورهای جهان معرفی شده و در همه جا پخش می شود. یعنی در مأموریت اول یا دوم ، اگر یک نفر در خانواده باشد ، دیگری دخیل نخواهد بود ، اما در این پیام رسان یکی از خانواده ها ، اعضا نیز شامل خواهد شد. دیگران نیز شامل می شوند ، اما شخص پشت دوربین ، اگر دوست دارید چهره شخصی که پشت دوربین ایستاده است ، منشی و کارمندان را مشاهده نکنید. از ماسک استفاده کنید.

آقای میناوند ، چون به نظر می رسید از یک بیماری عفونی رنج می برد و مدتی است که از داروهای کورتون استفاده کرده بود ، علائم شدیدتری داشت و تا رسیدن او 80٪ از ریه های او درگیر بود. آیا کسی مثل میناوند دیر شده است؟ اولاً ، به عنوان یک هم وطن ، دوم اینکه او یک ورزشکار بود که افراد زیادی را در تیم ملی سرگرم می کرد. گفتن آن قلب ما را می سوزاند. ما می خواهیم بگوییم که باید آن را تماشا کرد و شما باید آن را هر کجا که می خواهید ببینید. صداوسیما بخاطر همکاری در زمینه اطلاع رسانی و گذاشتن سنگ بنای برجسته است و این واضح است.

حریرچی درباره امنیت ساختمان نیز گفت: درصد بیمارستان های ما به ویژه در تهران همان پلاسکو است. ما دیروز جلسه ای برای شهرهای استان تهران داشتیم ، شهرهای اطراف تهران از نظر بهداشت و درمان از سخت ترین مناطق کشور هستند! تهران خودش آن را نمی گیرد. به تعداد بیمارستانهای خصوصی در قسمت بالای شهر نگاه نکنید. اگر کسی در جنوب شهر بخواهد به یک متخصص مراجعه کند ، باید به اوج انقلاب برسد حتی اگر دور باشد ، مثلاً برای بازدید توسط یک متخصص. به عنوان مثال ، یک بیمارستان طالقانی بالاتر از شهر است ، اگر نه بیمارستان و اتاق دانشجویی تبدیل به بیمارستان می شود. بسیاری از بیمارستانهای ما 100 ساله ، 90 ساله و 80 ساله هستند. هزینه های قابل توجهی تحمیل شده است ، اما برخی بیمارستان ها برای ایجاد ثبات در زلزله گران تر از ساخت بیمارستان های جدید هستند که باید کاملاً جایگزین شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا