اقتصادی

آغاز به کار مرکز پایش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه مرزی چذابه

ترند روز/خوزستان رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: مرکز پایش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه مرزی چذابه آغاز به کار کرد.

محسن کجباف شامگاه سوم شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز پایش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با هدف مدیریت عرضه و تقاضای ناوگان حمل و نقل عمومی، رصد و گزارش‌های تحلیلی و ترافیکی لحظه‌ای برای برنامه‌ریزی بهینه سفر زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه آغاز به کار کرد.

وی افزود: با راه‌اندازی این مرکز امکان استفاده بهینه از داده‌های جمع‌آوری شده به وسیله سامانه‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای و پیش‌بینی تعداد تردد در محورهای منتهی به پایانه چذابه امکان‌پذیر است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: همچنین در مرکز پایش راهداری و حمل و نقل پایانه مرزی چذابه، گزارش‌های درخواستی سازمان‌ها، مراجع ذیربط و رسانه‌ها با هماهنگی مرکز مدیریت راه‌های کشور تهیه می‌شود.

کجباف خاطرنشان کرد: در این مرکز علاوه بر مشاهده آخرین وضعیت تردد در مسیرهای منتهی به پایانه چذابه، اطلاعات نمایش پلاک در محورهای منتهی به این پایانه، تعداد وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌ها، تعداد صورت وضعیت صادره ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از بروزترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود قابل احصا است.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

با درود! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که به دنبال تحقیقات دقیق و تحلیل‌های کامل در زمینه اقتصاد است. با دستیابی به اطلاعات به‌روز و منابع معتبر، تلاش می‌کنم تا به شما مطالب کیفیت بالا را ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا