اقتصادیبرترین های ترند روز

چگونه نرم افزار هلو را خام کنیم؟

خام کردن یا همان صفر کردن نرم افزار هلو به نوعی پاک کردن تمام اطلاعات داده شده به نرم افزار است. با این کار شما می توانید تمامی داده های نرم افزار از جمله حساب ها ، چک ها ، فاکتور ها و سایر اطلاعات ذخیره شده را پاک کرده و از نو شروع به ثبت داده بنمایید.

همچنین گاها روش خام نمودن برای پاک کردن اطلاعات در نسخه آموزشی استفاده می شود. بدین منظور هنرجویان می توانند با این نرم افزار کارکرده و پس از آموزش ، اطلاعات را برای تمرین سایر هنرجویان از نرم افزار پاک نمایند.

این روش در کلیه نرم افزار های هلو از جمله نرم افزار هلو فروشگاهی ، آموزشگاهی ، تولیدی ، شرکتی و تحت شبکه کاربرد دارد و شما می توانید پس از خرید نرم افزار هلو و نصب آن ، اطلاعات داده شده به نرم افزار را در هر زمان که خواستید حذف کنید.

در این صفحه از آموزش نرم افزار هلو قصد داریم که به مبحث صفر نمودن یا خام کردن نرم افزار هلو بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

 چگونگی خام نمودن اطلاعات هلو

خام کردن اطلاعات نرم افزار هلو ، به دو روش ساده  انجام پذیر است.

روش اول

در روش اول شما به یک cd نصب نرم افزار هلو نیاز دارید . بدین ترتیب سی دی نصب نرم افزار هلو را داخل دیسک سیستم خود بیندازید و آن را باز نمایید. در پنجره باز شده ، گزینه ابزار های کمکی را انتخاب نمایید.

در گام دوم از پنجره جدیدی که برای شما باز می شود ، اولین گزینه یا همان خام نمودن اطلاعات را اطلاعات قبلی را انتخاب نمایید. حالا می توانید اطلاعات نرم افزار خود را بر حسب شرکت ، آموزشگاه یا فروشگاه مورد نظر پاک کنید.

روش دوم

اگر به سی دی نصب نرم افزار دسترسی ندارید یا بنا به دلایلی نمی توانید از سی دی نصب برای خام کردن اطلاعات موجود در نرم افزار هلو استفاده کنید، می توانید از این روش صفر کردن اطلاعات موجود در نرم افزار خود استفاده کنید.

برای این منظور، زمانی که برای اولین بار یکی از انواع نرم افزارهای هلو را باز می کنید، در همان ابتدا که هیچ اطلاعاتی در نرم افزار ثبت نشده است، یک نسخه پشتیبان از نرم افزار تهیه کنید.

برای این کار بایستی وارد مسير نصب نرم افزار هلو شوید و از پوشه datasql یک بکاپ پشتیبان تهیه کنید .حالا این فایل را در مسير دیگری ذخیره نمایید. در این مرحله دوباره در مسير نصب وارد پوشه datasql.nul  اطلاعات خام شوید و دو فایل با نام هاي holoo_data.mdf و holoo_data.ldf را در پوشه datasql کپي کنید.

بدین ترتیب زمانی که می خواهید اطلاعات را از نرم افزار حذف کنید، کافی است همان نسخه پشتیبان را بازیابی کنید تا اطلاعات شما به راحتی پاک شود و بتوانید اطلاعات را از نو در نرم افزارتان ثبت کنید.

سخن آخر

در این صفحه سعی کردیم تا روش خام نمودن اطلاعات موجود در نرم افزار هلو را به دو صورت استفاده از Autorun CD و دستی به شما آموزش دهیم. شما می توانید با مراجعه به سایت هلو شاپ به آدرس https://shopholoo.ir نسبت به خرید و نصب نرم افزار هلو اقدام نموده و از آموزش های مفید در این زمینه بهره مند شوید. این موارد شامل نرم افزار هلو فروشگاهی نیز می گردد.

دکمه بازگشت به بالا