چرا پرچم تبلیغاتی؟

پرچم های تبلیغاتی در شرکت شما باعث می شود که برند و شرکت شما کانون توجه مشتریان شما قرار گرفته و با داشتن پرچم تبلیغاتی در شرکت توجه را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

پرچم ها و بنرهای شرکتی راه بسیار خوبی برای جلب توجه به شرکت شما هستند. چه یک استارت‌آپ کوچک یا یک شرکت بزرگ باشید، پرچم‌ها و بنرها می‌توانند یک ابزار بازاریابی عالی باشند.

پرچم ها رنگارنگ، چشم نواز و جذاب هستند و می توانند اطلاعات مهم شرکت شما را به مشتریان بالقوه منتقل کنند.

پرچم ها و بنرهای چاپ شده سفارشی می توانند با افتخار در دفتر مرکزی شرکت، کارخانه آنها و در هر مکان خرده فروشی نمایش داده شوند.

این می تواند آگاهی از برند را افزایش دهد و مشتریان جدیدی را جذب کند. یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد پرچم ها و بنرها این است که آنها بسیار مقرون به صرفه هستند.

چرا شرکت شما به یک پرچم تجاری نیاز دارد؟

وقتی نوبت به یافتن راه‌های نوآورانه برای تبلیغ شرکت شما می‌رسد، یافتن راه‌های جدید برای متمایز شدن از دیگران بدون سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ و گران‌قیمت می‌تواند دشوار باشد.

بنابراین چگونه می توانید هزینه ها را کاهش دهید و در عین حال خود را از رقبا متمایز کنید؟

پرچم های مارک دار دارایی بزرگی در جعبه ابزار تبلیغاتی هر شرکتی هستند و بسیاری از آنها اغلب نادیده می گیرند. چه به طور منظم در نمایشگاه ها و رویدادها نمایشگاه داشته باشید یا یک فروشگاه خیابانی باشید، همه مشاغل می توانند از تبلیغات پرچم بهره مند شوند.

پرچم ها برند تجاری قابل حمل و نقل شما هستند

برند خود را با پرچم‌ها و بنرهایی با نام شرکت و آرم و پیام بازاریابی آن‌ها را می‌توان به هر مکانی منتقل کرد. آنها را می توان در رویدادهای افزایش آگاهی برند، نمایشگاه های تجاری، جشنواره ها، نمایشگاه ها یا هر مکان دیگری که شرکت می خواهد حضور خود را نشان دهد، نمایش داده شود.

حمل و نقل و راه اندازی این ابزارهای برندسازی سبک وزن و چشم نواز بسیار آسان است. در عرض چند دقیقه، می‌توانید و بنرهای شرکت خود را به اهتزاز درآورید تا حضور شما را مشخص کند و اطلاعات بازاریابی کلیدی در مورد برند، شرکت، محصولات یا خدمات شما ارائه دهد.

پرچم ها بسیار موثر در داخل و خارج از شرکت و محل شما هستند

هنگامی که به دنبال یک ابزار بازاریابی همه کاره هستید، باید از بنرها و استفاده کنید. چه بخواهید در فضای باز و چه در داخل خانه توجه مردم را به خود جلب کنید، بنرها و پرچم ها یک انتخاب عالی هستند.

پرچم ها را می توانید در هر جایی آویزان کرده یا جلوی چشم برای جلب توجه افراد در حین قدم زدن در خیابان با استفاده از قرار دهید. این نوع تطبیق‌پذیری، بنرها و پرچم‌ها را به سرمایه‌گذاری عالی برای هر کسی که سعی در تبلیغ برند خود دارد تبدیل می‌کند.

بسیاری از انواع تبلیغات تنها زمانی می توانند موثر باشند که در داخل یا خارج از منزل استفاده شوند، شرکت ها استفاده از پرچم ها و بنرها را دوست دارند زیرا در هر نوع مکان موثر هستند.

پرچم ها بسیار مقرون به صرفه هستند

شرکت‌هایی که بودجه بازاریابی محدودی دارند و آن‌هایی که پول زیادی برای بازاریابی دارند، هر دو زمانی که می‌خواهند بیشترین سود را داشته باشند، از و بنرها به عنوان بخشی از تلاش‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند.

بنرها و پرچم ها نه تنها قیمت مقرون به صرفه ای دارند، بلکه بازده سرمایه گذاری عالی را نیز به همراه دارند. اگر به دنبال راهی برای افزایش بودجه بازاریابی خود هستید و در عین حال قادر به جذب هرچه بیشتر مشتریان هستید، صرف مقداری پول برای پرچم‌ها و بنرها برای تبلیغ برند خود راه خوبی است.

آنها می توانند به شما کمک کنند تا با هزینه بسیار کمی توجه مشتریان را به یک برند جلب کنید.

پرچم ها را می توانید در هر شکل و اندازه ای تهیه کنید

یکی دیگر از دلایلی که پرچم ها و بنرها ابزارهای بازاریابی عالی هستند، این است که در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها در دسترس هستند.

آنها را می توان به شکل مربع، مستطیل یا مثلث تک یا دوتایی ساخت. بعلاوه، بنرها و پرچم‌ها را می‌توان به اندازه‌ای کوچک ساخت که روی میز یا آنتن‌های ماشین نمایش داده شوند یا به اندازه‌ای بزرگ باشند که از میله پرچم به پرواز درآیند یا بیانیه‌ای با صدای بلند ایجاد کنند و توجه آویزان از نمای یک مکان خرده‌فروشی را به خود جلب کنند.

تهیه پرچم ها در هر شکل و اندازه ای

استفاده از ترکیبی از شکل و اندازه بنرها و پرچم‌ها در رویدادهای بازاریابی، نمایشگاه‌ها، نمایشگاه‌های تجاری و مکان‌های خرده‌فروشی می‌تواند به برند شما در معرض دید و جذابیت گسترده‌تری برای مصرف‌کنندگان بیشتری ببخشد.

با پرچم های تبلیغاتی در ذهن مخاطب خود حک شوید

هنگامی که به دنبال راهی خوب برای تقویت برند تجاری خود و حفظ نام تجاری خود در آگاهی هر چه بیشتر مصرف کنندگان هستید، می توانید از تأثیر فوق العاده ای که پرچم و بنرهای شرکتی می توانند داشته باشند استفاده کنید.

آنها یک راه زیبا برای یک شرکت برای نمایش پیام های خود و ارتباط با گروه بزرگتری از مشتریان بالقوه هستند.

پرچم ها و بنرها را می توان با هر مجموعه ای از مشخصات منحصر به فرد که می خواهید طراحی کرد و شامل لوگو، رنگ ها و برند تجاری شرکت شما باشد.

این می تواند به تقویت آنچه برند شما برای ارائه به مشتریان دارد کمک کند.

پرچم ها سفارشی سازی ساخته شده اند

داشتن پرچم‌ها و بنرهای خاص که با استفاده از تکنیک‌های برتر تطبیق رنگ با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات ساخت روز طراحی و تولید می‌شوند، می‌توانند شرکت شما را زیبا جلوه دهند.

پرچم ها و بنرهای سفارشی با رنگ های شرکت شما و پیام بازاریابی منحصر به فرد می توانند به برند شما کمک کنند تا در بازار برجسته شود و با کیفیت مرتبط شود.

نمایش این پرچم‌ها و بنرهای رنگارنگ سفارشی در کسب‌وکارتان یا در رویدادهای بازاریابی، فرصتی عالی است که می‌تواند برند و پیامی را که می‌خواهید تبلیغ کنید، تقویت کند.

جذب بیشتر مشتریان با پرچم های تبلیغاتی

وقتی پرچم‌ها و بنرهای رنگارنگ را در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها و شکل‌ها در خارج از مکان‌های خرده‌فروشی خود نمایش می‌دهید، مطمئناً توجه مشتریان بالقوه را در حین راه رفتن یا رانندگی به خود جلب می‌کنید.

بسیاری از شرکت ها می گویند این یک روش بازاریابی است که به طور مداوم مشتریان بیشتری را وارد مؤسسات آنها کرده است. پرچم ها و بنرها زمانی که تقریباً در هر جایی در داخل یا خارج از یک کسب و کار نمایش داده می شوند بسیار مؤثر هستند.

ترکیب رنگ ها، شکل ها و پیام های بازاریابی جذاب آنها را برای مصرف کنندگان بسیار جذاب می کند. مردم آنها را غیرقابل مقاومت می دانند و به سمت آنها کشیدهپرچم‌ها اصولاً نشان دهنده یک ارگان، جامعه، فرهنگ، مذهب، ارتش ملی و یا نشان دهنده یک تمدن است. به‌طور مثال ما درفش کاویانی را داریم که مقتدرترین پرچم دنیا به‌شمار می‌رود این پرچم نشان دهنده یک شخصیت بزرگ ، سپس یک رویداد بزرگ و در واقع یک حکومت مقتدر بود که تاکنون بر سر زبان‌ها می‌باشد و در آثار حماسی همیشه نامی از آن برده می‌شود.

در واقع باید نشان دهنده یک رویداد، اثر، تبلیغات و…. خاصی باشد که بشود به آینده آن امیدوار شد. بین ۲۰۶ کشور موجود در دنیا هیچ کشوری را نمی‌بینیم که برای قرن‌ها پرچمی بدون تغییر به‌عنوان پرچم رسمی داشته‌باشد.

اکنون ما از محصولی به نام تولید و چاپ پرچم شرکتی صحبت می‌کنیم که جنبه تبلیغات دارد و تا زمانی که بنرد شما پاربرجاست می‌تواند بسته به محبوبیت شرکت شما در معرض دید عموم باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید :

تأثیر چاپ پرچم شرکتی در تبلیغات

در نظر داشتن یک پرچم برای برند شما در واقع یک سرمایه‌گذاری کاملاً استوار محسوب‌می‌شود که همیشه و همه‌جا می‌تواند برندینگ شما را رو به جلو حرکت دهد. این نوع پرچم‌ها ارزششان بسته به محبوبیت شرکت شما و مجموعه‌ای که قرار است در قالب پرچم خلاصه شود کاملاً می‌تواند متغیر باشد.

اعتبار پرچم اختصاصی برند شما تنها با محبوبیت برند شما ارتقا پیدا می‌کند. اینکه ما چگونه به یک پرچم می‌نگریم با اینکه کاربران ما چه دیدگاهی دارند تقریباً مشابه است چرا که این پرچمی است که در دوره شما طراحی و خلق شده‌است و هنوز چیزی برای گفتن ندارد. از آن رو ما میتوانیم بهترین سلیقه‌ها را برای چاپ اولیه در چاپ و تولید پرچم اختصاصی پیاده سازی کنیم.

مزایای تولید پرچم اختصاصی

در نظر داشتن تولید پرچم اختصاصی برای یک شرکت، کارخانه، هولدینگ قدرتمند و مجموعه‌ای چند خدمات در یک مجموعه کاری می‌تواند مزایایی به‌همراه داشته‌باشد که تاکنون تجربه نکرده باشید. مزایایی همچون:

  • پرچم شرکتی و اختصاصی به‌نوعی راه‌بلد مجموعه برند شما خواهد بود
  • این پرچم‌ها سرمایه‌ای هستند برای آینده برند شما که تبلیغی که قدرتمندی آن را تاکنون تجربه نکرده‌اید
  • کمترین هزینه به‌عنوان پرچم تبلیغاتی
  • در کلیه شهرک‌های صنعتی در معرض دید باشند
  • از نظر عام یک کلاس کاری بالا محسوب خواهند شد
  • بین رقبای خود از نظر اهمیت به تبلیغات یک پله بالاتر هستید
  • برند شما برای دهه‌های بعد و حتی نسل بعد از شما اعتباری بالا کسب خواهد کرد

چرا تولید پرچم اختصاصی و شرکتی

یکی از شعارهای اغلب شرکت‌ها تولید فوری پرچم عنوان شده‌است. اما این تنها شعار نیست و کافیست یکبار با آنها همکاری داشته‌باشید تا سرعت عمل ما را در تولید و چاپ پرچم فوری تجربه کنید. همچنین می‌توانید از دیگر خدمات آنها همچون موارد زیر بهره‌مند شوید:

  • طراحی پرچم اختصاصی توسط طراحان متخصص پرچم (با ارائه بیش از ۵۰۰۰ نمون کار چاپ و تولید پرچم)
  • تحویل به‌موقع حتی در تیراژ بالا
  • تخفیف‌های ویژه همکاران و سفارشات پروژه محور
  • پشتیبانی و استعلام کیفیت محصول توسط مدیریت نماپرچم
  • تخفیف‌های بیشتر در همکاری‌های حاشیه پرچم
  • ارائه ایده‌های تبلیغاتی به‌صورت پکیج با تضمین شرکت در خصوص بازدهی

اهمیت پرچم شرکتی در تبلیغات

استفاده از پرچم قدمتی دیرینه دارد از گذشته‌های دور تاکنون پرچم‌ها مورد مصرف بوده و هستند امروزه این محصولات به‌عنوان نماد و اقتدار و شایستگی یک کشور و ملت و یا یک سازمان محسوب‌می‌شود علاوه بر معرفی سازمان و ارگان در زیباسازی شهرها به‌دلیل مناسبت‌ها ورویداد ها یا بزرگداشت‌ها استفاده می‌شوند همان گونه که اشاره نمودیم نوعی از کاربرد پرچم‌ها معرفی لوگو و برند سازمان می‌باشد که می‌توان اقتدار و هویت یک شرکت را به نمایش بگذارد پرچم شرکتی در انواع رومیزی و تشریفات تولید و به چاپ می‌رسند.

چرا باید از پرچم شرکتی استفاده کنیم؟

  • استفاده از پرچم شرکتی در کنار به کسب و کار شما رسمیت می‌بخشد
  • باعث زیباسازی محیط می‌شود.
  • باعث ایجاد حس اعتماد مشتری نسبت به برند شما می‌شود
  • یکی از مهم‌ترین المان‌های اتاق مدیران بوده و معرف نماد شرکت است
  • نشان دادن اقتدار, شایستگی و هویت شرکت است.

پرچم رومیزی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از پر کاربردترین پرچم شرکتی نوع رومیزی این محصول می‌باشد که در اتاق مدیران بر روی میز مورد استفاده قرار می‌گیرد این پرچم‌ها در ابعاد ۳۰*۲۰ سانتی‌متر تهیه شده از جنس ساتن و یا جیر و طرح سازمانی نیز توسط یکی از روش‌های چاپ سیلک, دیجیتال و یا گل‌دوزی روی پرچم درج می‌گردد این پرچم‌ها در دو نوع اسپرت و ریشه‌دار با توجه به نوع سفارش تهیه می‌شود.

پایه پرچم رومیزی چه مدل‌هایی دارد؟

پایه پرچم رومیزی در انواع آینه‌ای, استیل, استیل طلایی, پایه خاتم دایره‌ای و طرح ستاره‌ای, سنگی, پلکسی, چوبی و میله آنها نیز تهیه شده از استیل به‌صورت دوشاخه, چندشاخه, تی شکل, آل تولید می‌شود.

کاربرد پرچم رومیزی چیست؟

این نوع پرچم‌ها به‌صورت مربع, مثلث و مستطیل تهیه شده و بر روی میز مدیران, میز کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها, ادارات خصوصی و دولتی, سالن‌ها, اجتماعات بین‌المللی, در غرفه‌های نمایشگاهی و…استفاده می‌شود.

قیمت خرید پرچم رومیزی چقدر است؟

پرچم رومیزی بر اساس نوع پایه و پارچه‌ای که برای تولید آن توسط مشتری انتخاب می‌شود و تعداد تیراژ سفارش داده شده بستگی دارد با خرید پرچم رومیزی از نما پرچم در تیراژ بالا شاهد کاهش قیمت‌ها خواهید بود.

آیا پرچم رومیزی را می‌توان شست؟

از آنجا که زیبایی ظاهری پرچم و شفافیت و کیفیت چاپی بر روی آن می‌تواند معرف اعتبار برند باشد از این رو این پرچم‌ها باید از پارچه‌ای مرغوب تهیه شوند پرچم‌های رومیزی تولید شده تهیه شده از جنس ساتن درجه یک آمریکایی و کره‌ای بوده که طرح نیز توسط دستگاه‌های پیشرفته در صنعت چاپ و جوهر باکیفیت استفاده می‌شوند به همین دلیل هنگام شست شو کیفیت اولیه خود را حفظ کرده و تا مدت‌ها مورد استفاده واقع می‌شود.

پرچم تشریفاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی دیگر از پرچم‌های استفاده شده در شرکت‌ها و سازمان‌ها که به‌دلیل وسعت بیشتر و در معرض دید بودن می‌تواند لوگو را به زیبایی هرچه تمام به رخ بکشاند پرچم تشریفاتی است این نوع در ابعاد ۱۵۰*۹۰ سانتی‌متر و یا ۱۰۰*۱۷۰ است پارچه استفاده شده در تولید آنها ساتن امریکایی, ساتن براق, جیر و یا مخمل هستند برای چاپ لوگو نیز از جدیدترین دستگاه‌های به‌روز مانند دستگاه چاپ سیلک, ترانسفر, گل‌دوزی پلاتر مخصوص استفاده می‌شود رنگ لوگو با رنگ سازمانی همخوانی داشته و پس زمینه پرچم نیز سفید می‌باشد در انتهای دوخت نیز با توجه به سفارش مشتری به‌صورت ساده و یا ریشه‌دار دوخته می‌شود در صورت ریشه‌دار بودن رنگ ریشه نیز با رنگ لوگو همخوانی دارد.

مدل‌های پایه پرچم تشریفات چه شکل است؟

از دیگر اجزای پرچم تشریفات که تأثیر به سزایی در زیبایی پرچم دارند زیرا به‌خوبی در معرض دید هستند پایه آنها در مدل‌های مختلف تخم مرغی نقره‌ای, خورشیدی طلایی و نقره‌ای, مدل آفتابگردان, دایره‌ای تخت استیل و پنجه شیری تولید می‌شود.

کاربرد پرچم تشریفات چیست؟

این نوع پرچم‌ها مورد استفاده در سالن‌های کنفرانس, استفاده در همایش‌ها , نمایشگاه‌ها, هتل‌ها, اتاق مدیران, اتاق‌های انتظار و در کل در تمامی اتاق‌های شرکت‌ها, ارگان‌ها و سازمان‌ها نصب می‌شود.

قیمت خرید پرچم تشریفات چقدر است؟

عوامل مؤثر در تعیین قیمت پرچم شرکتی تشریفات ابعاد آن, پارچه به‌کاررفته, نوع پایه پرچم, چاپ به‌کاررفته و میزان تیراژ سفارش داده شده می‌باشد.

می شوند.

چاپ پرچم ساحلی ریشه دار جز پر طرفدار ترین و پرمصرف ترین پرچم های قابل چاپ در این مجموعه و بازار می باشد

دکمه بازگشت به بالا