ایا هتل های کیش امن هستند؟

سفر به جزیره کیش زمان خاصی ندارد. بهار و تابستان، زمستان و پاییز، همیشه مسافرانی هستند که به این جزیره ی زیبا در خلیج فارس سفر کنند. درست است که به دلیل آب وهوای منطقه ای این جزیره، بهترین زمان سفر به کیش اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه است، اما بسیاری از مسافران با وجود گرما و شرجی بودن آب وهوای کیش، در فصل تابستان به این جزیره سفر می کنند. بنابراین هتل های کیش در گرم ترین ماه سال هم پررونق اند.

یکی از دلایل این نوع زمان بندی، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و دیگری پایین تربودن قیمت بلیط هواپیما و تخفیف هتل های کیش در جشنواره ی تابستانی کیش است. این جزیره ی زیبا، هر سال جشنواره ی تابستانی پرشوری برگزار می کند که با وجود گرم بودن، شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان مخصوص به خودش را دارد و هرساله استقبال بی نظیری از آن می شود.

بهترین هتل های کیش کدامند؟

دو هتل 5 ستاره داریوش و شایان و هتل های 4 ستاره صدف و هلیا از بهترین هتل های این جزیره هستند.

هتل های پنج ستاره کیش چه نام دارند؟

هتل داریوش، هتل ترنج و هتل شایان از هتل های پنج ستاره کیش هستند.

هتل های کمتر از پنج ستاره کیش کدام ها هستند؟

هتل هلیا و هتل صدف از هتل های چهار ستاره و هتل جام جم از هتل های سه ستاره کیش هستند.

از امکانات هتل های پنج ستاره کیش چه مواردی هستند؟

دسترسی راحت به ساحل و مراکز خرید، استقبال فرودگاهی، بوفه صبحانه، زمین ورزش، سالن بدنسازی، باشگاه، ماساژ، خشک شویی، اینترنت، پارکینگ، خدمات نظافت و نگهداری از کودک و… از جمله خدمات مهم هتل های پنج ستاره است.  بهتر است قبل از سفر به جزیره با دقت انواع را بررسی کرده و پس از آن، بسته به مدت اقامتتان، رزرو هتل کنید.

فقط به یک نکته توجه داشته باشید که زمان تحویل و تخلیه اتاق، با زمان فرود و پرواز شما جور دربیاید. در غیر این صورت حتما برنامه ای برای زمان انتظارتان داشته باشید. زمان تحویل اتاق در هتل های کیش ساعت 14 و زمان تخلیه ی اتاق ساعت 12 ظهر است. می توانید پروازتان را طوری انتخاب کنید که نزدیک ساعت 2 بعدازظهر وارد جزیره شوید و پرواز برگشتتان زمانی باشد که بعد از تخلیه ی اتاق در هتل و جزیره معطل نشوید.

سواحل زیبای جزیره کیش

اقامت در سواحل جزیره کیش حسی خاص و شگفت انگیز به شما خواهد بخشید. وقتی که با صدای موج های آب به خواب بروید و از طرفی صبح با صدای زیبای پرندگان چشم باز کنید، قطعا دوست نخواهید داشت که جزیره را ترک کنید.

پیشنهاد چادر زدن در سواحل مناسب نیست؛ زیرا ممکن است از این کار ممانعت شود. اما با این حال گردشگران زیادی هستند که ترجیح می دهند شب ها در ساحل بمانند. اما در سواحل زیبای جزیره کیش مکان هایی را برای اقامت نیز وجود دارد که برای گردشگران اختصاص داده شده است که هرکسی می تواند از آنها استفاده کند. این مکان ها بسیار هم مجهز هستند و کسی که در آنجا به اقامت می پردازد تمامی امکانات مورد نیاز برایش فراهم است. بعضی ها به فکر رزرو هتل کیش هستند، اما بعضی ها روش های اقتصادی تر را ترجیح می دهند.

هتل های جزیره کیش

همان طور که گفته شد گردشگران از سلیقه های متفاوت برخوردار هستند. برخی از آن ها دوست دارند که در پارک ها اقامت کنند. برخی ها هم تمایل دارند که در مناطق مشخص شده برای اسکان مسافران به اقامت بپردازند. در این میان کسانی هم هستند که دوست دارند در هتل ها اقامت کنند. در واقع این دسته از افراد به هر دلیلی دوست ندارند به جز هتل ها در جای دیگری ساکن شوند.

مسافران کدام هتل های کیش را بیشتر می پسندند؟

با گشت زدن و چرخیدن در وب سایت های رزرو آنلاین هتل در ایران، دستتان می آید که کدام هتل با بودجه و هدف شما از سفر به کیش جور درمی آید. ما به جای شما نظرات کاربران وب سایت های مختلف را زیرورو کردیم و محبوب ترین هتل های کیش را ازنظر مسافران پیدا کردیم که به ترتیب در فهرست زیر می بینید.

اغلب افراد فکر می کنند بهترین هتل هر شهری هتل های پنج ستاره آنجاست درصورتی که کاربران علی بابا برعکس این قاعده عملکرده اند. بین کاربرهای علی بابا هتل های سه و حتی دو ستاره بیشترین امتیاز را گرفته است.

اولین اقامتگاه لیست بهترین هتل های کیش از نظر کاربران، هتل تعطیلات است. هتلی سه ستاره بین خیابان حافظ و بلوار خیام کیش که توانسته نمره 10 را از کاربران علی بابا بگیرد. بهترین ویژگی این هتل از نظر مسافران نظافت محیط و اتاق ها و قیمت هتل است.

هتل جام جم در خیابان سایه کیش، هتل فلامینگو کنار بلوار دریا و هتل ریان قائم کنار بلوار ساحل از دیگر هتل های کیش بود که نمره بالایی از نظر کاربران علی بابا دریافت کرده اند.

مسئله مهم دیگر، هزینه گران اقامت نسبت به سایر خرج های سفر است و همین مسئله باعث می شود دائم دچار شک و تردید در انتخابتان باشید که نکند با انتخاب نادرست، پولمان هدر برود یا از لذت سفر کم شود! در این مطلب از مجله گردشگری لست سکند، بهترین هتل های کیش را از دید مردم به شما معرفی کرده ایم تا بتوانید راحت تر هتل مناسبی برای اقامت در کیش انتخاب کنید. برای تهیه این لیست، سعی کردیم از پلتفرم های مختلف و نظرات مردم از فضاهای گوناگون، استفاده کنیم.

بهترین هتل های پنج ستاره کیش از نظر مسافران

هتل های 5 ستاره کیش یکی از محبوب ترین اقامتگاه هایی هستند که می توانید انتخاب کنید. این هتل ها همگی دارای نمره بالاتر از 4 از 5 بوده و مسافران معمولاً آن ها را به دوستان و نزدیکان خود پیشنهاد می کنند. در ادامه به معرفی بهترین هتل های 5 ستاره کیش از نظر مسافران می پردازیم.

هتل میراژ کیش، تجربه اقامتی کاملا مدرن

هتل میراژ کیش به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های کیش و البته جدیدترین هتل کیش، در سال 1397 بهره برداری شده و ساختمان آن دارای معماری خاصی به شکل یک هرم دو سویه است. این هتل زیبا در 8 طبقه ساخته شده که در آن طبقات به صورت پلکانی کاهش پیدا می کنند.

موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که به راحتی می توانید به ساحل زیبای خلیج فارس دسترسی داشته باشید.

برخی از واحدهای هتل میراژ در طبقات 1 تا 8 و برخی دیگر در محوطه هتل قرار گرفته اند. این هتل امکانات بسیاری خوبی برای مسافران خود فراهم کرده و به دلیل نوساز بودن، کاملاً مجهز و مدرن است.

در اینجا به بعضی از امکانات هتل میراژ کیش که در آخر توانسته نظر مسافران را به خوبی جلب کند و در فهرست بهترین هتل های کیش از نگاه مسافران قرار بگیرد، اشاره می کنیم:

  • جت اسکی
  • قایق سواری
  • غواصی
  • جکوزی
  • خدمات اسپا
  • سونا خشک و بخار
  • استخر
دکمه بازگشت به بالا