آموزش کامل wordpress

وردپرس دنیای بسیار گسترده ای است که شما هم می‌توانید در آن متخصص شوید. موفقیت اتفاقی نیست!با وردپرس می‌توانید به راحتی و بدون هیچ پیش نیازی سایت رویایی خود را طراحی کنید طراحی سایت شغل بسیار پولساز در قرن ۲۱ محسوب می‌شود که هر کسی می‌تواند به کمک آن به درآمدهای میلیون دلاری دست پیدا کند با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا مسیر یادگیری وردپرس را به صورت گام به گام شرح دهیم.

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس چیست و در آینده چه سرنوشتی خواهد داشت؟

وردپرس سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب است که با زبان برنامه نویسی PHP کد نویسی شده است استفاده از وردپرس بسیار آسان است و شما با فراگیری آموزش وردپرس به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید به یکی از حرفه ای‌ ترین طراح های سایت تبدیل شوید.از آنجا که قرن ۲۱ قرن تجارت الکترونیک است به همین جهت هر کسی با هر کسب و کار یا مهارتی باید وب‌سایت خود را داشته باشد‌ چرا‌؟ چون اگر خود را با رودخانه پیشرفت هم مسیر نکنید حتما شکست خواهد خورد اگر می‌خواهید موفق شوید خود را با زمان و عصر مدرن تطبیق دهید.

اگر شما در حال مطالعه این محتوا هستید بدون شک تصمیم به متخصص شدن در حوزه طراحی سایت با وردپرس گرفته‌اید و فقط می‌خواهید مسیر یادگیری ۰ تا ۱۰۰ وردپرس را بدانید نگران نباشید ما به شما نقشه راه یادگیری وردپرس را خواهیم داد به جرأت می‌توان گفت بیش از ۴۳ درصد سایت‌های سطح جهان هم اکنون از وردپرس استفاده می‌کنند اگر می‌خواهید به درآمدهای نجومی دست پیدا کنید و رئیس کسب و کار خودتان باشید طراحی سایت با وردپرس را شروع کنید.

Complete wordpress tutorial

گام اول: سایت چگونه خلق می شود؟؛

گام دوم: چگونه با وردپرس شروع به طراحی سایت کنیم؟؛

گام سوم: وردپرس چطور عامل موفقیت شما خواهد بود؟؛

گام چهارم: هوشمندانه قدم بردارید و بدرخشید؛

گام پنجم: خالق بدون محدودیت دنیای وردپرس شوید؛

گام ششم: حرفه‌ای ترین باشید تا هر کسی را به خود جذب کنید؛

گام هفتم: شروع به پول پارو کردن از وردپرس کنید؛

گام اول: سایت چگونه خلق می شود؟

قبل از اینکه شروع به آموزش و طراحی سایت وردپرسی کنید باید اطلاعات کافی از اینکه سایت‌ها چگونه متولد می‌شوند داشته باشید سایت باید روی یک فضا ذخیره و نگهداری شود یعنی سایت شما باید مهمان یک میزبان به نام هاست شود هاست نوعی میزبان حرفه ای است که با توجه به میزان فضای لازم برای سایت‌تان باید حافظه نگهداری تهیه کنید.

برای باید به شرکت‌هایی که هاست برای راه اندازی سایت ارائه می‌کنند مراجعه کنید بعد از تهیه هاست باید یک اسم برای سایت خود انتخاب کنید که افراد با وارد کردن آدرس این اسم وارد سایت شما شوند این آدرس که منحصر به فرد خود شماست دامنه نام دارد که دامنه خود را نیز می توانید از شرکتی که میزبانی وب یا هاست را تهیه کرده اید تهیه کنید.پس از اینکه هاست و دامنه مخصوص به خود را تهیه کردید حال وقت آن است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را بر روی هاست خود آپلود کنید که تمامی مراحل نصب وردپرس را می‌توانید در ویدیو آموزش نصب وردپرس فرا بگیرید.

با همین مراحل آسان سایت خود را خلق کرده اید که فعلاً شبیه به یک نوزاد است که باید با تلاش و صبوری او را تبدیل به انسان شریف و بزرگ کنید. اگر می‌پرسید که چرا باید آموزش وردپرس را از بیاموزید باید بگوییم که دوره آموزشی ما کاملاً رایگان است و ویدیوها بر اساس تجربیات چند سال ساخته شده اند این آموزش‌ برای هر فردی بدون هیچ پیش نیازی مفید واقع خواهد شد. تاکنون بیش از ۵ هزار کاربر عزیز در دوره آموزش وردپرس ما شرکت کردند و شاهد پیشرفت آنها هستیم.

گام دوم: چگونه با وردپرس شروع به طراحی سایت کنیم؟

تبریک می‌گوییم شما اکنون می‌توانید به وب‌سایت وردپرسی خود را زیباتر و حرفه‌ای‌تر از اوایل کار کنید در این گام باید تمام نکات لازم برای طراحی سایت وردپرس را بدانید و بعد شروع به یافتن بهترین قالب و تم برای سایتتان کنید قالب سایت نوعی اسکلت برای فضای وب سایت شما محسوب می‌شود که کاربران به محض مراجعه به سایت با آن مواجه خواهند شد و به همین جهت حتماً باید سعی کنید بهترین و کاربر پسندترین قالب را برای خود انتخاب کنید.

پس از اینکه با آشنا شدید وقت آن است که امکانات و ابزارهای جذاب و بی‌نظیر دیگری را روی سایت خود نصب کنید بله فقط کافیست پلاگین یا را نصب کنید تا بتوانید به هر امکاناتی که نیاز دارید دست پیدا کنید.در گذشته برای اینکه بتوانید یک قابلیت جدیدتر به سایت اضافه کنید باید مدت زمان زیادی را صرف کدنویسی می‌کردید و ممکن بود در نهایت نیز به ظرافت مدنظر خود نرسید. ولی امروزه به لطف افزونه‌های وردپرس بدون نیاز به کدنویسی می‌توانید هر قابلیتی که می‌خواهید به سایت خود بیفزایید.

چگونه با وردپرس شروع به طراحی سایت کنیم؟

گام سوم: وردپرس چطور عامل عامل موفقیت شما خواهد بود؟

با تمرین و پشتکار می‌توانید به موفقیت‌های کم نظیر در بستر فضای مجازی دست یابید. وردپرس دنیای وب را قبضه کرده است روزا نه بیش از ۲ میلیون پست جدید روی وردپرس نوشته می‌شود و این تعداد پست هر روز نیز افزایش پیدا می‌کند.بیش از ۵۴ هزار وجود دارد که به شما امکان ساخت هر نوع سایتی را می‌دهد؛ وردپرس تاکنون به ۱۹۶ زبان جهان ترجمه شده است که همین امر باعث استفاده راحت تر از پنل مدیریتی آن شده است.وردپرس دوست و همدم موتورهای جستجو است و به راحتی و تقریباً در کمترین زمان ممکن می‌توانید به رتبه بالاتر دست پیدا کنید.

استفاده از وردپرس رایگان و بسیار ساده است که شما با تمرین و تکرار می‌توانید به مرور زمان به موفقیت‌های خارق‌العاده‌ای دست پیدا کنید. در این گام باید بتوانید ساختار سایت استاندارد و امکانات قالب های محبوب وردپرس را خوب بیآموزید و بعد وارد مرحله جدید شوید.گام چهارم هوشمندانه قدم بردارید و بدرخشید.وقت آن است که هوشمندانه شروع به طراحی سایت کنید و با کمک صفحه ساز های محبوب وردپرسی از جمله و صفحات زیبا خلق کنید. سخت کار نکنید بلکه عاقلانه و هوشمندانه کار کنید تا در دنیای کسب و کار مجازی هر لحظه بدرخشید.

اگر بتوانید جزئیات همه چیز را ببینید و دقت کنید به مرور زمان می‌توانید متفاوت‌تر از هر کسی باشید این مسئله در حوزه طراحی سایت وردپرس نیز بسیار اهمیت دارد شروع به آموختن مفاهیم جدید از جمله مارجین، تریدینگ و پورد کنید و با خلق صفحات واکنش گرا تبدیل به گل سرسبد گوگل شوید.موفقیت خود را با کمک آموزش ویدیویی رایگان وردپرس تضمین خواهد کرد منتظر چه چیزی هستید؟

گام پنجم خالق بدون محدودیت دنیای وردپرس شوید.

وردپرس به قدری انعطاف پذیر است که بدون هیچ محدودیت و مشکلی می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید طراحی کنید. طراحی انواع جدول در وردپرس، طراحی انواع فرم در وردپرس، نمایش انواع ویدیو در وردپرس، ساخت هر نوع هدرو  فوتر و مگامنو و … در وردپرس با چند کلیک ساده امکان پذیر است.اوج کارایی خود را با وردپرس و پلاگین‌های وردپرس افزایش خواهید داد اگر عاشق طراحی سایت بدون محدودیت و مانع هستید وردپرس مناسب شماست.

گام ششم: حرفه ای ترین باشید تا هر کسی را به خود جذب کنید.

شاید ظاهر زیبا مدتی جذاب باشد و بتواند افراد را شیفته خود کند ولی اگر در یک کار و مهارت بتوانید حرفه ای شوید مطمئن شوید که هر کسی را به خود جذب خواهید کرد.در این مرحله می توانید شروع به طراحی انواع صفحات فوق‌العاده با کمک وردپرس کنید خلاقیت خود را در اسلایدر ها به نمایش خواهید گذاشت و به کمک گرافیک ماهرانه پیش خواهید رفت.

دکمه بازگشت به بالا