آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد بصورت حضوری و ضمانت استخدام
دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ مشهد
دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در آژانس دیجیتال مارکتینگ مشهد یک دوره کارآموزی کسب و کار اینترنتی است. اگر به بازاریابی علاقه دارید یا دنبال کار آفرینی و راه اندازی کسب و کار خود هستید، لازم است با اصول مهم و کاربردی آن آشنا باشید. هر قشری از جامعه، با یادگیری این مهارت می تواند در منزل درآمد بالایی کسب کند. این دوره، از سوی سازمان فنی حرفه ای، مجموعه ای از مهارتهای اصلی راه اندازی کسب و کار اینترنتی را در اختیار شما قرار می دهد.
چرا در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ مشهد شرکت کنیم؟
مهارتهایی که در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ مشهد می آموزید، به رشد و توسعه کسب و کارها در فضای مجازی کمک می کند. این روزها، بیشتر کسب و کارها فروش خود را از طریق فضای مجازی و اینترنت افزایش می دهند. تقاضای استخدام بازاریاب دیجیتال یا دیجیتال مارکتر، هر روز بیشتر می شود. این فرصت برای علاقمندان فراهم شده تا با این کارآموزی، در هر جای کشور مشغول به کار شوند.
در پایان دوره از سوی سازمان فنی و حرفه ای، مدرک رسمی و معتبر دریافت می کنید. ضمن این که بلافاصله پس از آن، آماده اشتغال به کار هستید. نمونه مدرک یکی از کارآموزان را در پایان صفحه مشاهده کنید.
معرفی کامل دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی مجموعه فعالیتهای بازاریابی و تبلیغات امروزی است. هدف این کار توسعه نام برند و بالا بردن فروش توسط ابزارها و رسانه های نوین است. این ابزارها شامل فضای سایت، شبکه اجتماعی و پیام رسانهاست. در واقع شما می آموزید، مثلا چگونه با اینستاگرام کار کنید و خدمت یا کالا بفروشید. یا برای یک صاحب کسب و کار این فعالیت را انجام دهید و کسب درآمد کنید.
در این سیستم به منظور بهره وری بیشتر از خدمات دیجیتال مارکتینگ، تمامی برنامه ها و پلن های تدوین شده باید با توجه به هویت سازمانی و توجه به گرایش های جامعه صورت گیرد. در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت مشهد می آموزید این پلن ها و برنامه ها را بصورت حرفه ای تدوین کنید.
دیجیتال مارکتینگ مشابه روش های سنتی بازاریابی نیازمند تحلیل و مطالعاتی بر روی بازار هدف، رقبا و شناخت بازار است. با توجه به امکاناتی که اینترنت و سیستم های گزارش گیری آنلاین در اختیار بازاریاب های فعال در این حوزه قرار می دهد، می توان اطلاعات و تجزیه و تحلیل های دقیقتری، جهت تدوین پلن دیجیتال مارکتینگ بدست آورد.
- بازاریابی شبکه های اجتماعی
- بازاریابی محتوا
- تبلیغات اینترنتی
- بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
- طراحی و توسعه
- تحقیقات بازار، بازار پژوهی و بازارسازی
- ارایه پلن دیجیتال مارکتینگ و نظارت
فرصت های شغلی و بازار کار دیجیتال مارکتینگ
بعد از شرکت در کلاس بازاریابی دیجیتال امکان این را دارید، بلافاصله مشغول به کار شوید. اگر تمایل دارید، استخدام صاحبان کسب و کار و شرکتها می شوید. معمولا شرکتها از شبکه های اجتماعی و سایت برای فروش و ارائه خدمات استفاده می کنند. میتوانید به عنوان دیجیتال مارکتر، کارشناس سئو، ادمین اینستاگرام و بازاریاب محتوا مشغول به کار شوید.
اگر خود ایده ای برای فروش و ارائه خدمات دارید، کسب و کار خود را راه اندازی کنید. یا اگر کسب و کاری دارید، فروش خود را از طریق فضای مجازی افزایش دهید. شرکت در دوره اموزش دیجیتال مارکتینگ مشهد، بهترین گزینه برای بانوان و یا افراد علاقمند به کار در منزل است.
در هر صورت، فرصت استخدام و فعالیت در این زمینه، خصوصا این روزها به فور فراهم است. تقاضای استخدام طراحی سایت در مشهد و افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ تخصص دارند، همیشگی و بسیار زیاد است.
پیش نیاز دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ مشهد
برای این که به سرفصل های آموزش دیجیتال مارکتینگ مشهد مسلط شوید و در این زمینه کار کنید، لازم است این شرایط را داشته باشید:
1- کار با کامپیوتر و اینترنت را بدانید. یادیگیری این مورد کار آسانی است. کافی است در دوره ICDL فنی حرفه ای شرکت کرده باشید تا به کار با کامپیوتر مسلط شوید.
2- گوشی موبایل هوشمند داشته باشید. این روزها اکثر شما، مجهز به این گوشی های هوشمند هستید.
3- به اینترنت دسترسی داشته باشید.
4- سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ داشته باشید. این مورد برای کسانی که به عنوان دیجیتال مارکتر استخدام شرکتها می شوند، ضروری نیست. اما داشتن آن به مهارت بیشتر شما کمک می کند.
داشتن مهارت کار با فتوشاپ و نرم افزارهای ادیت تصویر و ویدیو یک امتیاز محسوب می شود. این مهارتهای گرافیکی را می توانید در ادامه کار و پس از این دوره و برای تخصص بیشتر تکمیل کنید. معمولا کارآموزان، دوره آموزش فتوشاپ در مشهد ، ایلوستریتور و افتر افکت را هم شرکت می کنند.
دوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد + صفر تا صد مسیر شغلی آن
دوره های دیجیتال مارکتینگ ، حال و آینده بازاریابی را تضمین می کند. هدف نهایی آن تبدیل شدن افراد به یک متخصص است که بتوانند وارد بازار کار حرفه ای شوند. آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون در این مقاله به معرفی دوره های دیجیتال مارکتینگ و تخصص های مورد نیاز آن می پردازد.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ عملی است برای تبلیغ محصولات یا خدمات با کمک فناوری دیجیتال. به زبان ساده، دیجیتال مارکتینگ به هر شکلی از بازاریابی گفته می شود که به صورت آنلاین با کمک موبایل، لپ تاپ، اینترنت و غیره انجام شود. که می تواند شامل یک ایمیل در صندوق ورودی شما، یک نتیجه جستجو در هنگام استفاده از Google، یک تبلیغ در فیس بوک، یک پیام متنی ارسال شده به تلفن شما یا یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام باشد.
همانطور که می بینید، بازاریابی اینترنتی یک زمینه گسترده با زمینه های تخصصی بسیاری است.
در دوره های دیجیتال مارکتینگ چه تخصص های آموزش داده می شود؟
بازاریابی برای موفقیت در یک کسب و کار همیشه لازم و ضروری می باشد. از ابتدا، بازاریابی بر محور ارتباط با مشتری بوده است. دیجیتال مارکتینگ هم در حالی که تلاش می کند به آنچه بازاریابی سنتی در گذشته انجام میداد دست یابد، این کار را به صورت دیجیتال انجام می دهد.
موضوعی که دیجیتال مارکتینگ را دو چندان مفید تر کرده است؛ هزینه های بازاریابی پایین تر و مجموعه ای اطلاعات از مشتریان می باشد، که از آنها برای رشد یک تجارت می توان استفاده کرد.
در دوره های دیجیتال مارکتینگ چند تخصص وجود دارد که در ادامه آن ها را بیان میکنیم:
بهینه سازی موتور جستجو
بهینه سازی یک صفحه وب برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو کلید اصلی هر بازاریابی است. و سئو یکی از مواردی است که در دوره های دیجیتال مارکتینگ آموزش داده میشود.
هنگامی که شخصی جستجوی آنلاین انجام می دهد، می خواهید صفحه وب شما در صفحه اول یا دوم نتایج باشد که باعث می شود مشتریان بالقوه بیشتری محصول شما را ببینند. به همین علت دانش بهینه سازی موتورهای جستجو و خدمات مشتری ضروری است.
دانستن نحوه هدایت ترافیک ارگانیک به یک سایت، ارزیابی محتوای با کیفیت بالا و نحوه انجام تجزیه و تحلیل رقبا مهارت های لازم برای موفقیت در سئو است.
این متخصص چه وظایفی دارد؟
- به یک برند کمک می کند تا در نتایج جستجو پیشرو باشد.
- به دست آوردن ترافیک و مشتریان جدید.
- عبارت های کلیدی را انتخاب می کند و وب سایت را با نیازهای موتور های جستجو تنظیم می کند.
- پیکربندی تجزیه و تحلیل وب سایت.
- وب سایت را همراه با سردبیران، بازاریابان، طراحان و توسعه دهندگان بهینه سازی میکند.
متخصص SMM – بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
یک متخصص SMM برند ها را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کند.
اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و دیگر برنامه های رسانه های اجتماعی به مکان های اصلی برای بازاریابی دیجیتال یک کسب و کار تبدیل شده اند، زیرا اکثر مردم به طور منظم وقت خود را در این برنامه ها میگذرانند.
در نتیجه یک متخصص بازاریابی رسانه های اجتماعی باید خلاق و دارای مهارت های نوشتاری و تحلیلی قوی باشد.
این متخصص چه وظایفی دارد؟
- کسب و کار را در شبکه های اجتماعی مدیریت می کند.
- اجرای کمپین های تبلیغاتی
- برقراری ارتباط با مخاطب و حذف بازخوردهای منفی.
- خلاق بودن و دارای مهارت های نوشتاری و تحلیلی قوی
بازاریابی ایمیلی
یک بازاریاب ایمیل از طریق ایمیل با کاربران تعامل می کند.
آگاهی از معیارهای مختلف مانند نرخ باز، نرخ کلیک و نرخ پرش جزو مواردی است که برای موفقیت در این موقعیت ضروری است.
این متخصص چه وظایفی دارد؟
- توسعه یک استراتژی بازاریابی ایمیلی
- تهییه ایمیل ها و انگیزه دادن به کاربران برای بازدید از کسب و کارتان و خرید کردن
- لیست مخاطبان خود را جمع آوری و تقسیم بندی می کند
- تجزیه و تحلیل نتایج کمپین های بازاریابی
متخصص تجزیه و تحلیل وب
یک تحلیلگر وب اطلاعات بازدیدکنندگان وب سایت و رسانه های اجتماعی یک شرکت را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند.
این متخصص چه وظایفی دارد؟
- استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics
- تجزیه و تحلیل انبوه داده های بزرگ
- توسعه استراتژی های بهبود منابع
متخصص تبلیغات هدفمند
این متخصص تبلیغات هدفمند را پیکربندی می کند، یعنی کمپین های تبلیغاتی را در موتورهای جستجو، در رسانه های اجتماعی و وب سایت های مختلف با استفاده از شبکه های تبلیغاتی مانند Google Ads اجرا می کند
این متخصص چه وظایفی دارد؟
- توسعه یک استراتژی تبلیغاتی هدفمند
- برنامه ریزی بودجه، پیکربندی و اجرای کمپین های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی
- تجزیه و تحلیل اثربخشی کمپین ها
- کار با نقشه های ذهنی
- ایجاد بنر
متخصص روابط عمومی
این متخصص تعامل با برند را با مخاطب ایجاد می کند، شهرت مثبت شرکت را شکل می دهد و حفظ می کند.
این متخصص چه وظایفی دارد؟
- توسعه یک استراتژی روابط عمومی
- برنامه ریزی برای تعامل با رسانه ها و وبلاگ نویسان
- توزیع بودجه
- مقابله با روابط عمومی و ابزارهای بازاریابی
- ایجاد فرآیند های مدیریت شهرت در اینترنت
برای تبدیل شدن به یک متخصص دیجیتال مارکتینگ باید از کجا شروع کنم؟
درک این نکته مهم است که برای کار در بازاریابی دیجیتال نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی ندارید زیرا دانش در اینجا نه با مدرک ، بلکه با مهارت های واقعی ارزیابی می شود. در عین حال، دانش بازاریابی دیجیتال خیلی سریع منسوخ می شود و شما باید به طور مداوم چیزهای جدید یاد بگیرید.
تخصصی را انتخاب کنید که واقعاً به انجام آن علاقه دارید و سپس در دوره دیجیتال مارکتینگ همان تخصص شرکت کنید.
و برای اینکه بفهمید چه چیزی را بیشتر دوست دارید، باید اصول بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید، یعنی بفهمید بازاریابی به طور کلی چگونه کار می کند، چه حوزه هایی وجود دارد و چه وظایف خاصی توسط متخصصان مختلف انجام می شود. بعد از انجام بررسی های لازم برای خود یک مسیر شغلی مشخص کنید و در همان عرصه متخصص شوید.
آموزش مهارت های سخت در دوره دیجیتال مارکتینگ
مهارت های سخت دانش و مهارت های حرفه ای هستند که برای انجام مسئولیت های اساسی ضروری هستند. یک بازاریاب دیجیتال باید بتواند و بداند:
- اصول بازاریابی
- برنامه ریزی بودجه، پیکربندی کمپین ها در Google AdWords.
- تسلط بر مهارت های تبلیغات هدفمند و بهینه سازی موتورهای جستجو
- ایجاد استراتژی های محتوا
- تخصیص بودجه بازاریابی و نظارت بر اثر بخشی استفاده از آن
آموزش مهارت های نرم در دوره دیجیتال مارکتینگ
مهارت های نرم نیز برای یک بازاریاب دیجیتال مهم است. اینها مهارت های غیر تخصصی هستند که مستقیماً با مسئولیت های شغلی مرتبط نیستند همانند:
- گوش دادن به مردم ، گفتگو کردن، دفاع از دیدگاه خود
- به دنبال اطلاعات باشید و از تجربیات همکاران بیاموزید.
- برنامه ریزی گردش کار، تعیین ضرب الاجل
- تشکیل تیم، تعیین اهداف و پیش بینی اتفاقات
نتیجه گیری
- یک بازاریاب دیجیتال یک برند را به صورت کامل در اینترنت تبلیغ می کند.
- تخصص های زیادی در بازاریابی دیجیتال وجود دارد، به عنوان مثال، SEO، SMM، بازاریابی ایمیلی، تجزیه و تحلیل وب، تبلیغات هدفمند، روابط عمومی. هرکسی می تواند تخصصی که می خواهد در آن کار کند را انتخاب و پیشرفت پیدا کند.
- مسئولیت های یک بازاریاب دیجیتال را نمی توان به یک لیست مشخص اختصاص داد. همه آنها به اندازه شرکت و زمینه فعالیت فرد بستگی دارد.
- یک کارفرما شما را با مدرک ارزیابی نمی کند، بلکه بر اساس مهارت هایی که دارید ارزیابی می کند. اصول بازاریابی را بیاموزید، یک تخصص انتخاب کنید و رشد کنید.