محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی سفیدپوش شدند / تردد بدون مشکل برقرار است

محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی سفیدپوش شدند / تردد بدون مشکل برقرار است

به گزارش خبرگزاری ترند روز از آذربایجان غربی ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه کلیه اقدامات لازم برای مقابله با شرایط جوی انجام گرفته و همکاران بنده از شبانه روز گذشته در تلاش هستند تا از انسداد مسیرهای مواصلاتی استان جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به تداوم بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان ارومیه گفت:هم اکنون شاهد بارش برف در گردنه مایین بلاغ ( محور تکاب – شاهیندژ) ارومیه به پایانه مرزی سرو بند به طرف راژان و محدوده چهارده شهید پایانه مرزی تمرچین و گردنه قوشچی هستیم که با تداوم بارش ها نیز عملیات راهداری همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: بیش ۲۰ نفر راهدار با بهره گیری از ۱۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین هم اکنون در حال انجام عملیات برف روبی در محورهای مواصلاتی شهرستان ارومیه هستند و خوشبختانه تا این لحظه هیچگونه انسدادی در محورهای مواصلاتی این شهرستان گزارش نشده است.

دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مردم خواست در صورت ضرورت سفر به نقاط کوهستانی و گردنه های برفگیر حتما خودرو های خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

وی گفت: شماره تلفن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات هم استانی های عزیز است و مسافرین عزیز در صورت ضرورت سفر در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ در جریان وضعیت محورهای مواصلاتی قرار گیرند.

46

دکمه بازگشت به بالا