لزوم پیشبرد اهداف سازمانی با کمک نخبگان و هوش مصنوعی

لزوم پیشبرد اهداف سازمانی با کمک نخبگان و هوش مصنوعی

ترند روز/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران در نشست علمی با روسای دانشگاه ها بر استفاده ازهوش مصنوعی و کمک نخبگان علمی در پیشرفت کشورو نیل به اهداف سازمانی تاکید کرد.

نشست علمی با روسای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی با حضور سردار حسن مفخمی در ستاد فرماندهی انتظامی استان مازندران حول محور «جهاد علمی» برگزار شد.

در این جلسه روسای دانشگاه ها و مسئولان پژوهشگاه ها بر کاربردی بودن مهارت ها و رشته های تحصیلی و بکارگیری صحیح نخبگان علمی در کیفی کردن تولیدات و خدمات در جهت پیشرفت و اعتلای علمی کشور تاکید کردند.

مفخمی شهرستانی نیز طی سخنانی بر استفاده صحیح و توجه ویژه به نخبگان علمی و تشویق و دلگرمی آنان در راستای تامین نیروی انسانی کارآمد و تاثیرگزار در جامعه جهت خدمت به کشور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید داشت.

وی ضمن اشاره به استفاده از هوش مصنوعی در انجام ماموریت های نیروی انتظامی و کیفی کردن خدمات به شهروندان گفت: با کمک نخبگان علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و استفاده از هوش مصنوعی برای انجام موفقیت آمیز ماموریت های انتظامی و پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی نهایت بهره را خواهیم برد.

نجات دامدار نکایی از عمق ۹ متری چاه در جنگل

سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از نجات یک دامدار مفقود شده نکایی در منطقه «زرندین» آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ «قاسم عزیزی» در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی دامدار ۲۸ ساله نکایی در منطقه جنگل های زرندین شهرستان نکا بلافاصله واحد گشت پاسگاه به محل مورد نظر اعزام شد.

وی افزود: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی پی رجه و همکاری یک واحد آتش نشانی در محدوده تردد و گم شدن دامدار سرانجام این فرد در حالی که در عمق چاه  ۹ متری سقوط و گرفتار شده بود پیدا و جهت درمان به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا خاطرنشان کرد: این دامدار جهت پیدا کردن دام وارد جنگل شده بود و به علت خستگی و عدم دقت ناگهان به داخل چاه سقوط و پس از ۲ ساعت تلاش پلیس و سایر نیروهای امدادی نجات پیدا کرد.

کشف قتل و دستگیری قاتل در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل در مدت کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب به جرم در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهادر دیلیمی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر مفقودی یک مرد میان سال موضوع را با آغاز تحقیقات تخصصی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مقتول را در حالی که به علت جراحت شدید از ناحیه سر جان باخته بود در یکی از باغ های شهرستان پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از شناسایی و دستگیری قاتل در مدت کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب به جرم خبر داد و تصریح کرد: قاتل پس از دستگیری در بازجویی های فنی پلیسی علت ارتکاب به جرم با وارد کردن ضربه به سر مقتول را اختلاف مالی اعلام کرد.

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب به جرم در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان بابل در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع قتل بلافاصله در محل حاضر و ضمن بررسی صحنه جرم اقدامات لازم را در خصوص شناسایی قاتل و یا قاتلان در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی و پلیسی قاتل را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیر و اعتراف به جرم خود به دلیل اختلاف خانوادگی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

جمع آوری معتادان متجاهر با رویکرد پیشگیری از سرقت در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از جمع آوری معتادان متجاهر به جهت پیشگیری از سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده اظهار کرد: مأموران پاسگاه گلما شهرستان ساری با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش و پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی طرح جمع آوری معتادان متجاهر را اجرا کردند.

وی افزود: پلیس با هماهنگی مرجع قضائی با ورود به پاتوق معتادان متجاهر که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شدند تعدادی از معتادان متجاهر را جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز بازپروری تحویل دادند.

به گزارش ترند روز به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اینکه اجرای این طرح مورد رضایت شهروندان قرار گرفته و مراتب تقدیر آنان از پلیس را به همراه داشت؛ از شهروندان خواست: جهت برخورد با این گونه افراد و کسانی که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدرمی کنند با پلیس همکاری و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را مطلع کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا