فراخوان بزرگ عکاسی از جاذبه‌های گردشگری شهر سمنان

فراخوان بزرگ عکاسی از جاذبه‌های گردشگری شهر سمنان

به گزارش حبرگزاری ترند روز  استان سمنان، مریم طاهردوست محمدی روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳ گفت: به‌منظور بزرگداشت هفته گردشگری سال ۱۴۰۳، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان در نظر دارد، مسابقه بزرگ عکاسی خلاقانه با محوریت جاذبه‌های گردشگری شهر سمنان را برگزار می‌کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان در خصوص نحوه شرکت در این مسابقه، بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند تا تاریخ ۲ مهرماه ۱۴۰۳ عکس دیجیتال خلاقانه خود را به آدرس Semnanmiras در پلتفرم اینستاگرام به دبیرخانه این رویداد در فضای مجازی ارسال نمایند.

مریم طاهردوست گفت: هنرمندان عکس‌های خود را به‌صورت عمودی با رعایت تناسب ۱۹ به ۱۶ به دبیرخانه رویداد عکاسی بزرگ جاذبه‌های گردشگری شهر سمنان ارسال نمایند.

او اظهار نمود: پس از آخرین‌مهلت ارسال آثار، با بررسی تصاویر توسط هیئت‌داوران، به نفرات برتر و منتخب به‌رسم یادگار جوایز ویژه اهدا خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان افزود: برگزاری نمایشگاه آثار برتر در هفته گردشگری در مهرماه ۱۴۰۳ و معرفی تصاویر برتر با نام عکاس در صفحات مجازی میراث فرهنگی از جمله برنامه‌های این رویداد است.

46

دکمه بازگشت به بالا