عمومی

بهترین شیوه یادگیری زبان چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]ایران آکسفورد آموزش زبان را به صورت علمی انجام می دهیم. بسیاری از افراد در گذشته کلاس های زبان را گذرانده اند که اصلا مفید نبوده و صرفا زمان خود را از دست داده اند. اما در ایران آکسفورد تمامی روش ها بر اساس آخرین و بهترین متد های آموزش زبان انجام می گیرد و آموزش سریع زبان به همراه حفظ کیفیت از مزیت های کلاس های ایران آکسفورد است.

شما می توانید با آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تجربه موفق یادگیری یک زبان خارجی را تجربه کنید. شعار موسسه ما You Are What You Speak (زبان شما شخصیت شماست) می باشد. ما معتقدیم اگر شما یک زبان خارجی را خوب یاد بگیرید، هیچ وقت در استفاده از آن شک نمی کنید و همیشه با اعتماد به نفس می توانید از آن زبان استفاده کنید. ایران آکسفورد به شما کمک می کند که محدودیت ها زبانی شما، دنیای شما را محدود نکند.
آموزش تخصصی زبان های مختلف و آزمون های بین المللی
ما همچنین دوره های آمادگی تمام آزمون های بین المللی زبان های خارجی مانند آیلتس IELTS، تافل، PTE، آزمون های سفارت های فرانسه، آلمان، اسپانیا و… را به صورت تخصصی و زیر نظر اساتید مجرب و بسیاری از ممتحنین سفارت برگزار می کنیم. شما می توانید به دپارتمان های هر زبان در سایت آموزشگاه زبان ایران آکسفورد مراجعه کنید و به راحتی تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد آزمون مورد نظرتان بدست آورید.

پشتیبانی و مشاوره کاملا رایگان در آموزشگاه زبان ایران آکسفورد
ما همیشه به پشتیبانی مستمر از زبان آموزان متعهد هستیم و تنها به آموزش زبان اکتفا نمی کنیم. ما از تعیین سطح رایگان همه زبان ها، مشاوره مهاجرت و تحصیلات در خارج از ایران تا کمک به زبان آموز برای ثبت نام آزمون آیلتس یا تافل یا هر آزمون دیگری در زبان های خارجی کنار زبان آموز خواهیم بود.

حفظ استاندارد های بالا و بین المللی در آموزش زبان
استانداردهای بالای کلاس های زبان آموزشگاه زبان ایران آکسفورد، مهم ترین دلیل برای حفظ کیفیت آن در طی سال ها بوده است. استانداردهای ما مدام به روز می شوند و آخرین تغییرات در بهترین متد آموزش زبان، کتاب های آموزش زبان و اساتید Native و مجرب ما بررسی می شوند. ما سعی می کنیم که شما فقط به یادگیری زبان مشغول باشید و هیچ نگرانی دیگری نداشته باشید.

تنوع در کلاس های آموزش زبان برای سلایق و شرایط متفاوت زبان آموزان
شما می توانید از بین چندین نوع کلاس، کلاس مورد نظر خود را با توجه به شرایط مورد خودتان انتخاب کنید. این تنوع باعث می شود شما دیگر استرس شرکت در کلاس را نداشته باشید و برنامه زمانی مناسب خود را انتخاب کنید. برخی از این کلاس ها را می توانید در زیر ببینید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا