ژل شستشو پوست حساس نیتروژنا

نوتروژینا محصولی از مطرح ترین برند ارائه دهنده محصولات پوستی می باشد. همه محصولات پوستی این کمپانی مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط اتحادیه اروپا تولید می شوند و از این رو توصیه اکثر متخصصان پوست در سرتاسر جهان می باشند. انواع ژل، میسلار و آرایش پاک کن نوتروژینا برای پوست خشک، چرب و نرمال بدون تست حیوانی تولید و عرضه بازار شده است. ژل شستشوی صورت نوتروژینا مراقبت ویژه ای را بر روی پوست حساس ایفا می کنند و با قدرت شویندگی ملایمی که دارد پاک کننده ی مناسبی برای انواع پوست است. حین اینکه 99 درصد آلودگی، چربی و آرایش صورت را می زدایند از موانع پوست نیز محافظت نموده و با فرمولاسیون آبرسانی فوق العاده حین شستشوی صورت باعث خشک و از دست رفتن رطوبت مورد نیاز پوست نمیشوند و رطوبت بدون چربی را در سطح پوست حفظ می کند.

ژل شستشو نوتروژینا با تقویت و افزایش مقاومت لایه دفاعی پوست از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند و به همین سبب برای پوست های مستعد جوش بهترین گزینه است. ژل شست و شو ویتابلا منافذ پوست را عمیقا پاکسازی کرده و میزان ترشح سبوم (چربی تولید شده توسط پوست) را کنترل می کند. انواع مختلف این محصول برای تمامی پوست ها از جمله خشک، چرب، معمولی و مختلط طراحی شده که هر کدام نیازهای مختلف پوست را تامین می کنند. مواد تشکیل دهنده این محصولات عاری از مواد صابونی، پارابن و الکل است و بهترین گزینه برای پاکسازی پوست صورت و حفظ سلامت آن به شمار می آیند.

انواع ژل شستشوی صورت نوتروژینا با توجه به نوع پوست

برند نوتروژینا انواع ژل شستشو نوتروژینا را با در نظر گرفتن نیاز جنس های گوناگون پوست از جمله پوست خشک، چرب، مختلط و معمولی طراحی و راهی بازار می کند. همه این محصولات از نظر مواد تشکیل دهنده، نوع پوست، ویژگی ها، حجم و محفظه نگهدارنده با هم تفاوت هایی دارند که در ادامه توضیح مختصری از این محصولات را برایتان آورده ایم.

ژل شستشوی صورت نوتروژینا برای پوست خشک

پوست های خشک و دهیدراته برای اینکه کمتر دچار آسیب شوند باید از محصولات مناسب خود استفاده نمایند. برند نوتروژینا سری هیدرو بوست را در این راستا تولید و روانه بازار کرده است. این محصولات دارای میزان قابل توجهی هیالورونیک اسید در ترکیباتشان می باشد که با مواد مغذی رطوبت پوست را حفظ می کنند. ژل شستشوی نوتروژینا مدل Hydro Boost محصول این کمانی برای پوست خشک است.

درباره محصول: به عنوان یک پاک کننده قوی عمل کرده و به دلیل اینکه فاقد مواد صابونی است باعث التهاب در پوست نمی شود. رطوبت و نرمی پوست را افزایش می دهد و باعث طراوت شادابی آن می شود. این محصول پاک کننده قوی صورت، چشم ها و لب هاست. با ترکیبات حاوی هیالورونیک اسید، آبرسان قوی پوست است و به عنوان التیام بخش آن عمل خواهد کرد.

مناسب برای پوست مستعد آکنه

ژل شوینده صورت نوتروژینا برای پوست مستعد آکنه از تجمع چربی های اضافه در منافذ پوست و ایجاد جوش های زیر پوستی و سر سیاه جلوگیری می کند. همچنین التهاب و برآمدگی های آکنه را از روی پوست کاهش داده و حداکثر حفاظت را برای داشتن پوستی زیبا و تمیز فراهم خواهد کرد. ژل اسکراب ضد جوش روزانه نوتروژینا مناسب پوست مستعد آکنه تولید این کمپانی برای پوست مستعد آکنه می باشد.

ژل شستشو صورت نوتروژینا مناسب پوست مستعد آکنه علاوه بر اینکه به از بین بردن جوش و آکنه صورت کمک می کند؛ قدرت پاکسازی عمیق منافذ پوست را دارد. با فرمولاسیون فاقد چربی و غنی شده با سالیسیلیک اسید از اولین استفاده در کاهش جوش و آکنه صورت تاثیر مطلوبی می گذارد و جهت مصرف روزانه نیز ایده آل هستند. بدون حذف چربی های ضروری و مواد مفید پوست، لایه دفاعی پوست را تقویت می کنند و مانع ایجاد جوش صورت می گردد.

مناسب برای انواع پوست

هر چند بیشتر مدل های ژل شستشوی نوتروژینا با انواع پوست سازگاری دارند و با ویژگی پاک کنندگی و تمیز کنندگی بی نظیر صورت، شفاف کننده و نرم کننده پوست هستند؛ اما کمپانی برای انواع پوست نیز محصولی منحصر به فرد فرموله کرده است؛ اسپری بدن ویتابلا فاقد چربی و پارابن بوده و با PH متعادل، پاک کنندگی عمیق و ضد التهاب، می تواند نقش موثری در بهبود سلامتی و تمیز کنندگی پوست داشته باشند. از پر طرفدار ترین آن می توان به ژل شستشوی صورت نوتروژینا حاوی عصاره گریپ فروت اشاره کرد.

2 مدل پرفروش ژل شستشوی صورت نوتروژینا

ژل شستشو نوتروژينا Hydro Boost

نحوه استفاده ی آسانی داشته فقط کافیست بر روی پوست مرطوب خود مقداری از ژل را مالیده و به خوبی گونه ها، پیشانی، چشم، بینی و اطراف گردن خود را با آن ماساژ دهید؛ سپس صورت و نواحی گردن را با آب بشویید تا مواد ژل کاملا از پوست پاک شود. بهتر است بعد از شستن صورت با استفاده از یک مرطوب کننده قوی پوست صورت را بپوشانید. توصیه میشود برای حصول نتیجه ی بهتر از سری مرطوب کننده های هیدرو بوست برند فوق استفاده شود.

با قابلیت پاکسازی عمیق پوست، به مرور کیفیت ظاهری پوست صورت را بهبود می بخشند و شادابی و طراوت خاصی به صورت هدیه می دهند. با ترکیبات فاقد چربی سبب مسدود شدن منافذ پوست نمی شوند که این موضوع عامل مهمی برای انتخاب این مدل می باشد.

با توجه به اینکه استفاده از محصولات مراقبت پوست بی کیفیت نتیجه عکس بر روی سطح پوست باقی می گذارد. بنابراین ضروری است که این محصولات از یک فروشگاه معتبر تهیه گردد. فروشگاه اینترنتی زز زاگرس انواع شوینده صورت نوتروژینا در مدل های فوم، ژل، محلول، تونیک، لایه بردار با توجه به سلایق و نیاز پوست را پوشش می دهد و تمامی ماسک صورت زیتون را از تولید کننده اصلی تهیه و با قیمت بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار می دهد. کافیست با شناختی که از پوست خود دارید و مطالعه مشخصات هر یک از محصولات موجود آنچه که نیاز پوست شما را تامین میکند یافته و برای استفاده از آن دست به کار شوید.

بررسی های بالینی انجام شده روی ژل شستشوی صورت Spot Controlling نوتروژینا ثابت کرده است که این ژل پاک کننده، بیشتر مواد محافظ سلامت پوست را دست نخورده باقی می گذارد و موجب تضعیف سد دفاعی پوست نمی شود. به همین خاطر این محصول برای افراد دارای پوست حساس نیز کاملا ایده آل است.

دکمه بازگشت به بالا