چه کسی از پروفایل تیک تاک من بازدید کرده است؟
اگر جز کاربران تیک تاک باشید و در آن به تولید محتوا و ویدیو بپردازید قطعا تا به شده که بخواهید بدانید “چه کسانی ویدیو های شما را دیدند؟” با اینکه تیک تاک چندین سال است به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیا به حساب می آید اما هنوز افراد زیادی هستند که جواب این سوال را نمی دانند اما دوست دارند این کار را انجام دهند. در ادامه این مطلب از زرممبر قصد دارم تا به سوال “چه کسی ویدیو تیک تاک من را دیده است؟” پاسخ دهم.
فرقی نمی کند که یک اینفلوئنسر یا یک تولید کننده محتوای معمولی باشید به هرحال اینکه بدانید چه کسانی ویدیو و پست های شما را تماشا کنند برایتان جذاب است و می توانید از دانستن آن سود ببرید و کار خود را پیشرفت دهید. یا اینکه می توانید بات اینکار بفهید که ایا دوست شما ویدیو شما را دیده است یا نه و ….
خیلی از افراد فکر می کنند که کلا هیچ راهی وجود دارد که بتوان اینکار را انجام داد اما در واقع یکی از ویژگی هایی که کمتر شناخته شده است و بسیاری از افراد از آن خبر دارند به شما این امکان را می دهد تا بتوانید اطلاعاتی از اینکه چه افرادی ویدیو و نمایه تیک تاک شما را تماشا کردند بدست بیاورید. برای اینکار تنها کافیست تا اینقابلیت را در تیک تاک خود روشن کنید و خیلی راحت از آن استفاده کنید.
به لطف بروزرسانی های آخرین تیک تاک قابلیتی به ان اضافه شده است که می توانید از طریق آن نام کاربری فالوور هایی که ویدیو های تیک تاک شما را تماشا کردند را بدست بیاورید.
برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید ابتدا باید تیک تاک خود را حتما استفاده کنید. این قابلیت ممکن است برداشته شود یا تغییر کند اما برای اینکه بتوانید از آن استفاده کنید یا اگر تغییری در آن ایجاد شده است باخبر شوید باید ابتدا از طریق مارکت های معروف تیک تاک خود بروزرسانی کنید.
مطالعه کنید: drtricks.com
3 روش برای (بدون نیاز به نصب برنامه)
چگونه بهفمیم چه کسی ویدیوهای مارا در tiktok دیده است؟
با روشن کردن ویژگی جدید تیک تاک می توانید متوجه شوید چه کسانی ویدیو ها یا نمایه های شما را مشاهده کردند اما باید توجه داشته باشید که با فعال کردن این قابلیت دیگران هم می توانند ببینند که شما ویدیو های آنها را تماشا کردند یا نه؟ به هرحال برای اینکه بتوانید این قابلیت را فعال کنید مراحل زیر را دنبال کنید:
ابتدا برنامه تیک تاک را باز کنید و وارد اکانت خود شوید.
سپس بر روی آیکون profile در سمت راست صفحه خود کلیک کنید.
سپس بر روی گزینه سه خط کلیک کنید تا منوی تیک تاک برای شما باز شود.
کمی به پایین اسکرول کنید و گزینه post views را پیدا کنید.
برای روشن کردن این گزینه بر روی گزیینه post view history کلیک کنید.
با روشن کردن این گزینه اطلاعاتی در خصوص اینکه چه کسی ویدیو شمای شما را تماشا می کند و یا چه کسانی نمایه یا پروفایل شما را تماشا می کنند به شما داده می شود اما این اطلاعات کامل نیست و شما نمی توانید به طور کامل دقیق متوجه همه چیز شوید. در واقع با فعال کردن این قابلیت انتظار نداشته باشید که اطلاعات بسیار کامل و دقیقی به شما داده شود.
5 روش در اندروید، ios و کامپیوتر
بعد از اینکه این قابلیت را فعال کردید دوباره به بخش profile در پایین صفحه خود بروید و در بالا در کنار آیکون سه خط بر روی آیکون کفش یا همان رد پا کلیک کنید. با این کار وارد بخش جدیدی می شوید که می توانید در آن اطلاعات خوبی از اینکه چه کسی ویدیو های شما و نمایه شما را تماشا کردند در طول سی روز گذشته بدست بیاورید.
چرا این قابلیت برای من کار نمی کند؟ همانطور که گفتم این قابلیت بسیار کامل نیست همچنین ممکن است این قابلیت دستخوش تغییراتی شود و یا عوض شود به همین دلیل حتما چک کنید.
شبکه های اجتماعی این روز ها تبدیل به یکی از مهم ترین برنامه های موبایل هر فردی شدند و هر فردی دوست دارید که در آن فعالیت کند، رشد کند و مخاطب جذب کند و… و حتی برخی به دنبال رشد و گسترش کسب و کار و درآمدزایی هستند. قطعا یکی از بهترین گزینه اینستاگرام است که می توانید در کنار دیگر شبکه های اجتماعی یکی از کامل ترین گزینه ها باشد که با تولید محتوا خوب و و به خصوص در اوایل کارتان به همراه تبلیغات و اگر کنجکاو هستید که چه کسی پروفایل و ویدیوهای شما را تماشا می کند، می توانید مستقیماً از نمایه خود بررسی کنید. این کار باعث میشود که ببینید چه کسی محتوای شما را از نزدیک دنبال میکند، اما میتواند برای ردیابی ترولهای مزاحم نیز مفید باشد.
این یک ویژگی نسبتاً جدید است، بنابراین ممکن است لازم باشد قبل از استفاده از این ابزار، آن را فعال کنید. متأسفانه، شما فقط می توانید ببینید چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است، نه ویدیوهای شما، این ویژگی هنوز در دسترس نیست و احتمالاً نخواهد بود. تصور کنید چقدر دشوار است که بیش از ده هزار نام را در یک ویدیو مرور کنید. اگر این ویژگی را نمیبینید، باید نسخه جدید برنامه را بهروزرسانی کنید. به روز نگه داشتن برنامه شما نه تنها تضمین می کند که به بهترین ابزار دسترسی دارید، بلکه به حفظ حریم خصوصی نیز کمک می کند. پس با همراه باشید.
نحوه مشاهده تاریخچه پروفایل TikTok
تعداد بازدیدهایی که در نمایه خود دریافت می کنید، نشانگر خوبی از نوع رسانه اجتماعی شما است. بسیاری از دیدگاهها نشان میدهند که حساب TikTok شما در حال ایجاد علاقه یا حداقل جنجال است. تعداد کمی از بازدیدها به این معنی است که ممکن است هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید.
1- TikTok را باز کنید و روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
2- روی نماد چشم در بالای صفحه در کنار نام خود ضربه بزنید.
3- روی turn on ضربه بزنید.
هنگامی که این ویژگی را فعال کنید، می توانید ببینید چه کسی نمایه شما را در سی روز گذشته مشاهده کرده است. با این حال، هنگامی که نمایه آنها را مشاهده می کنید برای سایر افراد نیز قابل مشاهده خواهد بود. اگر شخصی این ویژگی را فعال نکرده باشد و نمایه شما را ببیند، نام کاربری او به عنوان tiktokuserX یا یک نوع دیگر ظاهر می شود.
همچنین می توانید این عملکرد را در هر زمان به صورت زیر غیرفعال کنید:
روی نماد چشم ضربه بزنید. (TikTok آن را با عکس نمایه آخرین فردی که نمایه شما را مشاهده کرده است جایگزین می کند)
روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
برای غیرفعال کردن، روی سوئیچ در پایین صفحه نمایش سابقه مشاهده نمایه ضربه بزنید.
زمانی که در هیستوری مشاهده نمایه خود هستید، میتوانید ببینید کدام یک از کاربران TikTok که نمایه شما را مشاهده کردهاند دنبال میکنید، چه کسانی شما را دنبال میکنند و با چه کسانی دوست هستید. سپس می توانید انتخاب کنید که همه را فقط با یک ضربه دنبال کنید.
همچنین بخوانید:
درباره بازدیدهای ویدیو تیک تاک بیشتر بدانید
در حالی که نمیتوانید ببینید چه کسی بهطور مشخص نمایه شما را مشاهده کرده است، میتوانید بینشهای زیادی درباره معیارهای دیگر کسب کنید: چند بار ویدیو به طور کامل مشاهده شده است، به چه مخاطبانی رسیده است، و حتی مکان نمایش ویدیو در فید یک نفر.
برای درک این اطلاعات، ابتدا باید معنی داده ها را درک کنید. ابزارهای سازنده TikTok ویژگی های قدرتمندی را برای بهبود قابلیت کشف شما ارائه می دهند. اگر می خواهید دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید، باید از این ویژگی ها استفاده کنید.
- total playing time، زمان تجمعی که ویدیو توسط همه بینندگان تماشا شده و همه بازپخشها را فهرست میکند.
- Average watch time مدت زمان تماشای ویدیو است. شما باید بازدیدهای کامل ویدیو را در مقابل بازدیدهای جزئی هدف قرار دهید زیرا این امر جایگاه شما را در الگوریتم TikTok افزایش می دهد.
- Viewed full video این درصد بینندگانی است که ویدیوی شما را به طور کامل تماشا کرده اند.
- audience reachedمخاطبان به تعداد کل افرادی است که ویدیوی شما را دیده اند. این با تعداد بازدیدها متفاوت است، زیرا یک شخص می تواند ویدیو را بیش از یک بار تماشا کند.
در زیر این تنظیمات دو بخش دیگر را مشاهده خواهید کرد.
Video views by section بازدیدهای ویدیو بر اساس بخش به شما نشان می دهد که چگونه ویدیوی شما از طریق بخش For You، نمایه شخصی، فالوورها یا از طریق صدا، جستجو یا هشتگ به مخاطبان رسیده است. هرچه بازدیدهای بیشتری از بخش برای شما داشته باشید، بهتر است. به این معنی است که به مخاطبان هدف خود می رسید.
Video views by region بازدیدهای ویدیو بر اساس منطقه به شما نشان می دهد که مردم از کدام بخش از جهان TikTok شما را مشاهده می کنند. در بیشتر موارد، TikTok ویدیوی شما را در هر مکان دیگری به افراد کشور خودتان نشان میدهد.
در حالی که میتوانید ویدیوهای جداگانه را مرور کنید، TikTok ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل کل حسابتان در اختیار شما قرار میدهد.
در این صفحه می توانید عملکرد و رشد حساب را برای 7، 28 یا 60 روز گذشته مشاهده کرده و یک محدوده سفارشی تنظیم کنید. این نشان میدهد که ویدیوهای شما در مجموع چقدر تعامل دریافت کردهاند، افزایش فالوور خالص شما و موارد دیگر.
چندین تب در بالای صفحه وجود دارد: Content، Followers و LIVE.
contents تعداد ویدیوهایی را که در هفت روز گذشته تولید کردهاید و ویدیوهای پرطرفدار شما را نشان میدهد. ویدیوهایی که بیشترین رشد را در هفته گذشته داشتهاند.
follower رشد تعداد فالوورهای شما را در هفته گذشته نشان میدهد و نرخ رشد و نسبت جنسیتی بین بینندگان مرد و زن را برای فالوورهای شما در اختیار شما قرار میدهد. همچنین می توانید ببینید که بینندگان شما دقیقا از کجا آمده اند.
تجزیه و تحلیل LIVE جزئیات محتوای زنده را به شما نشان می دهد. اگر محتوای زنده ایجاد نمی کنید، این تب کمتر مفید است.
نحوه مسدود کردن در تیک تاک
اگر شخصی بیشتر از هر کس دیگری نمایه شما را مشاهده کند (و در این فرآیند نظرات مخربی از خود به جای بگذارد)، ممکن است یک تعقیب کننده اینترنتی باشد. به طور غیرقابل توضیحی، پلتفرم های رسانه های اجتماعی توسط کاربران خاصی که دوست دارند دیگران را آزار دهند، گرفتار شده اند. در حالی که ممکن است درک انگیزه آنها دشوار باشد، می توانید آنها را مسدود کنید.
مشخصات کاربر مورد نظر را انتخاب کنید و روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
بلاک را انتخاب کنید.
وقتی صفحه تأیید ظاهر شد، یک بار دیگر بلاک را انتخاب کنید.
وقتی کاربری را مسدود میکنید، دیگر نمیتواند محتوای شما را ببیند یا روی هیچ یک از ویدیوهای شما نظر بگذارد.
منبع:
غیره در اینستاگرام رشد کنید و از آن برای اهداف خوب استفاده کنید.