۲۰ میلیارد یورو کالا صادر شده، اما ارز آن بازنگشته است/ناچاریم تصمیم‌های حادی بگیریم

۲۰ میلیارد یورو کالا صادر شده، اما ارز آن بازنگشته است/ناچاریم تصمیم‌های حادی بگیریم

وی گفت: “در سال 1998 ، 20 میلیون یورو وارد شده بود ، اما این پول هنوز به کشور بازگردانده می شود.”

به گزارش ترند روز ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم افتتاح پروژه های صنعتی و معدن با اشاره به عواملی که منجر به افزایش قیمت ها شده است ، گفت: : به هر حال مکثی در سارات رخ داد که امروز شاهد آن هستیم.

وی گفت: “ما صادرکنندگان را اولین ارتش و رهبر در مبارزه با تروریسم اقتصادی در ایالات متحده می دانیم.” آنها میلیون ها دلار صادر کردند ، اما متأسفانه صادرکنندگانی بودند که پول را به موقع برنگرداندند. براساس اعلام بانک مرکزی ، 20 میلیارد یورو در پایان سال 1998 ارسال شد ، اما پول برگشت و ما مجبور شدیم تصمیمات سختی بگیریم. برای مذاکره با صادرکنندگان نیازی به قاضی نداریم.

وی گفت: “امسال می توانیم تا 41 میلیارد دلار برای صادرات نفت غیر ضروری سرمایه گذاری کنیم و اگر به موقع پول وارد کنیم ، هر نیاز وارداتی را برآورده خواهیم کرد.” همانطور که همه ما کارهای خود را انجام می دهیم ، هزینه پول را وزن می کنیم و کالاهای اساسی به موقع در کشو قرار می گیرند. البته قبلاً کالاهای اساسی را خریداری کرده ایم و این کالاها وارد کشور شده اند و مشکلی نداریم.

وی تأکید کرد: با وجود دنیای سایبر ، من به مردم می گویم که با وحدت ، همبستگی ، تلاش و سازش در زمینه تولید می توانیم در برابر دشمن مقاومت کنیم.

روحانی گفت: “ما 13 هفته است که یک پروژه صنعتی را شروع کرده ایم.” سال مصادف با سابقه فعالیت صنعتی و معدن در کشور بود. به نوبه خود ، تولید کشور در هفت سال گذشته دو برابر شده است.

وی در مورد لوله کشی و مختل شدن اوضاع در دنیای سایبر گفت: “این افراد باید ببینند که طی یک روز 5880 میلیارد برنامه و پروژه وجود خواهد داشت.” در سه ماه گذشته تولید نفت 7 درصد رشد داشته است ، خودروهای مسافری 5 درصد. 8٪ ، ون 23٪ ، لاستیک اتومبیل 31٪ ، 32٪ آلیاژ آلومینیوم ، 10.5٪ سیمان و 5.5٪ استیل.

روحانی ادامه داد: تلاش ما این است که در پایان دولت بزرگراه اصفهان – شیراز افتتاح شود ، زیرا برای ما سرعت و امنیت این جاده مهم است. در سرزمین های سیستان و بلوچستان نیز شاهد پیشرفت خیرها هستیم. اکنون ایالت دارای گاز و راه آهن است. ما به دنبال اتصال راه آهن چابهار به زاهدان هستیم. طراحی ساحل مکران برای ما مهم است.

رئیس جمهور گفت: در اولین سفر من به سیستان و استان بلوچستان ، رهبر به من گفت كه پارچه بلوچ را بالا ببرم. این مناطق بخاطر دانششان بسیار مشهور است و آنها را دیده و مشتاق جنبش بلوچ است. این خواست و دستور او امروز برآورده شده و بند ناف او تکمیل خواهد شد. برای ما مهم است که این استان به یک جنگل تبدیل شده است. همچنین باید از معادن زمین استفاده شود. راه آهن ، راه آهن ، کشاورزی ، صنعت و معدن سیستان و بلوچستان در بنادر مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: وزارت صنعت ، معدن و تجارت قول داده است كه تا پایان سال افتتاح 200 پروژه بزرگ صنعتی و معدنی به ارزش 170 هزار میلیارد دلار باشد. من.

روحانی همچنین با بیان اینکه برای افزایش قیمت کار و کالاها باید تولید افزایش یابد ، افزود: هرچه قیمت ها بالا می روند ، قیمت ها نیز کاهش می یابد ، اما ما نیز در فکر حل سایر موارد هستیم که باعث افزایش قیمت ها می شود. ” علاوه بر افزایش تولید ، باید صادرات خود را نیز افزایش دهیم. فشار دشمن فقط از نظر پول برای ما مشکلی است ، اما تشویق همه ما در زمینه تولید و صادرات می تواند دشمن باشد.

رئیس جمهور گفت: “دولت برای رفع موانع تولید تلاش می کند.” توسعه دولت الکترونیکی برای قطع تولید و رقابت با Corona ضروری است و ما باید دولت الکترونیکی را تسریع کنیم. بسیاری از عوامل در بخش تولید و خدمات دولت الکترونیکی را تسهیل می کنند.

پیام تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا