برترین های ترند روزعمومی

گن ساعت شنی و دیسک کمر

همانطور که میدانید امروزه تناسب اندام و فرم ظاهری بدن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. حتما برای شما این اتفاق افتاده است که قصد رفتن به مهمانی را داشتید ولی ناراحتی و فکر و خیال چربی های اضافی دور شکم و پهلو، ذهن شما را به خود درگیر نماید. البته امروزه  این معضل بسیار زیاد بوده و اکثر افراد با این دغدغه دست و پنجه نرم می کنند. بر این اساس ما در این مطلب قصد داریم از یک راهکار تضمینی و فوق العاده برای رهایی از چربی های دور شکم و پهلو برای شما عزیزان صحبت نماییم، تا شما خوبان با این محصول منحصر به فرد آشنا شوید.

گن ساعت شنی یک محصول جذاب و فوق العاده برای افرادی است که از چربی دور شکم و پهلوی خود رنج می برند. استفاده از این گن به شما کمک می کند تا چربی های اضافی دور شکم و پهلوی خود را به آسانی از بین ببرید و اندامی ایده آل برای خود به ارمغان بیاورید. گن ساعت شنی قیمتش چنده ؟ بسته به فروشگاهی که از آن خرید میکنید ممکن است قیمت این گن متفاوت باشد.

انواع مدل های گن ساعت شنی

شاید این سوال برای شما عزیزان مطرح شود که گن ساعت شنی در چه سایزی تولید می شود؟ در جواب این سوال باید گفت، این گن علاوه بر اینکه در سایزهای مختلفی تولید می شود، دارای مدل های گوناگونی هم می باشد. مدل های مختلف این گن هر کدام تفاوت های ویژه ای نسبت به یکدیگر دارند. در ادامه به انواع مدل های این گن اشاره خواهیم کرد. گن تاپی با بند قابل تنظیم و گن کمری بدون بند و گن جلیقه ای از گن های ساعت شنی می باشند.

در مورد گن لاغری اسلیپ زنانه باید گفت، این نوع گن مناسب افرادی است که پشت کمر و در ناحیه زیر بغل خود دارای چربی های اضافی هستند. این گن با وجود بند قابل تنظیمی که دارد، می تواند مقدار کمتری از کمر را بپوشاند. به همین خاطر، این محصول یک انتخاب هوشمندانه برای افرادی است که قصد پوشیدن لباس مجلسی با پشت باز را دارند، محسوب می شود.

در رابطه با گن کمری بدون بند باید گفت، این مدل از گن مناسب افرادی است که قصد دارند، با استفاده از گن، یک تا دو سایز خود را کاهش دهند. با استفاده از این گن می توان فعالیت های زیادی مانند انجام فعالیت های روزانه و یا ورزش های نسبتا سبکی را انجام داد. لازم به ذکر است، این مدل از گن به افرادی که دارای چربی های زیاد در زیر بغل و یا پشت کمر خود هستند، پیشنهاد نمی شود. در مورد گن جلیقه ای می توان گفت، این گن از نظر ویژگی، مانند گن تاپی با بند قابل تنظیم بوده و تفاوت آن با این محصول این است که این مدل قسمت بیشتری از کمر را پوشش می دهد و فاقد تنظیم قد نیز می باشد.

بستن گن ساعت شنی به چه کسانی توصیه نمیشود؟

همانطور که گفته شد، گن ساعت شنی یک انتخاب عالی و جذاب برای افرادی است که می خواهند در کمترین زمان ممکن سایز کم نمایند. اما  با وجود تاثیرات فوق العاده ای که این گن بر روی سایز و تناسب اندام بالا تنه داشته، استفاده از آن برای بعضی از افراد توصیه نمی شود. حال این سوال مطرح می شود که چه کسانی نمی توانند از گن ساعت شنی استفاده نمایند؟ در پاسخ به این سوال مهم باید گفت، افرادی که دچار مشکلات گوارشی هستند، پوشیدن گن به این افراد توصیه نمی شود.

چرا که با بستن گن علاوه بر اینکه پوست و چربی بدن به هم فشرده می شود، بخش های داخلی بدن هم تحت فشار قرار می گیرند و در نتیجه سیستم گوارشی  هم درگیر خواهد شد. لذا اگر مشکل گوارشی و یا رفلاکس معده دارید، استفاده از گن، پیشنهاد خوبی برای شما خوبان به حساب نمی آید. در ادامه باید گفت، افرادی که دچار مشکلات تنفسی هستند، استفاده از گن تصمیم خوبی برای این افراد به شمار نمی رود.

چون استفاده از گن می ‌تواند ظرفیت ریه  را  بین سی تا شصت درصد کاهش دهد. لذا اگر دچار بیماری های تنفسی و ریوی هستید، از پوشیدن گن برای کم کردن سایز، صرفه نظر کنید. همچنین دخترانی که در سنین رشد قرار دارند، بهتر است از گن استفاده نکنند. چون اگر دختران در دوران  نوجوانی قبل از رشد کامل، عضلات بدن آنها به پوشیدن گن عادت نماید، می تواند سلامتی آن ها را به خطر اندازد.

طریقه بستن گن ساعت شنی

شاید روش بستن گن ساعت شنی مثل گن کلمبیایی اصل برای اولین بار کمی سخت به نظر آید و یا برای پوشیدن آن نیاز به کمک داشته باشید، اما بعد از چند بار استفاده و دیدن مزایای این گن، از پوشیدن آن استقبال خواهید کرد. همانطور که در قسمت بالا گفته شد، گن ساعت شنی انواع مختلفی دارد، که هر کدام بنا به مدل و ویژگی های خاصی که دارند، به صورت  اشکال مختلفی بسته می شوند.

اما به طور کلی می توان در این قسمت به چند نکته مهم در رابطه با بستن گن ساعت شنی اشاره نمود. در ابتدا باید بیان کرد، سعی کنید این گن را بر روی یک تاپ و یا لباسی نازک بپوشید. برای بستن راحت تر گن، می توانید بر روی زمین و یا تخت دراز بکشید و به آسانی و بدون کمک کسی، به تنهایی این گن را ببندید.

یکی از نکاتی که در طریقه بستن گن ساعت شنی بسیار مهم است، بستن قزن های ردیف اول در ابتدای استفاده از گن می باشد .سعی نمایید در هنگام بستن قزن ها، همیشه از ردیف اول شروع نمایید. لذا به  مرور زمان با کاهش وزن و سایز خود، می توانید از قزن های ردیف های بعد هم به راحتی استفاده نمایید. حواستان باشد، تا بسته شدن کامل، به قزن ها فشار زیادی وارد نشود. اگر اولین بار است که از گن استفاده می کنید، بهتر است قزن ردیف اول را ببندید، تا احساس تنگی و فشار زیادی نداشته باشید.

چند ساعت در روز می توان گن ساعت شنی پوشید؟

بسیاری از افراد بر این باورند که اگر به صورت بیست و چهار ساعته شبانه روز و مدام  از گن ساعت شنی استفاده نمایند، می توانند در مدت بسیار کمتری سایز کم کنند و در نتیجه فرم بالا تنه خود را زیبا نمایند. اما باید گفت، این تفکر کاملا اشتباه است. چرا که شما می توانید فقط چند ساعت از روز را از گن استفاده نمایید. پوشیدن گن ساعت شنی در مدت طولانی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

برای اینکه از پوشیدن گن تاثیرات خوبی ببینید و همچنین سلامتی شما هم حفظ شود، بهتر است در طول روز حداکثر بین هشت تا ده ساعت از گن استفاده نمایید. این فکر اشتباه است که اگر زمان بیشتری از ده ساعت، گن بر روی کمر شما باشد، شما لاغرتر می شوید و می توانید سایز بیشتری کم نمایید. با این اوصاف می توان گفت، مدت زمان اصولی استفاده از گن ساعت شنی، بین هشت الی دو ساعت در طول روز می باشد. همچنین این نکته را به خاطر بسپارید که در هنگام غذا خوردن بهتر است گن را در بیاورید، تا فشار از روی معده شما برداشته شود.

آیا بعد از عمل جراحی می توان گن ساعت شنی پوشید؟

معمولا بانوان عزیز بعد از زایمان، به خاطر به هم ریختگی فرم بدن خود و یا بزرگ شدن شکم، دچار افسردگی می شوند و به این فکر می کنند چگونه می توانند به شکل قبلی خود برگردند. به همین علت، پوشیدن گن ساعت شنی بعد از عمل سزارین، بسیار مفید می باشد. استفاده از گن بعد از زایمان، به مادر کمک می کند، تا با استفاده از گن، به فرم قبل بارداری خود برسد. بستن گن بعد از زایمان، باعث می شود تا شکم سریع تر جمع شود و به حالت قبلی خود بازگردد. پس می توان گفت، استفاده از گن ساعت شنی برای خانم های تازه زایمان کرده، یک انتخاب هوشمندانه و تاثیرگذار به شمار می رود.

بسیاری از جراحی های زیبایی مرتبط به فرم بدن هستند که استفاده از گن بعد از جراحی بسیار توصیه می شود. لذا می توان گفت، گن ساعت شنی تمام فاکتورهای لازم را برای پوشیدن بعد از عمل زیبایی دارا می باشد. این گن با ویژگی های استانداردی که دارد، یک گزینه عالی برای استفاده بعد از عمل جراحی زیبایی به حساب می آید.

آیا هنگام ورزش می توان از گن ساعت شنی استفاده کرد؟

استفاده از گن ساعت شنی در هنگام ورزش، یک پیشنهاد عالی و بسیار فوق العاده برای افرادی است که علاقمند به کم کردن سایز در مدت زمان کم هستند. چون پوشیدن گن در هنگام پیاده روی و یا ورزش باعث تعریق زیاد و چربی سوزی بالایی میشود. لذا اگر دلتان می خواهد در هنگام ورزش تعرق زیادی داشته باید، به شما پیشنهاد می دهیم از گن ساعت شنی استفاده نمایید. به طور حتم شما عزیزان با بستن این گن پرکاربرد در هنگام ورزش، اندام زیبایی را برای خود رقم خواهید زد. پوشیدن گن در هنگام ورزش و پیاده روی و یا در باشگاه یک ایده عالی برای کم کردن سایز می باشد. جالب است بدانید به محض پوشیدن گن در هنگام ورزش، به راحتی  دو الی سه سایز کم خواهید نمود.

دکمه بازگشت به بالا