برترین های ترند روزعلمی و پزشکی

کدام محصول زیبایی مطمئن است

میل به زیبایی در همه افراد وجود دارد؛ البته بیشتر در خانم ها. بانوان در هر سن و سالی که باشند دوست دارند پوستی سالم و چهره ای شاداب و زیبا داشته باشند. به همین منظور بعضی از افراد از ابزارهای سنتی و گیاهی استفاده میکنند و بعضی از لوازم آرایشی. در حال حاضر به دلیل وجود تعداد زیاد برندهای آرایشی داخلی و خارجی، این سوال پیش می آید که بهترین برند لوازم آرایشی کدام است؟

از آنجایی که کیفیت لوازم آرایشی روی سلامت پوست تاثیر میگذارد، در ادامه به معرفی بهترین مارک لوازم ارایشی که در ایران موجود هستند، پرداخته ایم. علت خوب و معروف بودن این برندها نامشان نیست، بلکه داشتن ویژگی های مهمی مانند کیفیت، تنوع محصول، قیمت مناسب و … است که موجب افزایش میزان محبوبیت آن ها شده است. کمتر کسی است که از عوارض استفاده از لوازم آرایشی تقلبی خبر نداشته باشد. پس توصیه میکنیم برای پوست خود احترام قائل باشید و از لوازم آرایشی اصل استفاده کنید. چند نمونه از بهترین و معروف ترین برندهای لوازم آرایشی عبارتند از:

مارک پرفروش ترین لوازم آرایشی های معروف چیست؟

  1. محصولات آرایشی Mac اگر بخواهیم لیستی از اسم لوازم آرایشی های معروف تهیه کنیم؛ قطعا برند مک را جزو اولین ها مینویسیم. مک یکی از معروف ترین و پرفروش ترین برندهای آرایشی در دنیاست که کرم پودر صورت آن نیز توسط سلبریتی های معروف دنیا مثل ویکتوریا بکهام، لیدی گاگا و … مورد استفاده قرار میگیرد.

مک به کیفیت و تنوع بالای محصولاتش معروفه به خاطر همین قیمتش نسبت به سایر برندهای لوازم آرایشی کمی بالاتره ولی قطعا ارزشش رو داره. محصولات لاکچری کوین فرانسه ماندگاری بالایی دارن، کامل ترین کالکشن رو دارن و مطابق ترندهای روز دنیا تولید میشن. شما میتونید محصولات مک رو به صورت کاملا اورجینال و اصل از عسل بانو خریداری کنید، پس این فرصت رو از دست ندید چون قطعا عاشقش میشید! امروزه مراقبت از پوست تبدیل به یکی از برنامه های روتین و روزانه در زندگی افراد شده است. از آنجایی که سلامت پوست و حفظ آن با گذشت زمان و افزایش سن اهمیت بیشتری پیدا میکند، انتخاب درست محصولات پوستی و به ویژه برند آن نیز یکی از نکاتی است که نباید نسبت به آن بی توجه بود.

این برند محصولات آرایشی اعم از کرم پودر صورت و عطر نیز تولید می کند اما بیشتر به دلیل محصولات مراقبت پوستی با کیفیت و اثربخشی که دارد محبوب است. اکثر محصولات این برند چندکاره هستند. به طور مثال شوینده های کلینیک علاوه بر پاکسازی پوست به دلیل داشتن سالیسیلیک اسید قابلیت از بین بردن جوش های سر سیاه را نیز دارند. هرچند محصولات برند کلینیک در مقایسه با برندهای ایرانی قیمت بالاتری دارند اما در بین بهترین برندهای محصولات پوستی خارجی قیمت مناسبی داشته و با توجه به میزان اثربخشی و حجم محصولاتش ارزش خرید را دارند. اگر به دنبال یک برند همیشگی هستید، محصولات کلینیک برای انواع مختلف پوست مناسب هستند. در سال های اخیر صنعت تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست رونق بسیاری پیدا کرده است.

به احتمال زیاد شما نیز هنگام خرید محصولات مراقبتی به مواردی مانند شهرت برند، میزان محبوبیت، نظرات مشتریان، قیمت کرم لاکچری کوین شب و روز و حتی نام برندهایی که تست حیوانی ندارند توجه می کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای داشتن پوستی سالم و برطرف کردن نیازهای پوست خود بگیرید. از شوینده و پاک کننده های آرایش گرفته تا آبرسان ها همگی با داشتن خواص ضد جوش، ضد چروک و مرطوب کنندگی در جهت درمان و ترمیم برای داشتن پوستی سالم، زیبا و شفاف موثر هستند. با ما همراه باشید تا بهترین برندهای مراقبت از پوست را مطابق با منابع معتبری از جمله مجله زیبایی allure به شما معرفی کنیم. 1.برند کلینیک اگر از خریداران محصولات مراقبتی هستید غیر ممکن است که برند معروف و خارجی کلینیک را نشناسید.

برندهای آرایشی و بهداشتی متنوعی در داخل کشور وجود دارند که به تولید محصولات مراقبت از پوست می پردازند. آبرسان ام کیو، ضدآفتاب درماتیپیک، مرطوب کننده سینره و …. از جمله این محصولات هستند که خرید آن ها با استقبال زیادی همراه است. اما سوالی که مطرح می‌ شود این است که کدام مارک یا مارک های ایرانی در سبد محصولات خود تولیداتی با کیفیت ارائه می دهند؟ پر فروش‌ترین لوازم آرایشی ساخت ایران کدام است؟ با توجه به تنوع بالای این محصولات در بازار و اهمیت انتخاب انواع باکیفیت آن در سلامت پوست، شناخت شما از بهترین برند آرایشی ایرانی ضروری به نظر می رسد. خرید بهترین لوازم آرایشی برند ایرانی به دغدغه شما برای داشتن پوستی سالم و زیبا پایان خواهد داد.

بهترین برند آرایشی ایرانی

برای خانم های علاقمند به آرایش و زیبایی، کیفیت این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. بیشتر این افراد با شنیدن نام لوازم آرایشی ایرانی ویژگی کیفیت پایین آنها را در نظر می آورند. این در حالی است که صنعت تولید این لوازم در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری دا‌شته است؛ به طوریکه بسیاری از برندهای داخلی با انواع خارجی رقابت می کنند. لوازم آرایشی برند ایرانی درماتیپیک درماتیپیک یکی از برندهای تولید محصولات مراقبت از پوست با تکیه بر فرمولاسیون پیشرفته و تحت نظر کمپانی های اروپایی است. این مارک به صورت تخصصی جهت پاکسازی، جوانسازی و رفع مشکلات پوستی فعالیت می کند.

از مهم ترین محصولات آن می توان به کرم پودر کوین ، کرم روشن کننده، لایه بردار، ضد لک، دور چشم و ژل شوینده پوست چرب اشاره کرد. در بین محصولات آن خرید کرم دور ام کیو، بی همتا در کیفیت و اثربخشی از برندهای ایرانی است که فرمولاسیون محصولات آن تحت لیسانس فرانسه می باشد. این مارک مجهز به لابراتوری حرفه ای و مدرن است که تمام تجهیزات آن از آزمایشگاه های معتبر فرانسوی تهیه شده اند. کرم های ضدجوش، ضد لک، ضد آفتاب، دور چشم و شامپوها تنها بخشی از تنوع کالاهای تولید شده در این مارک هستند. ضد آفتاب ام کیو بی رنگ از پرطرفدارترین محصولات این مارک است.چشم درماتیپیک و ضدآفتاب بی رنگ فاقد چربی بسیار پرطرفدار است.

کالیستا، از خلاق ترین برند های ایرانی لوازم آرایشی کالیستا یکی از مارک های ایرانی تازه کار است که با عنوان رنگی رنگی ترین برندهای لوازم آرایش و بهداشتی شناخته می شود. گرچه تنوع محصولات آن به اندازه سایر برندهای داخلی نیست، اما به دلیل خلاقیت در بسته بندی به خوبی در دل خریداران جا باز کرده است. تولیدات این مارک در چهار دسته محصولات آرایشی لب، ناخن، چشم و صورت قرار می گیرند. مواد اولیه کالیستا از باکیفیت ترین متریال آرایشی اروپایی و آمریکایی تهیه می شود. محصولات آن فاقد هر گونه سرب و پارابن است. با توجه به این ویژگی می توان آن را در لیست بهترین برند آرایشی ایرانی معرفی کرد. محصولات پرطرفدار کالیستا عبارتند از .

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا