حوادث

کاهش حجم تردد صبحگاهی با تعطیلی مدارس/ اعلام وضعیت ترافیک پایتخت در صبح چهارشنبه

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی صبح امروز در معابر پایتخت را تشریح کرد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ترند روز درباره وضعیت ترافیکی شهر تهران گفت: در رصدهای پلیسی مشاهده شد که از حوالی ساعت شش صبح امروز ترافیک در بیشتر معابر پایتخت آغاز شده و همچنان از غرب، شرق و جنوب به سمت مرکز و شمال تهران ادامه دارد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی در بزرگراه‌های شرقی پایتخت گفت:‌در بزرگراه های شهید بابایی، شهید زین الدین و شهید سلیمانی ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در اتوبان‌های جنوبی شهر مانند امام علی(ع) و شهید نواب صفوی نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین است.

شریفی با اشاره به وضعیت ترافیک در معابر غربی پایتخت نیز گفت: در  مقاطعی از بزرگراه‌های شهید لشگری، شهید همت، شهید آبشناسان، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شهید حکیم، محمدعلی جناح و یادگار امام هم ترافیک نیمه سنگین اما در حال حرکت گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در اتوبان آزادگان و آزادراه تهران- کرج نیز ترافیک نیمه سنگین است.

وی گفت: به نظر می رسد ترافیک امروز نسبت به روزهای گذشته کم حجم تر است زیرا مدارس تعطیل شده‌اند. البته مجددا از ساعت ۱۷ ترافیک در تهران آغاز خواهد شد و ما برای ترافیک عصرگاهی نیز از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا