ورزشی

چهره زشت ام‌باپه/ پرسپولیس بیخیال «حسن» نمی‌شود!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ترند روز، هیات کشتی اردبیل در اقدامی عجیب اعلام کرده اگر برای مسابقات استانی در رده نوجوانان تیم کشتی فرنگی از یک شهرستان شرکت نکند، نوجوانان آزادکار نیز حق شرکت در مسابقات را ندارند.

هیات کشتی اردبیل قصد دارد مسابقات کشتی نوجوانان استان خود را با شرایطی عجیب برگزار کند که در این زمینه فدراسیون کشتی باید به قضیه ورود کند تا اجازه ندهد زحمات کشتی گیران نوجوان که با هزار مشقت یکسال تمرین کرده‌اند بر باد رود.

لفظ زشت ام‌باپه خطاب به لواندوفسکی!

کیلیان ام‌باپه واژه زشتی را در اعتراض به حرکت روبرت لواندوفسکی به کار برد. جدال تیم‌های فرانسه و لهستان در هفته سوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی ابتدا کیلیان ام‌باپه از روی نقطه پنالتی برای فرانسه گلزنی کرد اما داور یک پنالتی هم به سود لهستان گرفت که روبرت لواندوفسکی آن را تبدیل به گل کرد تا تیم‌ها به تساوی رضایت دهد.

آزمون دوباره در تیم مورینیو؟

خبرنگاری آلمانی گزارش داد که رم از فعال‌کردن بند خرید سردار آزمون خودداری کرده و احتمال پیوستن این بازیکن ایرانی به فنرباغچه وجود دارد.

مهاجم ۲۹ساله ایرانی‌ آینده‌ای در تیم بایر لورکوزن ندارد. اشتفان ون‌ناکس، خبرنگار آلمانی، عنوان کرد که سران این تیم آلمانی به دنبال یافتن تیمی برای سردار هستند و قصد دارند این مهاجم را در تابستان به صورت دائمی بفروشند.

خلاصه بازی آرژانتین ۱ – ۰ شیلی

تیم ملی فوتبال آرژانتین توانست در دیداری حیثیتی از شیلی انتقام بگیرد و با یک گل این تیم را شکست دهد. آلبی‌سلسته با این برد شش امتیازی شد و به دور بعد کوپاآمه‌ریکا راه یافت.

باشگاه پرسپولیس: عبدالکریم حسن با ما قرارداد دارد/ او ممنوع‌المذاکره است

باشگاه پرسپولیس در رابطه با شرایط ادامه حضور عبدالکریم حسن اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ترند روز و به نقل از باشگاه پرسپولیس، به گفته برخی رسانه‌ها و طی اعلام خبری مبنی بر جدایی عبدالکریم حسن مدافع چپ قطری پرسپولیس و مذاکره با مدیران باشگاه الوکره قطر، باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند؛ این بازیکن، یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و هیچگونه مکاتبه‌ای در این خصوص انجام نشده است.

استقلال با چشمی توافق کرد

استقلال برای ادامه حضور روزبه چشمی در این تیم به توافق رسید. باشگاه استقلال برای ادامه حضور روزبه چشمی در این تیم به توافق رسید.

چشمی که در پایان امسال قراردادش با استقلال به پایان رسیده است پس از مذاکره با مسئولان این تیم قراردادش را به مدت یک فصل دیگر هم تمدید کرد.

اوسمار سرمربی بوریرام شد

سرمربی پیشین پرسپولیس با امضای قراردادی هدایت بوریرام تایلند را بر عهده گرفت.

اوسمار لوس ویرا که توانست فصل قبل پرسپولیس را به قهرمانی در لیگ برتر ایران برساند با امضای قراردادی دو ساله هدایت بوریرام تایلند را بر عهده گرفت تا در فصل جدید روی نیمکت این تیم تایلندی بنشیند.

ویدیوکست «یورو ۲۴» با ترند روز/ قسمت دوازدهم: «خواب‌آورها» در جام ملت‌های اروپا

دوازدهمین قسمت ویدئوکست «یورو ۲۴» بازی‌های سه‌شنبه را زیر ذره‌بین برده است. هر قدر بازی هلند – اتریش جذاب بود، بازی انگلیس و اسلونی بی‌هیجان و «خواب‌آور» بود. تحلیل فنی نوریس باقری، مربی فوتبال، هم پای ثابت ویدیوکست یورو ۲۴ است.

کریمی-استقلال لغو شد/ کاپیتان همچنان در مدار سپاهان می‌ماند

محمد کریمی، کاپیتان سپاهان، که در لیست خرید آبی‌پوشان قرار گرفته بود، همچنان در جمع اصفهانی‌ها ماندگار است.

در چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر پیوستن محمد کریمی، کاپیتان طلایی‌های اصفهان به استقلال و قرارگرفتن در لیست خرید جواد نکونام مطرح شد، اما هافبک شمالی طلایی‌ها قراردادش با سپاهان را تمدید کرده و قصد خروج از جمع شاگردان مورایس را ندارد.

نام سرمربی جدید تراکتور فاش شد

نشریه رلوو اسپانیا تایید کرد که دیوید بتونی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور تبریز انتخاب می‌شود. باشگاه تراکتور تبریز در پایان فصل اخیر به همکاری با پاکو خمس اسپانیایی پایان داد و اکنون به دنبال یک مربی مطرح جدید است.

نشریه رلوو اسپانیا در گزارش جدیدش نوشت: «دیوید بتونی، چهره آشنا از رئال مادرید، سرمربی جدید تراکتور ایران خواهد شد. این مربی فرانسوی که به عنوان دستیار زین‌الدین زیدان در رئال فعالیت می‌کرد، پس از حضور در باشگاه سیون سوئیس، دوران مربیگری خود را ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا