حوادث

پیگیری آتش‌نشانی برای ارائه کپسول خاموش‌کننده به وسایل حمل و نقل عمومی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از رایزنی با شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران برای ارائه کپسول‌های آتش‌نشانی به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ترند روز، درباره ارائه خاموش‌کننده‌های آتش‌نشانی به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهرها گفت:‌در گذشته این طرح را در سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری تهران اجرا کردیم. با توجه به گذشت زمان و بازنشستگی برخی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، نیاز به طراحی آئین نامه جدید درباره این موضوع توسط شورای اسلامی شهر تهران وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در این خصوص رایزنی‌هایی با شورای شهر تهران و مجموعه شهرداری انجام شده است، گفت: وجود کپسول در خودروهای سواری می‌تواند هم در اطفاء حریق همان خودرو و هم در اطفاء حریق خودروهای دیگر موثر باشد. از این رو بهتر است تمامی خودروها به چنین کپسول‌هایی مجهز شود.

وی ادامه داد: اما درحال حاضر باتوجه به اینکه وسایل حمل و نقل عمومی بیشترین میزان حضور در معابر را دارند، تجهیز این خودروها به کپسول می‌تواند موثر باشد. در کنار آن باید به رانندگان این وسایل نیز آموزش‌های ایمنی لازم ارائه شود.

انتهای پیام

بخش مطالب حوادث

نویسنده حوادث با توانایی ارائه نظرات و تحلیل‌های منحصر به فرد هستم. تمرکزم بر رویدادهای مهم و جالب است که خوانندگان را درگیر می‌کند.
دکمه بازگشت به بالا