حوادث

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۱۰ روز آینده

آفتاب‌‌نیوز :

اداره کل هواشناسی مازندران به مناسبت تعطیلات عید نوروز به پیش‌بینی هوای استان در ۱۰ روز آینده پرداخت و اعلام کرد: پنج‌شنبه و جمعه ۲ و ۳ فروردین هوای استان در مناطق ساحلی تا دامنه‌ها نیمه ابری گاهی با افزایش ابر، در ارتفاعات آسمان صاف تا نیمه ابری از جمعه شب در ارتفاعات غربی با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد روبرو خواهیم بود.

اما در روز شنبه ۴ فروردین آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما در مناطق غربی با افزایش ابر و در روز یک‌شنبه ۵ فروردین آسمان صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و اواخر وقت در غرب استان با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام هواشناسی مازندران، روز دوشنبه ۶ فروردین آسمان استان نیمه ابری گاهی ابری با بارش پراکنده (در ارتفاعات مه‌آلود با بارش باران و برف) و وزش باد و در روز سه‌شنبه ۷ فروردین هوا صاف تا نیمه ابری با افزایش دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات با وزش باد همراه است.

همچنین در روز چهارشنبه ۸ فروردین آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری از بعدازظهر با افزایش ابر همراه با بارش پراکنده و وزش باد و در روز پنج‌شنبه ۹ فروردین هوا صاف تا نیمه ابری از شب با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

طبق پیش‌بینی هواشناسی مازندران آسمان در روزهای  جمعه وشنبه ۱۰ و ۱۱ فروردین نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده (در ارتفاعات مه‌آلود با بارش باران و برف) و وزش باد مواجه هستیم.

بخش مطالب حوادث

نویسنده حوادث با توانایی ارائه نظرات و تحلیل‌های منحصر به فرد هستم. تمرکزم بر رویدادهای مهم و جالب است که خوانندگان را درگیر می‌کند.
دکمه بازگشت به بالا